Gå til innhold

Podcasts?


Pingting

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt veldig glad i å høre på podcasts når jeg går tur, holder på med tanketomme greier på PC'en, mes jeg lager mat, når jeg ikke får sove...ofte, med andre ord.

Er det noen som har tips om noen gode skeptiker/vitenskapspodcast? (eller noen andre som er bra, for den sakens skyld)

Jeg abonnerer på/har lasta ned Skeptoid, Skeptic's guide to the Universe, Verdt å vite, Evolution 101 og Språkteigen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest strykebrett

Banden på P3. Kanskje ikke helt i det du var ute etter men en del skeptikerstoff er det i alle fall. Veldig god underhodning og dagsaktuelle saker, min favorittpodcast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall! Skal sjekkes ut! :nigo:

Banden på P3. Kanskje ikke helt i det du var ute etter men en del skeptikerstoff er det i alle fall. Veldig god underhodning og dagsaktuelle saker, min favorittpodcast :)

hmmm...er det Osenbanden du tenker på? :klø: Eller det et program jeg ikke har fått med meg?

Der gav du meg et tips uansett ihvertfall, for Osenbanden er jo ganske kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Osenbanden har skifta navn til Bande, fordi Are Sende Osen har slutta. Men det er fremdeles et kjemebra brogram!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osenbanden har skifta navn til Bande, fordi Are Sende Osen har slutta. Men det er fremdeles et kjemebra brogram!

Aha! Jeg bor i utlandet nå, så det har ikke jeg fått med meg (ikke at det egentlig er noen unnskyldning når man har nett...). Abonneres skal det uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På iTunes laster jeg ned Skeptoid, Skeptics Guide to The Universe, SGU 5x5, All in the Mind, og et par andre. "All in the mind" er australsk og de har en god del interessante ting på podcast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
TED har foredrag som er vel verdt å få med seg fra den årlige TED-konferansen, om alt mellom himmel og jord og utenfor. Rss- eller itunesfeed ligger rundt omkring et eller annet sted. Egentlig best å se i videoform.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...