Gå til innhold

--


fragile

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fragile, jeg leste innlegget ditt før du slettet det.

Synes også det var dårlig å svare på denne måten, både fordi du er ny og fordi du har et komplisert problem og er veldig lei deg.

Så til problemet. Jeg skjønner godt at du er såret og skuffet. Du har fått realiteten i fleisen så det smalt! Og det er ingen unnskyldning for ham å ha holdt dette skjult for deg så lenge, det er bare uærlig.

Jeg vet ikke hvilket land han kommer fra, men ettersom han jobber for å få henne hit, er det nok et land utenfor EU.

Noen har en slik kultur at de gifter seg med den familien har bestemt. De lever med hverandre, det blir barn, og de tar ansvar for hverandre, men det er ikke sikkert de noengang elsker hverandre.

I disse kulturene så er det også ofte greit at man er utro, tar seg elskerinner osv, så lenge det ikke blir allmenn kjent.

Det kan godt hende han har varme følelser for deg, men sikkert også for kona, ettersom meldingene til henne er så varme. Så enten er du en "vikar" til hun kommer, eller så er du en han vil ha i livet sitt, men på hans premisser.

Skjønner at du også føler at du bare vil fortsette som før, og glemme det vonde. Men det er der likevel.

Og på bakgrunn av at han har holdt kone og barn skjult for deg i 1 år, så vil jeg råde deg til å avslutte. Selv om han er alt du har drømt om, så har han også en stygg side, og jeg vet ikke hva som kan veie opp for dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...