Gjest Kira Skrevet 6. juli 2003 #81 Del Skrevet 6. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #82 Del Skrevet 10. juli 2003 Pokker'n... Har ennå ikke sett snurten til den derre Jon-fysaken... :evil: Hvorfor i all verden kan jeg ikke få tilsendt et slikt sovehjerte som de fleste andre normale mennesker her i verden ser ut til å ha?? Eg berre spyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #83 Del Skrevet 10. juli 2003 Sove - sove - sooooovveeee...... *forsøk på amatørhypnose* :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 10. juli 2003 #84 Del Skrevet 10. juli 2003 Jøss........, ser at Jon går rett utenfor vinduet her......... .....han ser helt hypnotisert ut jo! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #85 Del Skrevet 10. juli 2003 Men det var jo ikke HAN som skulle bli hypnotisert, jo!!! *dobbelt-grrrrr* Det var jo JEG som skulle sove.... Men, neida..... *ønsker Jon B dit pepper'n gror* Jeg har et problem. Et sove-problem. Hadde enda vært en trøst om jeg kunne ta en grusom hevn. Liksom en form for kompensasjon da. Tror dere Trygdekontoret ville yte støtte til en Jon-Blund-Masakre liksom..,,? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 10. juli 2003 #86 Del Skrevet 10. juli 2003 Tja....., tror neppe de godtar at du skjærer opp Jon på kryss og tvers! Men kanskje du kan stikke innom en tur for å se om de serverer rødvin til trøtte Berthaer! Synes jeg ser skiltet: "Trygdekontoret deler nå ut rødvin til søvnløse sjeler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. juli 2003 #87 Del Skrevet 10. juli 2003 Litago rappet sovestøv fra jon og kastet det rett i flesen på meg ! Dårlig gjort..jeg som er slik en kreativ spire på natterstid ! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 10. juli 2003 #88 Del Skrevet 10. juli 2003 He-he! Støv fight! *kaster mer på Jasmin* GÅ OG LEGG DEG NÅ!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. juli 2003 #89 Del Skrevet 10. juli 2003 ooooo...virker bra dette greine her.. zzzzzzZZzz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 10. juli 2003 #90 Del Skrevet 10. juli 2003 Det er nattmoderatoren som snakker til deg: LEGG DEG SIER JEG! *streng stemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 28. juli 2003 Forfatter #91 Del Skrevet 28. juli 2003 Jon? Joo-ooon? Hvor er du henne? Nå har jeg faktisk stått opp igjen for å prøve å lete etter deg. Hvorfor har du ikke kommet ennå? Vi avtalte faktisk klokka halv ett - og ennå har jeg ikke sett snurten av deg... Dusten... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 28. juli 2003 #92 Del Skrevet 28. juli 2003 *Hjelper Bertha med å rope* Joooooon!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 28. juli 2003 #93 Del Skrevet 28. juli 2003 Ikke vært hos meg eller han.... dårlig gjort.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 28. juli 2003 #94 Del Skrevet 28. juli 2003 Nope... han har holdt seg fiiint unna i natt. Har bare sendt sin gode venn Tor med Hammeren til å dundre litt mye i ryggen min. De er noen jævla sopper, begge to :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 28. juli 2003 Forfatter #95 Del Skrevet 28. juli 2003 Etter å ha lagt meg, stått opp og deretter lagt meg igjen, så har jeg nå stått opp atter en gang. Kledd på meg også, for dette er jo helt møkka håpløst. Jeg sto til og med ute på verandaen i sted og speidet etter ham, men det eneste jeg så var morgenfugler..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå