Gå til innhold

Noen som har sett Jon Blund???

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men det er jo bare på bilde jo..... :(

Skrevet

Blir du aldri fornøyd du? :o

Hva skal du ha da...?

Han er så ufyselig at jeg får lyst til å fly ned å legge meg med en gang..........

*Grøss*

:hoho::hoho:

Gjest Candyfloss
Skrevet

Jeg må tisse, men hvis jeg går ned for å tisse ser jeg senga.. Og jeg vil ikke sove, jeg.. :blunke: Ps: Jon Blund er inne hos Fru.Arntsen nå.. Hun gir seg ikke før hun får det hun vil ha, så det kan tok ta litt tid.. :blunke:

Skrevet

ufyslig?? er det ikke drømmemannen vi snakker om da? :-?

Skrevet

Ikke rart folk sliter med å få sove...... :roll:

Ekkel fyr..

Spis noen sovepiller i steden.. :kul:

Skrevet

Jada,Barbie.....

Det holder med EN gang........... :oops:

Skrevet

spise spie spise, tenker dere ikke på annet. :wink:

Skrevet

Han har tydeligvis hoppet glatt over huset vårt i natt i alle fall..... Her sitter jeg halv 4 på natten og har nettopp trent for at jeg ikke fikk sove,...... Glupt trekk, nå er jeg i alle fall ikke trøtt!!! :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Her har han ikke vært på lenge... :x

Skrevet

*overtaler Jon til å drysse støv i alle øynene som gjerne vil sove nå*

:briller:

Skrevet
*overtaler Jon til å drysse støv i alle øynene som gjerne vil sove nå*

:briller:

takk det må ha virket , for jeg sovnet godt til slutt :)

Skrevet

HAHAHAHAAAAAAAAAAAAA... Jon Blund sitter i bur hjemme hos meg han. Der har han sittet LENGE. Jeg slenger inn en fjordlandsmiddag i ny og ne, klapper han litt over lua og i gjengjeld får jeg sovestøv.

Men om noen ANDRE vil ha han, kan jeg bare knebbe meg ett livsforbruk av sovestøv og sende han videre.

Hvem trenger han MEST her da?????????

Skrevet
Jeg slenger inn en fjordlandsmiddag i ny og ne' date=' klapper han litt over lua og i gjengjeld får jeg sovestøv[/quote']

Hva med kroppskontakt, da Skusla? Av og til så bruker han jo til og med litt kroppskontakt... :roll:

Skrevet
Hva med kroppskontakt' date= da Skusla? Av og til så bruker han jo til og med litt kroppskontakt... :roll:

Tror Bertha sørger for det :ler: - han var hvertfall hos henne i natt.... (Så Skusla har ikke så god kontroll på ham som hun gjerne vil tro...)

Skrevet

Joda, det hjalp å løfte på stakken. Men det ble INGEN kroppskontakt, for den topplua var skikkelig turn-off!!! :-?

Men i stedet snudde jeg ham opp-ned og filleristet hele ruklet.

....Og ut ramlet brukte lommetørklær, en tikroning, sigaretter, et par skruer (!) - og sovestøv.

Takk, Jon! :ler:

Skrevet

Er det han karen med sekk og lue på...??? :P

Skrevet

Jeg roper først i dag...

JON HVOR ER DU???? :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...