Gå til innhold

Noen som har sett Jon Blund???

Bertha

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir du aldri fornøyd du? :o

Hva skal du ha da...?

Han er så ufyselig at jeg får lyst til å fly ned å legge meg med en gang..........

*Grøss*

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss

Jeg må tisse, men hvis jeg går ned for å tisse ser jeg senga.. Og jeg vil ikke sove, jeg.. :blunke: Ps: Jon Blund er inne hos Fru.Arntsen nå.. Hun gir seg ikke før hun får det hun vil ha, så det kan tok ta litt tid.. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har tydeligvis hoppet glatt over huset vårt i natt i alle fall..... Her sitter jeg halv 4 på natten og har nettopp trent for at jeg ikke fikk sove,...... Glupt trekk, nå er jeg i alle fall ikke trøtt!!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*overtaler Jon til å drysse støv i alle øynene som gjerne vil sove nå*

:briller:

takk det må ha virket , for jeg sovnet godt til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHAAAAAAAAAAAAA... Jon Blund sitter i bur hjemme hos meg han. Der har han sittet LENGE. Jeg slenger inn en fjordlandsmiddag i ny og ne, klapper han litt over lua og i gjengjeld får jeg sovestøv.

Men om noen ANDRE vil ha han, kan jeg bare knebbe meg ett livsforbruk av sovestøv og sende han videre.

Hvem trenger han MEST her da?????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger inn en fjordlandsmiddag i ny og ne' date=' klapper han litt over lua og i gjengjeld får jeg sovestøv[/quote']

Hva med kroppskontakt, da Skusla? Av og til så bruker han jo til og med litt kroppskontakt... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hva med kroppskontakt' date= da Skusla? Av og til så bruker han jo til og med litt kroppskontakt... :roll:

Tror Bertha sørger for det :ler: - han var hvertfall hos henne i natt.... (Så Skusla har ikke så god kontroll på ham som hun gjerne vil tro...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det hjalp å løfte på stakken. Men det ble INGEN kroppskontakt, for den topplua var skikkelig turn-off!!! :-?

Men i stedet snudde jeg ham opp-ned og filleristet hele ruklet.

....Og ut ramlet brukte lommetørklær, en tikroning, sigaretter, et par skruer (!) - og sovestøv.

Takk, Jon! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...