Kreps Skrevet 2. juli 2003 #21 Del Skrevet 2. juli 2003 Be han komme innom her først da, Tror jeg var foran deg i køen Betha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 2. juli 2003 Forfatter #22 Del Skrevet 2. juli 2003 La gå, Kreps. Men ikkeno' somling. :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 2. juli 2003 #23 Del Skrevet 2. juli 2003 nei da, skal ikke somle må bare klare å få han hit først. har ropt og ropt men ingen svar, har du noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 2. juli 2003 Forfatter #24 Del Skrevet 2. juli 2003 Sorry, ingen gode tips... :-? Skreik som besatt på ham i går jeg, men da holdt visst han og naboen til Litago på med noe muffens. *grrrrrrrrr* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 2. juli 2003 #25 Del Skrevet 2. juli 2003 hmmm, har jo hørt rykter at han er en sleip kar. ser ikke ut som om han vil hit i hvertfall. Skal tenke ut noe lurt jeg... noe må jo virke på han også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 2. juli 2003 Forfatter #26 Del Skrevet 2. juli 2003 Kanskje vi skulle sove på saken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. juli 2003 #27 Del Skrevet 2. juli 2003 Hva med å lokke med litt "Fjordland" mat??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 2. juli 2003 #28 Del Skrevet 2. juli 2003 betyr det at han har kommet til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 2. juli 2003 #29 Del Skrevet 2. juli 2003 Hva med å lokke med litt "Fjordland" mat??? har prøvd det også... ingen respons Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. juli 2003 #30 Del Skrevet 2. juli 2003 ... sier ikke noe jeg ... men kjøttkaker er godt for en som har hele verden som arbeidsfeldt .... det sier hvertfall reklamen..... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 2. juli 2003 #31 Del Skrevet 2. juli 2003 ... sier ikke noe jeg ... men kjøttkaker er godt for en som har hele verden som arbeidsfeldt .... det sier hvertfall reklamen..... :oops: Ja man skulle jo tru det da, men dengang ei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. juli 2003 #32 Del Skrevet 2. juli 2003 Ja man skulle jo tru det da, men dengang ei Du får prøve noe annet du da ... kanskje han ikke vil ha mere kjøttkaker ... men noe annet spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 2. juli 2003 Forfatter #33 Del Skrevet 2. juli 2003 *letter på stakken og vifter med en bleik damelegg* Joooon? Jooo-ooooon? Kommmmmme heeeer.....! Han er jo mann??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. juli 2003 #34 Del Skrevet 2. juli 2003 Natta Bertha ... regner med at du blir borte snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 2. juli 2003 #35 Del Skrevet 2. juli 2003 kom han til Bertha nå ? jeg var foran i køen og all ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. juli 2003 #36 Del Skrevet 2. juli 2003 Med de bena du har ... burde det jo ikke hatt noe å si at Bertha løftet på stakken ... men borte ble hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 2. juli 2003 #37 Del Skrevet 2. juli 2003 nei sant det men, Bertha har jo trynetillegget da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. juli 2003 #38 Del Skrevet 2. juli 2003 nei sant det men, Bertha har jo trynetillegget da. og hva er vel en lekker rumpe eller lekre ben mot det..... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 2. juli 2003 #39 Del Skrevet 2. juli 2003 Natta! ... Jon kom hit nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 2. juli 2003 #40 Del Skrevet 2. juli 2003 Der kom han til deg også LilleBille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå