Gjest Kira Skrevet 3. juli 2003 #61 Del Skrevet 3. juli 2003 Ikke nååå heller. Han er sinna på meg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 3. juli 2003 Forfatter #62 Del Skrevet 3. juli 2003 Jon har vært på Quartfestivalen i dag og rocket til Coldplay, så han blir nok litt forsinket. Jeg så ham tydelig helt fremme ved scenekanten. Siste jeg hørte var at han skulle på nachspiel med dem... Men det gjør ikke noe - for meg i hvert fall - for nå er jeg så lys våken som jeg aldri har vært før i dag! Sove? Nå???? Nix. Konsert er gøy!!! (...og definitivt intet sovemiddel........) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 4. juli 2003 #63 Del Skrevet 4. juli 2003 Og han hjalp deg ikke engang? :skuffet: Se om jeg finner andre midler! *stirre på naboen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 4. juli 2003 #64 Del Skrevet 4. juli 2003 Får ikke sove....Men jeg vil... Men jeg kan ikke :cry: Har aldri hatt et større behov for en mann (Jon Blund) enn akkurat nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 4. juli 2003 Forfatter #65 Del Skrevet 4. juli 2003 Jon Blund er nok fremdeles på nachspiel. La oss håpe at Litago dukker opp her snart. Hun har som regel litt sovestøv på lur... *mistenker Litago for å være JB's hoffleverandør* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2003 #66 Del Skrevet 4. juli 2003 Nei, jeg tror ikke han finnes! Jeg var her i går natt, har vært "oppegående" hele dagen og kvelden, og HER er jeg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 4. juli 2003 Forfatter #67 Del Skrevet 4. juli 2003 Våken ennå, jeg! Hvor er alle sammen henne??? Trodde alle hadde fri i morgen, slik som jeg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 4. juli 2003 Forfatter #68 Del Skrevet 4. juli 2003 Dødt som i graven her jo... :evil: Da får jeg vel gå og legge meg, jeg også... *mumle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 4. juli 2003 #69 Del Skrevet 4. juli 2003 Er her jeg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 4. juli 2003 #70 Del Skrevet 4. juli 2003 Er her jeg også ... Har ikke sovet, faktisk. Klarte til og med å lese en bok, for å prøve å sovne av kjedsomheten, men den gang ei. Så nå har jeg vært våken i ... 22 timer, for se hva som skjer utover dagen. Og jeg er ikke trøtt en gang. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 5. juli 2003 #71 Del Skrevet 5. juli 2003 ...og alle har hatt besøk av Jon Blund, og sover søtt, ser jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 5. juli 2003 #72 Del Skrevet 5. juli 2003 Pøh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 5. juli 2003 #73 Del Skrevet 5. juli 2003 Pøh. Unskyld Kira! :oops: Vekket jeg deg? *Lister meg stille ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 5. juli 2003 #74 Del Skrevet 5. juli 2003 Vært våken så lenge nå, så nei, du vekket meg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 5. juli 2003 #75 Del Skrevet 5. juli 2003 Har jeg ikke lagt meg ennå.....?? :o Også jeg som snart skal opp igjen... :evil: *Tvinger frem et * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 5. juli 2003 #76 Del Skrevet 5. juli 2003 Legg deg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #77 Del Skrevet 6. juli 2003 Dere slår ikke meg! Klokka er ti på fire.... hehe... TI PÅ FIRE???? :o Svært så lang tid jeg brukte hjem fra den konserten... Jaja... Topplua til Jon Blund er ikke akkurat noen motivasjonsfaktor, så jeg får vel henge rundt her litt til... PS! Kira, håper du får sove litt nå. Ikke bra med vidåpne øyne hele tiden, vet du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. juli 2003 #78 Del Skrevet 6. juli 2003 Naaah. Våken enda, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 6. juli 2003 #79 Del Skrevet 6. juli 2003 Det er 1 bruker i forumet :: 1 Registrert, ingen Skjulte og ingen Gjester [ Administrator ] [ Moderator ] Høyest antall samtidige brukere på forumet var 107 den Man Mai 19, 2003 2:32 pm Registrerte Brukere : Kira :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #80 Del Skrevet 6. juli 2003 .. Driver dere på døynet rundt..? Jeg sto jo opp igjen før dere en gang hadde lagt dere ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå