Gå til innhold

Venter utålmodig på spire!


Ananan

Anbefalte innlegg

Det er ikke så langt unna med regn her heller, heldigvis snakker vi ikke konstent regn. Jeg slipper det meste når solen titter frem og løper ut.

God ferie, håper den blir fri for kvalme og oppkast :kose:

Er litt sol i mellom slagene her også, men blir liksom ikke helt det samme... :sjenert: Det er noen heftige regnbyger som kommer, og det har tordnet og lynt så og si hver dag siste uken :sukk: Heldigvis har jeg en tur til Spania og se frem til :nigo: To uker i august, så jeg får hvertfall sommer der om ikke annet.

Nå skal jeg spise kveldsmat, har lekt litt husmor og bakt grove rundstykker :sikle: Tror forresten jeg må på butikken først å kjøpe brunost.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Redningen for meg ble å legge salami i frysen noen dager, så tine og fråtse i salami, flatbrød og potetsalat. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller lage deg ostesmørbrød med salami. Utrolig hvor lyst man kan få på ting man ikke skal ha :ler:

Endret av ebitt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips Nilla og Ebitt, det skal jeg jammen gjøre, begge deler :fnise:

Har lyst på alt det man ikke skal ha, til og med svolværpostei som jeg til vanlig egentlig ikke liker :kari:

Også må jeg :hoppe: litt for 15 uker i dag :strix: gleder meg til å få ordentlig mage og å kjenne den lille :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 uker :strix:

Har det begynt å komme litt mage?

Det er en liten kul som kommer til syne når jeg ligger på ryggen, men jeg ser for det meste bare småfeit ut :gjeiper: Så blir godt når den kommer ordentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu går ukene fort !! 16 uker i dag :hoppe: Så deilig med ferie :strix: Er akkurat kommet hjem fra en liten kjærestetur til Danmark :hjerte: Bare kost oss :) Også er det bare litt over en uke til sydentur :nigo: Magen min begynner å komme litt, men for de som ikke vet noe ser jeg nok bare mest tjukk ut :fnise:

Fytti det er deilig med ferie :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blitt syk igjen ! :sur::forkjola: Er jo forkjøla hele tiden jo, skjønner ikke hva som skjer. Pleier å bli syk sånn en gang i året, men det siste året nå har det vært mer sånn annenhver mnd :kjefte: Så lei...

Ellers er formen fin, gleder meg til jeg kan kjenne liv. Håper det ikke er så lenge til. Ligger hver kveld og kjenner etter, uten helt å vite hva jeg skal kjenne :fnise:

Jeg fikk time til ultralyd 10 august, men da er jeg bortreist så da må vi vente helt 24 august. Litt kjipt å måtte vente enda lenger men sånn er det bare. På onsdag skal jeg til første time hos jordmor.

Først nå begynner det å gå opp for meg at jeg faktisk ikke bare er gravid, men jeg skal bli mamma :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Magnlaug? :hoho:

Å, det første livstegnet er helt fantastisk. Det er litt rart å ligge å kjenne etter noe man ikke vet hvordan kjennes ut. :fnise: Hos meg skippet A alle bobler og fiskehaler og gikk rett på pokingen. Men det var jo fordi jeg ikke kjente noe før uke 20 ca.

Kjedelig å være syk da, men det er jo et bra graviditetstegn det også. :lur: Immunforsvaret er jo helt på bærtur. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magnlaug? :hoho:

Å, det første livstegnet er helt fantastisk. Det er litt rart å ligge å kjenne etter noe man ikke vet hvordan kjennes ut. :fnise: Hos meg skippet A alle bobler og fiskehaler og gikk rett på pokingen. Men det var jo fordi jeg ikke kjente noe før uke 20 ca.

Kjedelig å være syk da, men det er jo et bra graviditetstegn det også. :lur: Immunforsvaret er jo helt på bærtur. :lol:

Bladde meg akkurat tilbake i dagboken din for å lese om når du kjente liv første gang ;) svigerinnen min kjente ikke noe før i uke 21, så regner ikke med å kjenne noe helt enda men det er jo uansett ikke lenge til :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Det var jo litt av noen navn da :fnise:

Jeg fikk Kristoffer og Åse...tror ikke noen av dem er aktuelle heller ;)

Ikke lenge til du kan kjenne spark nå :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen navn :fnise:

Lucky, dine er å foretrekke fremfor både Magnlaug og de jeg fikk ;)

Jeg fikk nemlig Hubert og Martelen :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...