Gå til innhold

Venter utålmodig på spire!


Ananan

Anbefalte innlegg

Det er så godt med slike helger :Nikke: Jeg hadde en slik forrige helg, mye kvalitetstid med familie og venner var deilig :strix: Jeg fikk hilse på lille-tuppa til venninnen min som er tre måneder også :rodmer:

Sånne helger er de beste :hjerte: Jeg fikk hilse på min lille niese på 6 uker og venninnen min sin lille jente på 9 uker, masse babykos med andre ord :rodmer:

Høres ut som en deilig helg :) Koselig å få fortalt den herlige nyheten til familien da, ikke rart det ble noen tårer :hjerte:

Håper kvalmen roer seg litt for deg :klemmer:

En fantastisk helg :strix: familien min har ventet lenge på den nyheten, så det var utrolig gøy å endelig få lov :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg vært hos legen, ikke så veldig mye spennende som skjedde der men.. en haug med blodprøver bare. Men godt med alt som er gjort :gjeiper:

Kvalmen er bedre i dag heldigvis, men den kommer og går uten at jeg har noen kontroll på det. Får bare nyte de gode dagene :jepp:

Også har jeg fått en til ultralyd time :strix: om 3 uker, da er jeg 12+6, og alt er forhåpentligvis som det skal være. Gleder meg til å få se lille nurket igjen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt magisk å se vidunderet som veiver med både armer og bein :rodmer: Jeg skjønner at du gleder deg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en fin fin helg, kost meg i fineværet :) Også har jeg fått tatt en skikkelig shining på soverommet, kastet masse klær og fått ryddet ordentlig i skapene. Deilig!! :jepp:

Bare dritt at jeg er blitt syk igjen :forkjola: har vært så ofte syk i det siste, liker det ikke :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 uker :strix:

Så kjedelig at du har vært så mye syk i det siste :( Håper du slipper unna mer fremover nå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ananan :vinke:

"Hilste" på deg i skravletråden for juli/augustbarn for en tid tilbake, og så deg nå i en annen dagbok -- gratulerer så mye med graviditeten!! :strix: Har nå skummet gjennom dagboken din, og ser veien deres har vært lang og kronglete, ble nesten rørt til tårer når jeg leste at det hadde klaffet igjen :troest: Vil gjerne titte innom deg igjen om jeg får lov! :klem:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 uker :strix:

Så kjedelig at du har vært så mye syk i det siste :( Håper du slipper unna mer fremover nå :klemmer:

Ja nå håper jeg snart at jeg kan bli frisk og forbli det ;) Sliter med en halsbetennelse nå :(

Grattis med 11 uker :hoppendeglad:

Skal dere på ul før den ordinære?

Takk søte du :hug: Vi skal på en til ul 29 juni, altså under to uker til :hoppe: det gleder vi oss masse til. Forhåpentligvis litt mer å se da :rodmer:

Hei Ananan :vinke:

"Hilste" på deg i skravletråden for juli/augustbarn for en tid tilbake, og så deg nå i en annen dagbok -- gratulerer så mye med graviditeten!! :strix: Har nå skummet gjennom dagboken din, og ser veien deres har vært lang og kronglete, ble nesten rørt til tårer når jeg leste at det hadde klaffet igjen :troest: Vil gjerne titte innom deg igjen om jeg får lov! :klem:

:vinke: MonThe. Koselig med besøk og takk for gratulasjon :) Vi har nok hatt en litt lengre vei enn de fleste andre ja, men lykken er desto større når det endelig har gått veien :jepp: Alltid koselig med besøk så velkommen hit så ofte du vil :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk Pusilus og Lucky :klem:

Halsen er mye bedre i dag så det er deilig. Kvalmen derimot: still going strong :sukk: Går i siste uken i første trimester og tenker den bør forlate åstedet snart :filer: Og jeg vet jeg ikke har noen rett til å klage men :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper kvalmen gir seg etter denne uken :) En venninne av meg var kvalm fra dag en og helt frem til fødselen :( Håper virkelig du slipper det :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...