waco Skrevet 20. februar 2009 #141 Del Skrevet 20. februar 2009 Greia er vel at damer påstår de er helt uten ansvar for at de blir sjeket opp. Og må vel vi gutte få lov til å korrigere littegranne. Og dere jenter som liker å kle dere som horer selv om dere ikke er horer, altså at antrekket ikke viser hvem dere er. Hvis jeg tar på meg brannmannuniform og det begynner å brenne. Og folk roper til meg at det brenner det brenner, - skal jeg da ifølge kvinnelogikk, - "jammen du, selv om jeg tar på meg brannmanndrakt så betyr ikke det atte jeg er brannmann, for du skjønner det atte jeg har nemlig fått det for meg atte hva man kler på seg har overhodet ikkenoe å si, så det så"!.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crow Jane Skrevet 20. februar 2009 #142 Del Skrevet 20. februar 2009 Greia er vel at damer påstår de er helt uten ansvar for at de blir sjeket opp. Og må vel vi gutte få lov til å korrigere littegranne. Mmm............skjønner det - måtte bare himle litt med øynene over den latterlige "puppediskusjonen". Var det ikke sminke vi snakket om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona-Lisa Skrevet 4. mars 2009 #143 Del Skrevet 4. mars 2009 Kvinner sminker seg forskjellig til hverdags og til fest, da er det vel bevist at sminken har ukjente motiver? Er det mørkt ute er det finere med mer sminke...Jeg har alltid hatt lyst til å kline på meg sminke, bare for å tulle litt, og prøve noe nytt, men om dagen ser jeg mest "naturlig" ut. Er faktisk uenig i at gutter er penere enn jenter for at gutter ikke bruker sminke.Og det er for at KRAVENE for hva som er skjønnhet for kvinner ikke er det samme som for menn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #144 Del Skrevet 5. mars 2009 Er faktisk uenig i at gutter er penere enn jenter for at gutter ikke bruker sminke.Og det er for at KRAVENE for hva som er skjønnhet for kvinner ikke er det samme som for menn! Egentlig et ganske godt poeng. Det kvinnelige skjønnhetsidealet har store og markerte øyne, lange mørke vipper, roser i kinnene, fyldige lepper osv. Skjønnhetsidealet slik det blir presentert for oss i media osv er alltid sminket. Vi klarer ikke å nå opp til det uten sminke. Gutter derimot ville som oftest blitt mer uattraktive med sminke, det er ikke et ideal at de skal ha lange blafrende øyenvipper eller rødmalt munn f eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #145 Del Skrevet 5. mars 2009 Hvor har man ting fra? Man plukker det opp gjennom livet. Jeg har til gode å se det motsatte, at noen kan vise til en trampstamp som de er 100% fornøyd med, som de planla å ta lenge før de tok den og som faktisk betyr noe og ikke bare er rumpepynt. Jeg tror du vil finne det enda mer fascinerende hvor mange som faktisk deler dette synet. Haha, jeg deler faktisk det synet og endelig har jeg et ord på det! Alle med tatovering i korsryggen er ikke tøser, men det er tøsete med tatovering i korsryggen. De jeg kjenner med det er forøvrig enten tøser eller så tok de den når de var (tøsete) tenåringer og angrer som bare det nå. Men jeg er uenig i at mye sminke nødvendigvis må signalisere "tøs", selv om det finnes måter å sminke seg på som gjør at man ser mer klar ut for ass to mouth enn andre. Man kan dog finne på å bruke en hel del sminke selv om man ikke er klar for pulings. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 6. mars 2009 #146 Del Skrevet 6. mars 2009 Hvor har man ting fra? Man plukker det opp gjennom livet. Jeg har til gode å se det motsatte, at noen kan vise til en trampstamp som de er 100% fornøyd med, som de planla å ta lenge før de tok den og som faktisk betyr noe og ikke bare er rumpepynt. Jeg tror du vil finne det enda mer fascinerende hvor mange som faktisk deler dette synet. Da skulle du sett på L.A. Ink på Discovery i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lise_* Skrevet 7. mars 2009 #147 Del Skrevet 7. mars 2009 Hvorfor er det bare kvinner som må bruke sminke? For en utenomjordisk må det jo virke helt sinnsykt å gni inn ansiktet i masse drit for å bli ansett som vakker. Jeg kan jo like godt lage meg ei barbie-maske av plast og klistre det på trynet, så er jeg vakker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 8. mars 2009 #148 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvorfor er det bare kvinner som må bruke sminke? For en utenomjordisk må det jo virke helt sinnsykt å gni inn ansiktet i masse drit for å bli ansett som vakker. Jeg kan jo like godt lage meg ei barbie-maske av plast og klistre det på trynet, så er jeg vakker! Det blir nok lit vanskelig å være vakker uten mimikk i ansiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå