Blåmor Skrevet 16. juli 2009 #321 Del Skrevet 16. juli 2009 Hei Mjau-mjau, har du reist på ferie? Jeg er i alle fall tilbake fra en fantastisk Hellas-tur! Det er spennende tider for oss begge, jeg har i alle fall trua! Har trolig IKM i dag, foreløpig ingen tegn til noe rødt, men kjenner noen murringer til tider. Tror ikke at det er noen bebis på vei hos meg denne gangen, siden jeg aldri fikk positiv EL-test, men det gjenstår nå å se. Gratulerer så mye med bonus på jobb, og for den herlige mannen din! Jeg er uansett sikker på at du fortjener det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 16. juli 2009 #322 Del Skrevet 16. juli 2009 Hei Mjau-Mjau Håper alt er bra med deg, og at du koser deg masse sammen med den snille mannen din og nyter sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 19. juli 2009 #323 Del Skrevet 19. juli 2009 Mjau-Mjau Har du reist på ferie? Uansett så håper jeg du koser deg masse og at alt er bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 24. juli 2009 #324 Del Skrevet 24. juli 2009 hei mjau-mjau! håper du har en kejmpe flott ferie med mye kos og hygge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #325 Del Skrevet 27. juli 2009 Så hyggelig med maaaaange koselige hilsener mens jeg har vært borte!! Har kost meg kjempemye med to uker fri nå! Skulle liksom rekke innom her før jeg dro men ble fryktelig hektisk både på jobb og hjemme rett før avreisen... Første feriedag begynte med 4-årsdag - var veldig koselig. Men må bare få ut litt frustrasjon!! Jeg skjønner ikke hvorfor folk må skjemme bort søskenene til den som har bursdag med å komme med gave til den/de også!! Det endte jo med at bursdagsbarnet ble veldig snurt og lei seg for at broren også fikk gave... De hadde jo begge blitt fortalt at det kun var bursdagsbarnets dag og foreldrene hadde også informert de innbudte gjestene om at det kun var bursdagsbarnet som måtte få noe. Syns det er litt småfrekt jeg da... Etter bursdagsfeiringen satte vi nesen nordover og har nå tilbrakt to uker i hjemlige trakter De første dagene var svigers med og det var veldig koselig og endelig få vist de hvor jeg har trådt (eller hvordan man nå staver dette :klø: ) mine første år. Vi har fisket masse, kost oss med kortspill og møtt gamle venner. Selv om været ikke har vært det helt store så har vi kost oss masse og bare slappet av I går kveld kom vi hjem igjen og i dag har vi bare slappet av, handlet og ligget pal på sofaen Skal straks få oss noe mat før enn vi får besøk av to vennepar hvor ett av de skal bo hos oss til torsdag. Vi koser oss max når vi får være verter så det blir stas! Status på prøvingen er forresten negativ test 10. juli og TR kom onsdag 15. juli... Kitten: Ikke meningen å gjøre deg lei deg lille venn... Og forresten kan du bestille ett sånt toalett til meg også?? Når det gjelder så gleder jeg meg over at RBK durer videre framover i serien og cup'en, men for en skuffelse i Europe League.... Skal prøve å få tatt en dagbokrunde i løpet av uken - men lover ingenting... Dagene flyr av sted og jeg skal virkelig nyte den siste ferieuken! Men ville iallefall innom med et lite livstegn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 28. juli 2009 #326 Del Skrevet 28. juli 2009 Mjau-Mjau Der var du jo Så kjekt å "se" deg igjen. Høres ut som dere har hatt en super ferie, og jeg er sååå enig med deg i det med bursdagsgaver til søsken. Skjønner ikke det der jeg, og den som har funnet opp det kan jo ikke ha tenkt så langt. Vel, er det sikkert snillt tenkt, men alle har sin dag og det skjønte vi da veldig godt når vi var unger. Ellers: Gratulerer med RBK, selv om jeg skal love deg at den satt langt inne. LSK ga virkelig RBK kamp og selv om rbk var det klart beste laget på banen mesteparten av tida, så har jeg aldri noensinne sett lsk forsvare seg bedre. Synes de hadde fortjent et poeng jeg da. Ha en fin dag videre Mjau-maju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 2. august 2009 Forfatter #327 Del Skrevet 2. august 2009 Mjau-Mjau Der var du jo Så kjekt å "se" deg igjen. Høres ut som dere har hatt en super ferie, og jeg er sååå enig med deg i det med bursdagsgaver til søsken. Skjønner ikke det der jeg, og den som har funnet opp det kan jo ikke ha tenkt så langt. Vel, er det sikkert snillt tenkt, men alle har sin dag og det skjønte vi da veldig godt når vi var unger. Ellers: Gratulerer med RBK, selv om jeg skal love deg at den satt langt inne. LSK ga virkelig RBK kamp og selv om rbk var det klart beste laget på banen mesteparten av tida, så har jeg aldri noensinne sett lsk forsvare seg bedre. Synes de hadde fortjent et poeng jeg da. Ha en fin dag videre Mjau-maju Godt å høre at det ikke er bare jeg som er oppdratt med at hver og en har sin dag som skal være sin dag! Takker for gratulasjoner! Det var spennende ja, må innrømme det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 2. august 2009 Forfatter #328 Del Skrevet 2. august 2009 Så var siste feriedag her... Føler ikke helt for å begynne på jobb igjen i morgen, men det blir sikkert greit å få litt rutine i hverdagen og ikke minst få snudd døgnet igjen Den siste uken nå har vi bare kost oss hjemme, hatt besøk, vært litt "turist i egen by" også har jeg fått sett Harry Potter and the Half-Blood Prince Jeg elsker de filmene Jeg har ikke dessverre ikke lest bøkene, men en god ting med det da - jeg vet ikke hva som skjer i filmene Har hørt at flere synes at den siste filmen har vært den dårligste. Synes den var bra jeg da. Fikk liksom nøstet opp en del spørsmål, også så søt med litt "fjortis-romanser" da :rødme: I dag sløver jeg bare hjemme - virkelig nyter den siste fridagen Hadde tenkt å scrappe litt, men ble i stedet for liggende i sengen med pusekatten og lese bok. Håper på RBK-seier i kveld Men tror det kan bli tøft mot et hjemmesterkt Odd. Vel vel, tiden vil vise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 2. august 2009 #329 Del Skrevet 2. august 2009 Mjau- Mjau Høres ut som dere har hatt en kjempefin ferie da, selv om det er kjipt å begynne å jobbe igjen. Har aldri hverken sett filmene eller lest bøkene av Harry Potter jeg. Har ikke brydd meg så mye om det egentlig, men kanskje hadde jeg likt de, hvem vet. Lykke til med RBK i kveld. Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 3. august 2009 Forfatter #330 Del Skrevet 3. august 2009 Mandag igjen.... Og første dag på jobb etter ferien... Har liggi og vridd meg i hele natt så er litt trøtt og sliten, ble ikke så mange timene med søvn for å si det sånn... Lurer på om det er et tegn på at jeg burde finne meg noe annet å gjøre når jeg liksom gruer meg for å gå på jobb.. Trives jo egentlig men syns det begynner å bli litt ensformig... Også tenker jeg så mye på framtiden, på gården som jeg vil/vil ikke ta over og familieforøkelsen vi planlegger, at vi trenger et større sted å bo, økonomien, at jeg er lei av stedet vi bor... Huff... Blir liksom ikke klok på noenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 3. august 2009 #331 Del Skrevet 3. august 2009 Mjau-Mjau Hvis du har lyst til å finne deg en annen jobb, gå på skole eller noe så gjør det. Selv om du trives, så er det viktig å finne noe som du virkelig har lyst til. Du skjønner jeg gjorde ikke det. Jeg trivdes der jeg var, men hadde egentlig lyst til noe annet, jeg bare utsatte og utsatte det. Håper du finner ut av både det og andre ting Gratla med 1 poeng da, ble ikke seier, men fortsatt ubeseiret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kospia Skrevet 3. august 2009 #332 Del Skrevet 3. august 2009 Høres ut som du har hatt en flott ferie mjau-mjau Det med å gi gave til søsken som ikke har bursdag har heller ikke jeg skjønt. Da blir jo gleden til den som har burdag borte da, da blir det jo mere som julaften der alle får pakker. Nei, la den som har bursdag ha sin dag i fred uten at andre skal få pakker, og la han/henne få masse oppmerksomhet på bursdagen sin. Ikke moro å dra på jobb når man skal grue seg, og hvis du synes det blir for ensformig er vel kanskje det tegn på at du er moden for noe nytt Håper du finner ut av det, ikke enkelt når det kommer så mange tanker og man blir liggende å gruble. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 4. august 2009 Forfatter #333 Del Skrevet 4. august 2009 Takk for støttende ord Ulva og Kospia - dere er så snille Jeg får gruble litt videre og jo jeg leser titt og ofte stillingsannonser for å se om det dukker opp noe spennende, men har ikke sett noe av interesse enda.... Jeg fortalte tidligere om en verkebyll jeg hadde på låret... Den forsvant, men senere så dukket det opp flere og flere mindre, så nå er begge beina dekt av små verkende sår og det har blitt så tørr og øm hud så den flakker av flere stedet. Og som det klør!! Så i dag har jeg vært hos legen... Min største skrekk!! Hadde time halv 9. Klokka ble halv ti uten at jeg hadde kommet inn så jeg henvendte meg i resepsjonen for å høre hva som skjedde. Og fikk beskjed om at legen min ikke hadde kommet enda og at de ikke visste hvor han var!! Så jeg ble bedt om å fortsette å vente... Jeg var litt frustrert i grunn, da hadde jeg sittet der en time og gruet meg og nå visste jeg ikke engang om jeg fikk noen time i dag!! Ikke moro for en med legeskrekk!! Heldigvis så fikk jeg komme inn til en annen mellom hennes to andre timer. Hun kunne ikke gjøre stort for meg, så jeg ble henvist videre til hudspesialist som jeg skal til senere i dag... Grguer meg jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. august 2009 #334 Del Skrevet 4. august 2009 Huff, det hørtes fryktelig ubehagelig ut da!! Håper hudlegen finner ut av det, og at det er lett å bli kvitt! Så typisk forresten, at legen ikke kom, når akkurat du med legeskrekk ventet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 4. august 2009 #335 Del Skrevet 4. august 2009 høres ut som dere har hatt en veldig fin ferie uff, er ikke noe særlig moro å gå sånn å gruble, har tatt meg selv i det mange ganger.. men jeg tenker at hvis du gruer deg til jobb så er det kanskje på tide å finne noe annet..jeg gjorde jo det på en måte en periode, søkte jo på andre jobber men var ikke så lett, men nå har vi heldigvis kommet over kneiken på jobben vår, så nå leter jeg ikke på samme måte lengre, har bare øyne åpne nå er jeg veldig spent på hva hudlegen sa! hørtes ikke noe godt ut med sånne byller nei, uff.. også legen din som aldri kom på jobb da..lurer på hva som har skjedd med han jeg håper du ellers har hatt en fin dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 5. august 2009 Forfatter #336 Del Skrevet 5. august 2009 Det gikk bra hos hudlegen, snille mannen min tilbydde seg og bli med meg - han er så snill at jeg får helt vondt inni meg av lykke Legen trodde ikke det var noen infeksjon i og med at jeg ikke har vært dårlig, hatt feber og sånn. Hun sa det mest sannsynlig var en meget ilter og veldig irritert eksem som jeg hadde gjort verre ved å klø og klø og klø - men ærlig talt det er ikke så lett å la være!! Klør det så MÅ man klø!! Har aldri før hørt om eksem som utvikler byller jeg, men så er ikke jeg noen lege heller da... Så jeg fikk foreskrevet både tabletter og kremer som jeg skal bruke i 4 uker :dåne: Får bare håpe at det funker - ser iallefall ut som det har gitt seg litt, det er ikke så iltert lengre, begynner å skimte vanlig hudfarge nå og det må jo være et positivt tegn! Cupcakes: Nei si hva som hadde skjedd med legen... Men tror de hadde fått tak i han etterhvert for hørte de si til noen andre at han var forsinket.... Cypress: Ja er det ikke TYPISK!! :dåne: Ellers er det ikke mye som skjer... Er fryktelig trøtt og sliten for tiden, og sliter med å sove. Våkner av at det er for varmt så er det for kaldt, har en kattepus som tydeligvis er en skikkelig natterangle og drømmer så utrolig mye rart som jeg egentlig ikke husker når jeg våkner, men våkner av det - det gjør jeg! Også er jeg til stadighet kvalm om morgenene... Men fikk jo mensen 15. juli så tror ikke det er SÅNN kvalme... I dag skal jeg på kino med mannen og en kompis og se Istid 3 i 3D - gleder meg masse!! Elsker sånne animerte filmer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 5. august 2009 #337 Del Skrevet 5. august 2009 Mjau-Mjau Så bra at det gikk fint hos hudlegen, og at du fikk salver og tabletter som allerede ser ut til å fungere Snille mannen din som ble med deg. Det er vondt å ha skrekk for noe. Selv hadde jeg tannlegeskrekk i mange år, og når jeg endelig bestilte meg time, så ble Ulvemannen med meg, og jeg vet jeg hadde snudd i døra ellers Men nå er jeg delvis kvitt skrekken, selv om det ikke er noe jeg gleder meg til akkurat. Men nå trenger jeg ikke følge Kos deg masse på kino i kveld. Og ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 5. august 2009 Forfatter #338 Del Skrevet 5. august 2009 Mjau-Mjau Så bra at det gikk fint hos hudlegen, og at du fikk salver og tabletter som allerede ser ut til å fungere Snille mannen din som ble med deg. Det er vondt å ha skrekk for noe. Selv hadde jeg tannlegeskrekk i mange år, og når jeg endelig bestilte meg time, så ble Ulvemannen med meg, og jeg vet jeg hadde snudd i døra ellers Men nå er jeg delvis kvitt skrekken, selv om det ikke er noe jeg gleder meg til akkurat. Men nå trenger jeg ikke følge Kos deg masse på kino i kveld. Og ha en fin dag Ja det er veldig bra at det ser ut til å virke. Beina mine har egentlig alltid vært den delen av kroppen jeg har vært fornøyd med så håper jeg kommer fra det uten altfor mye arr Så bra at du har fått kontroll på skrekken din. Jeg vet akkurat hvordan du har det. Jeg trenger ikke følge inn på kontoret, men synes det er veldig deilig at noen sitter ute og venter på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 6. august 2009 Forfatter #339 Del Skrevet 6. august 2009 Må bare si at Istid 3 var supermorsom :hoho: Jeg lo veldig godt, også av alle i salen som satt med disse 3D-brillene - de er ikke akkurat så veldig lekre Så til dere som ikke har sett den enda - løp og kjøp kinobilletter her i dag og!! Kjedelig å sitte på jobb da... Men men, mine ferieuker er jo talte... Ingen store planer i dag, kanskje prøve å dra med noen venner å spille minigolf hyggelig å finne på noe ute i det fine været! Jeg hadde ment å skulle vaske og rydde hjemme men mannen forlangte at det skulle han gjøre i dag i og med at han har ferie også denne uken så måtte han ha noe å henge fingrene i sa han! Så jeg var ikke så veldig vanskelig å be Middag blir hjemmelaget grønnsaksuppe med rundstykker Og vet dere hva?? I morgen er det: HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 6. august 2009 #340 Del Skrevet 6. august 2009 HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå