Gå til innhold

~~my world~~


mjau-mjau

Anbefalte innlegg

Gjest Ulva35

:vinke: Mjau- Mjau

Tror jeg følger deg her jeg, ettersom jeg ikke er noen prøver, men følger spent med hva som skjer da :jepp:

Jeg også fikk Novemberbarn i posten i går+ Livsarven og en til(husker ikke akkurat nå), men Novemberbarn ble påbegynt med det samme og jeg har lest halvparten alt. :Nikke: Gled deg :hoppe:

Ha en strålende sommerdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Mjau- Mjau

Tror jeg følger deg her jeg, ettersom jeg ikke er noen prøver, men følger spent med hva som skjer da :jepp:

Jeg også fikk Novemberbarn i posten i går+ Livsarven og en til(husker ikke akkurat nå), men Novemberbarn ble påbegynt med det samme og jeg har lest halvparten alt. :Nikke: Gled deg :hoppe:

Ha en strålende sommerdag :klem:

Det er heeelt OK Ulva - og det skjønner jeg også veldig godt!

For de som ikke prøver selv så er det nok ikke så interessant å lese om. Derfor jeg vil ha to bøker også - 1 til prøving og 1 til alt annet :jepp:

Greit å ikke bli helt opphengt i det som forhåpentligvis skal skje også :fnise:

Kommer til å oppdatere med noen korte linjer innimellom her også sånn :jepp:

Jeg gleder meg kjempemasse til å begynne på neste bok i Novemberbarn! :hoppe:

Er på slutten av bok nr 5 i Fossefall nå, synes den serien også bare blir bedre og bedre.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ha vært på polet en tur i dag og jeg... Ingen positiv graviditetstest så da kan jeg ta meg noen glass med vin på jentekvelden i helga uten dårlig samvittighet :jepp:

Men der er så varmt ute at jeg vet ikke om jeg orker å utsette meg for den pinen å stresse inn der med 100 000 andre...

Usj, tror jeg venter til i morgen eller kanskje jeg skal lure mannen til å gjøre det for meg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

:vinke:

å sende mannen syntes jeg var det beste forslaget altså :P hehe..

tror nok også jeg kommer til å følge deg mest her inne i denne boken din, men titter nok innom den andre med jevne mellom rom også :)

ville bare innom å si hei og gi deg en :hug:!

nå tar jo jeg som sagt ferie fra i morgen av så du må ha en strålende uke :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

å sende mannen syntes jeg var det beste forslaget altså :P hehe..

tror nok også jeg kommer til å følge deg mest her inne i denne boken din, men titter nok innom den andre med jevne mellom rom også :)

ville bare innom å si hei og gi deg en :hug:!

nå tar jo jeg som sagt ferie fra i morgen av så du må ha en strålende uke :)

:klemmer:

:ler: jeg synes også at det var det beste forslaget, men han jobbet sent så da gjorde jeg det selv :jepp:

Du må ha en riktig god ferie!! kos deg masse og lad batteriene!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: FREDAG FREDAG FREDAG :bolledeig:

Skal bli superdeilig med helg! Jeg er så sliten av varmen, trenger en helg med avslapping :jepp:

Kroppen føles oppblåst og hoven. Ringene jeg har på fingrene er "stuck"....

Planen for i dag er å gjøre meg ferdig på jobb, handle litt grillmat også hjem å vaske gulv...

Usj, har ikke noe særlig lyst til det men gulvene hjemme ser ikke ut. Pusekatten røyter så vanvittig - det er helt ute av dimensjoner! Skulle nesten tro han var hårløs nå når man ser på alt håret jeg har børstet av han de siste dagene. Langhåret pus og varmt vær da blir det mye hår, men jeg skjønner jo at han er varm stakkar...

Også er det jo så deilig med nyvasket leilighet til helga, skifte sengetøy skal jeg også gjøre. Så da blir det forhåpentligvis en lang og god natts søvn i både rent sengetøy og ren leilighet!! :biggrin:

I morgen får jeg besøk av bestevenninna mi :hoppe:

Vi skal farge/stripe og klippe hår, hun har gått frisør så da må jeg utnytte det!

Jeg skal hjelpe henne med å stripe hennes hår også klipper hun meg :)

Lurer på om jeg skal farge mitt og men litt usikker... Jeg er naturlig blond men synes blondfargen er litt "skitten" så kunne godt tenkt meg en litt klarere blond.. :klø: Får tenke på deg i løpet av dagen...

Lørdag kveld skal vi på jentefest hos en annen venninne, gleder meg kjempemye! I og med at hun bor et stykke utenfor byen skal vi sove der (vanskelig med transport hjem igjen), så regner med det blir en kveld med masse fnising og :vin: ute på verandaen :fnise:

Søndag blir total avslappingsdag :jepp:

Håper å rekke hjem til cupkampen mellom Rosenborg og Løv-Ham :ball:

Åja, glemte nesten: RBK TOK NOK EN SEIER I GÅR!! EUROPA LEAGUE!! :duskedame:

Og når helga er over da er det bare 5 arbeidsdager igjen også er det ferie!!

God helg alle sammen!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo: mjau-mjau

Høres ut som du får en flott helg med venninnebesøk og jentefest :danser:

Ha en flott helg og kos deg masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake igjen etter en fantastisk helg!! :biggrin:

Fredag kveld ble det til at jeg, mannen og en venninne koste oss hjemme på balkongen med en flaske vin mens vi så på uværet. Skikkelig torden og lyn - syns det er litt koselig jeg, også er det jo fint å se på!

Tidligere var jeg redd for torden, men etter et lengre opphold i USA så ble jeg kurert. Litt verre der borte enn her :jepp:

På lørdag dro jeg på jentefest m/overnatting. Det var skikkelig koselig!

Mye :skravle: og litt :vin: og :skaal::ler:

:hoppe: litt for RBK :ball: som er videre til kvartfinale i cup'en :duskedame:

I dag regner det her, men jeg må si det faktisk er litt deilig. Nå skal jeg jobbe ut uken også er det ferie. Så for meg kan det godt regne ut uken også bli fint igjen :sol: Men for Cupcakes sin del så håper jeg at det er bedre vær der hun måtte befinne seg på hytta.

Denne uken må jeg starte pakkingen, litt av hvert man må huske på å ta med seg når man skal være borte i 2 uker og også litt ekstra når kattepusen skal være med. Men gleder meg såååå myeeeee!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Mjau-Mjau

Gratla med Rbk som er videre i cupen :duskedame: Lurer litt på hvilket lag som slår de første gang i år jeg. Om noen i det hele tatt gjør det.

Høres ut som dere har hatt en kjempefin helg :)

Ha en superduper dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratla med Rbk som er videre i cupen :duskedame: Lurer litt på hvilket lag som slår de første gang i år jeg. Om noen i det hele tatt gjør det.

Ja det lurer jeg på også... :klø:

Jeg tror nok det kommer et tap snart, men veldig veldig usikker på hvem det som klarer å få hull på byllen om jeg kan si det på den måten :ler:

Det hadde jo vært helt fantastisk om de klarte en sesong uten tap, men det er veldig urealistisk - men håper DET gjør jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35
Ja det lurer jeg på også... :klø:

Jeg tror nok det kommer et tap snart, men veldig veldig usikker på hvem det som klarer å få hull på byllen om jeg kan si det på den måten :ler:

Det hadde jo vært helt fantastisk om de klarte en sesong uten tap, men det er veldig urealistisk - men håper DET gjør jeg :jepp:

Kan du gjette hvem jeg håper skal slå de første gangen? :lur: Hadde det ikke vært for at de slo rbk i nest siste kamp hjemme i fjor så hadde det vært adeccoligaspill i år :dåne:

Så nær var det. Tror du jeg var nervøs den kampen eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du gjette hvem jeg håper skal slå de første gangen? :lur: Hadde det ikke vært for at de slo rbk i nest siste kamp hjemme i fjor så hadde det vært adeccoligaspill i år :dåne:

Så nær var det. Tror du jeg var nervøs den kampen eller?

Stemmer det!! Husker jeg var :sur: og det var ikke fordi LSK klarte seg men fordi vi tapte :ler:

Vi får se da Ulva, husker du når "vi" skal møtes?

Og det er vel i Tr.heim om jeg ikke tar feil... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35
Stemmer det!! Husker jeg var :sur: og det var ikke fordi LSK klarte seg men fordi vi tapte :ler:

Vi får se da Ulva, husker du når "vi" skal møtes?

Og det er vel i Tr.heim om jeg ikke tar feil... :klø:

Jeg husker ikke Mjau-mjau. Skal se om jeg finner en terminliste. Står vel i avisene på nett så vidt jeg vet :)

Og jeg har ALDRI noensinne vært så glad i RBK som jeg var den gangen. Fordi de tapte, og dermed reddet Lsk. Ikke at jeg tror de tapte med vilje, men den kampen var å være eller ikke være for Lsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker ikke Mjau-mjau. Skal se om jeg finner en terminliste. Står vel i avisene på nett så vidt jeg vet :)

Og jeg har ALDRI noensinne vært så glad i RBK som jeg var den gangen. Fordi de tapte, og dermed reddet Lsk. Ikke at jeg tror de tapte med vilje, men den kampen var å være eller ikke være for Lsk.

Jupp, tror jammen med RBK mistet medaljeplassen i den kampen jeg!

Men men, den enes død - den andres brød, eller hva det nå heter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad i mannen min jeg!!! :strix:

I går stresset jeg hjem etter jobb for å lage middag for vi hadde bestemt oss for å dra til byen og ta sol og besøke en venninne etter middag. Men da jeg kom inn døren hjemme hadde mannen middagen klar!! Pannekaker var stekt og suppe var kokt - snille mannen :rødme:

I dag MÅ jeg prøve å få strøket og hengt opp de nye gardinene, samt ryddet litt hjemme. Skulle jo ta det i helgen men da skjedde det så mye annet så tiden strakk rett og slett ikke til... Men må si gardinene så veldig fine ut så jeg gleder meg til å få de opp :hoppe:

Middag i dag blir kjøttdeig og pasta med saus - kjapt, enkelt og greit :jepp:

3, 5 dager til ferie!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: mjau-mjau

Er det ikke bra koselig når mannfolka gjør slike ting :rødme: også så godt for deg som stresset hjem og trodde du måtte lage mat.

Slike overraskelser liker vi :tommelsmil:

Spennende med nye gardiner da, håper du blir fornøyd med resultatet.

Må nok se og få gjort litt :husarbeid: jeg også.

ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hallo: mjau-mjau

Er det ikke bra koselig når mannfolka gjør slike ting :rødme: også så godt for deg som stresset hjem og trodde du måtte lage mat.

Slike overraskelser liker vi :tommelsmil:

Spennende med nye gardiner da, håper du blir fornøyd med resultatet.

Må nok se og få gjort litt :husarbeid: jeg også.

ha en fin dag :klem:

Det er veldig veldig flott!! Sånne små ting i hverdagen gjør bare livet SÅ mye bedre! :rødme:

Lykke til med husarbeidet, jeg er redd jeg også må ta i et tak der i dag...

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Mjau- Mjau

Det er de små overraskelsene i hverdagen som er så herlige :rødme: Mye heller det enn dyre gaver av og til.

Det er ikke de dyre gavene som gjør livet verdt å leve.

Ha en fin dag Mjau-Mjau :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full nedtelling til ferie, altså. Ferie er deilig enten man er borte eller hjemme. Har hatt med puser på ferie. Det har gått bra, det, men å gå i bånd - se det har de ikke likt.

Er enig med Ulva i at hverdagsoverraskelsene betyr så mye mer enn dyre gaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Mjau- Mjau

Det er de små overraskelsene i hverdagen som er så herlige :rødme: Mye heller det enn dyre gaver av og til.

Det er ikke de dyre gavene som gjør livet verdt å leve.

Ha en fin dag Mjau-Mjau :klem:

Jeg er helt engig Ulva :jepp:

Det er de små oppmerksomhetene i hverdagen som gjør livet sammen så fint :strix:

Full nedtelling til ferie, altså. Ferie er deilig enten man er borte eller hjemme. Har hatt med puser på ferie. Det har gått bra, det, men å gå i bånd - se det har de ikke likt.

Er enig med Ulva i at hverdagsoverraskelsene betyr så mye mer enn dyre gaver.

Ja, fri er fri - deilig skal det iallefall bli!

Pusen vår er innekatt så han er vant til å være i bånd når vi har han med ut så det tror jeg ikke blir det største problemet. Gruer meg mer til bilturen...

Blir nok noen stopp for vann og do :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...