Gå til innhold

~~my world~~

mjau-mjau

Anbefalte innlegg

Jammen meg fikk jeg middag i går når jeg kom hjem også!! Lurer på om han har noe i baktankene :lur: Uansett så føler jeg iallefall at jeg har verdens beste mann!!

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Fikk endelig ordnet med de nye gardinene i går. Jeg kjøpte ferdigsydde gardiner men sying måtte til allikvel du... Det ble litt :kjeft: på gardinene for jeg er ikke er noe spesielt glad i å sy. Jeg kan det, det er ikke det, men jeg synes bare det er såååååå fryktelig kjedelig og mye jobb!

Det visste seg at de var for lange og for brede, men resultatet ble veldig veldig bra :jepp:

Stua ble lysere og triveligere med engang - til og med mannen syntes de var kjempefine!

Angrer på at jeg ikke fikk sett minnestunden til M. Jackson i går, har hørt at den var veldig fin og rørende. Men regner med det kommer en reprise så da får jeg heller prøve å få sett den da.

I dag er det vasking av leiligheten som står på tapetet, også må jeg få begynt å finne fram det som skal taes med på ferie.

Jeg får ikke lov å pakke av mannen :ler: Jeg legger fram det jeg skal ha med også pakker han, utrolig hvor mye vi får plass til når han pakker i forhold til når jeg pakker :fnise:

Og ja, glemte nesten: jeg fikk personlig bonus på jobben i år også! :hoppe::danse:

Det hadde jeg ikke trodd i disse finanstider, men hyggelig var det! Som sjefen sa; det er ikke store potten vi har fått til utdeling i år og istedet for å dele småpengene på alle gir vi heller de vi synes har fortjent det mest en større sum!! Og jeg var en av de!!! :danser:

Endret av mjau-mjau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, så gøy med bonus! Gratulerer!! :hoppe:

Tror jeg må ønske meg symaskin (og kanskje et sy-kurs) til jul.. Føler meg som en dårlig husmor som ikke kan sy... :sjenert: Men så er jeg ikke husmor heller da.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så gøy med bonus! Gratulerer!! :hoppe:

Tror jeg må ønske meg symaskin (og kanskje et sy-kurs) til jul.. Føler meg som en dårlig husmor som ikke kan sy... :sjenert: Men så er jeg ikke husmor heller da.. :ler:

:helen: Det var veldig uventet men veldig moro!!

Er vel ikke så mange husmødre igjen :ler:

Men å kunne å sy er kjekt - spesielt for meg som er så lav at alle bukser er for lange. Gull verdt å kunne legge opp bukser da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Mjau-Mjau

Gratla med bonus :hoppe: Du har sikkert fortjent det :jepp:

Så bra gardinene ble fine. Her i huset er det mannen min som syr også(hva er det ikke den mannen kan). Men han må pent gjøre det om det skal bli noe, for jeg er en kløne med symaskin, ja håndarbeid i det hele.

Det eneste jeg kan er å hekle, men til og med det er det lenge siden jeg har gjort :sjenert:

Men jeg er ganske flink å lage mat da :jepp:

Ha en fortsatt fin dag Mjau-Mjau :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mannen som syr ja Ulva - det må jeg si!! Flotte greier det! :jepp:

Har prøvd å overtale mannen til å prøve å legge opp sine egne bukser, men får ikke særlig medhold der :fnise:

Maten hos oss derimot er det mannen som står for, jeg har noen spesialiteter som er mitt felt (lammefrikassé, lasagne og pizza) men hovedansvaret er hans.

Må bare si jeg; den mannen min slutter ikke å overraske!! I går var ikke middagen klar når jeg kom hjem men hele leiligheten var strøken!! :hakeslepp:

Det luktet rent og gulvene skinte og jammen meg var ikke skittentøskurven tom også!! Den mannen, den mannen :rødme:

Han vet virkelig hvordan å blidgjøre sin noe humørsyke kone :fnise:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Så i stedet for å vaske og rydde i går kveld koste vi oss på sofaen foran tv'en med pizza og en stooooor bolle med popcorn :popcorn:

Liten oppdatering på prøvefronten: ingen TR enda... Ny test blir kjøpt i dag og tatt i morgen - tviler på at den vil vise gravid, men det er så fælt å leve sånn i uvissheten også er det jo greit å vite om jeg kan kose meg med litt alkohol i ferien :jepp:

2 dager igjen til ferie :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: ja nå kom jeg i julestemning du :skratte:

Her prøver jeg å være snill, og så ler du av meg. :snurt:

Jeg kan traske videre med det jeg. :tre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

hei mjau-mjau :hoppe:

så fantastisk mann du har! :rødme:

jeg kan ikke sy, eller hadde sikkert klart å sy en rett linje på maskin da..også når jeg leser her nå ser jeg at jeg ikke er så veldig husmør av meg igrunn; samboer lager stort sett middag (men jeg har blitt MYE flinkere til å lage mat dette året her hvor vi har bodd sammen da...)også må samboer støvsuge siden jeg har et hat forhold til den, og do liker jeg ikke å vaske, og mat søppel må også samboer ta seg av..men når det gjelder vask av klær, rydding generelt og sånne ting er det jeg som styrer..hehe.. jaja..

men hvertfall så flott at det blir fint og lyst med gardinene da, og bare positivt av mannen også likte de da :Nikke:

å gratulerer så masse med bonus på jobben! :hoppe: det er stas det! :jepp:

håper du har hatt en strålende kveld! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei mjau-mjau :hoppe:

så fantastisk mann du har! :rødme:

jeg kan ikke sy, eller hadde sikkert klart å sy en rett linje på maskin da..også når jeg leser her nå ser jeg at jeg ikke er så veldig husmør av meg igrunn; samboer lager stort sett middag (men jeg har blitt MYE flinkere til å lage mat dette året her hvor vi har bodd sammen da...)også må samboer støvsuge siden jeg har et hat forhold til den, og do liker jeg ikke å vaske, og mat søppel må også samboer ta seg av..men når det gjelder vask av klær, rydding generelt og sånne ting er det jeg som styrer..hehe.. jaja..

men hvertfall så flott at det blir fint og lyst med gardinene da, og bare positivt av mannen også likte de da :Nikke:

å gratulerer så masse med bonus på jobben! :hoppe: det er stas det! :jepp:

håper du har hatt en strålende kveld! :)

Jeg liker heller ikke å støvsuge. Det tror jeg er det verste husarbeidet jeg gjør. Når det gjelder toaletter skal noen venner av meg finne opp toaletter som vasker seg selv. Planen deres er at kommunen skal kjøpe dem i gave til innbyggerne. :opplyser:

Det finnes jo toaletter som vasker personen som har brukt det. Jeg vil i hvert fall mye heller ha et toalett som vasker seg selv. :fnise:

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Mjau-Mjau

Jeg blir sååå glad når jeg leser om sånne menner som din :strix: De er ikke lette å finne, det blir som å lete etter nåla i høystakken.

Selv kysset jeg maange frosker før jeg fant drømmeprinsen :rødme:

kattungen: Altså, et sånt toalett vil jeg også ha :opplyser:

Å støvsuge er ok, men stryking derimot er noe dritt :ler:

Ha en fin fredag Mjau- Mjau :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kattungen: Altså, et sånt toalett vil jeg også ha :opplyser:

1. stk toalett er bestilt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes
1. stk toalett er bestilt!

Jeg vil også veldig gjerne ha et slikt toalett!

Kan du få bestilt 1 til meg også?? :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også veldig gjerne ha et slikt toalett!

Kan du få bestilt 1 til meg også?? :enig:

:jepp: Null problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ulva35

Innom en liten tur for nok en gang å gratulere med RBK :duskedame: Leste og hørte at treneren klaget over kunstgresset og mente de skulle ha vunnet mye mer enn det. Men de vant da. Begynner han å bli storforlangende eller :ler:

Ha en fin dag Mjau-Mjau :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husarbeid er kjedelig. Men det kommer stadig duppedingser som kan gjøre en husmor lykkeligere.

Selvvaskende vinduer og støvsuger som tusler rundt av seg selv, for å nevne noe.

Flere slike oppfinnelser er av det gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cupcakes

:klemmer::sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :klemmer:

nå var du havnet på side 2..det kan vi ikke ha noe av tenkte jeg da...hihi.. :jepp:

håper du nyter late dager med eller uten spire i magen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...