Gå til innhold

Da har jeg testet...


Gjest gjest12

Anbefalte innlegg

Gjest Fugl Fønix

Nå sitter jeg her med resultateten fra tre tester forran meg og strigråter.

Jeg er gravid!!!!

Det klaffet med hostesaft og grapefruktjuice. Jeg tror aldri jeg har vært så glad før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kråkaa

Gratulerer så masse!

Har alltid lurt litt på hvordan den der følelsen er.Ligger nok langt frem i tid for min del.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid-84

Gratulerer så mye :D :D Kjekt å se at det funker med den juicen! (jeg også har prøvd - og håper)

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :klem:

Håper alt vil gå bra videre :) Gleder meg selv til jeg strigråter fordi jeg er gravid..

Men igjen, gratulerer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fugl Fønix

Tusen takk. Det føles så uvirkelig etter flere omganger med prøving, men jeg er bare utrolig glad nå.

Og nå vet jeg at vi kan bli gravide. Jeg har tvilt en del underveis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! :)

Hostesaft og grapefruktjuice? jeg antar det finnes en annen tråd et sted om dette, men kjapt: hva går det ut på???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fugl Fønix

Vel, rundt eggløsning (fant denne med tester), så begynte barde mannen og jeg og ta en skje med slimløsende hostesaft om morgenen, før sex, og på kvelden. Og så drakk jeg noen glass grapefruktjuice hver dag i EL perioden.

Slimet rundt egget etc. kan være vanskelig for svømmerne å trenge gjennom, så slimløsende kan hjelpe. For manns del kan det visst gjøre at svømmerne er raskere fordi sæden ikke er like tjukk. Grapefruktjuice skal fungere på noenlunde samme måten, men jeg er ikke helt sikkr. Ble anbefalt det i hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, rundt eggløsning (fant denne med tester), så begynte barde mannen og jeg og ta en skje med slimløsende hostesaft om morgenen, før sex, og på kvelden. Og så drakk jeg noen glass grapefruktjuice hver dag i EL perioden.

Slimet rundt egget etc. kan være vanskelig for svømmerne å trenge gjennom, så slimløsende kan hjelpe. For manns del kan det visst gjøre at svømmerne er raskere fordi sæden ikke er like tjukk. Grapefruktjuice skal fungere på noenlunde samme måten, men jeg er ikke helt sikkr. Ble anbefalt det i hvertfall :)

Wow!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!

Hvor fant du tips om slimløsende hostesaft? Jeg skjønte ikke helt hva du mente. Jeg la inn tips på dette i en tråd for en stund siden her som gjest :)

Det var nemlig dette som var den ekstra ingrediensen da vi også traff :)

Jeg leste om det på nettet et sted, søkte ganske bredt på tips til å lette befruktning. Jeg leste da et sted om en kvinne som hadde prøvd i 4 år uten suksess, og skulle igang med prøverør. Så hørte hun om dette trikset, og prøvde det - idag har hun 3 barn, alle naturlig unnfanget.

Så definitivt verdt å prøve. Om du har en annen kilde så vil jeg gjerne vite hva det er så jeg kan lese mer om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MåneSkygge

Gratulerer :kgbaby:

Det der med hostesaft tror jeg var det som slo inn til meg. Men jeg prøvde ikke på å bli gravid da. Jeg hadde prøvd noen år før men gitt opp å godtatt at det ikke ble noe baby. Så ble jeg forkjølet og tok hostesaft. Jaggu var jeg ikke plutselig 6 uker på vei :) Først i ettertid har jeg sett at det "trikset" blir brukt av flere som prøver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye:)

Sikker på at det ikke var røven mot Ulriken som hjalp :fnise:

Grapefruktjuice surgjør klimaet i både blære og livmor, derfor kan den ha en effekt.

Selv brukte jeg slike vaginal kapsler som man fører inn i vagina, kjøpt på helsekost forretning. Var sikker på at jeg ikke kunne bli gravid i.o.m at disse skal surgjøre såpass mye at sædcellene blir drept. Funket som bare det for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Først og fremst "Gartulere så mye"

Lurer på om du må ha testet positiv rundt 6 -7 dager etter el? Vi hadde samme IKM dato for februar,altså 18 feb.

Hviken graviditetstester har du brukt?

Jeg har hatt en liten småfølelse av morgenkvalme, noe av det samme når jeg var gravid i nov (måtte gjennom en MA).

Testet meg igår kveld, sant nok ikke med morgenurinen og testen var negativ. Men du har jo fått positiv test, så det er faktisk mulig eller hva? å teste så tidlig med ca. en uke etter el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Det føles så uvirkelig etter flere omganger med prøving, men jeg er bare utrolig glad nå.

Og nå vet jeg at vi kan bli gravide. Jeg har tvilt en del underveis..

Det er en utrolig lettelse og glede bare d å vite at man kan bli gravid med sin kjære! Jeg husker selv iveren og den enorme gleden når en positiv test lyser mot deg! Nå sitter jeg her med verdens skjønneste gutt på 3 mnd :)

Gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fugl Fønix

ViljaH: jeg fant først det tipset i en link til snartmamma.no, og så mener jeg at jeg har lest det her inne og :) Kom over flere tråder hvor folk sa at det hadde klaffet med bruk av den. Er veldig glad for at jeg kom over det.

Orkidee: Jeg tør ikke å si helt sikkert når jeg skulle hatt mensen, for min har hoppet veldig en stund, men om den hadde vært på normal syklus så skulle den ha kommet 17. ell. 18. februar. Vet at jeg hadde eggløsning 4.2 for den fant jeg med test.

Jeg begynte å kjenne kvalmen på mandag, men det kan jo være psykosomatisk og.

De testene jeg har brukt (graviditetstestene) har vel ikke ett spesielt varenavn. Jeg har kjøpt de på www.billige-tester.no. Har fått svake positive på fire tester nå, ingen negativ. Har sett på siden, men finner ingenting om hvor fintfølende de er, men siden jeg har fått resultat så fort så regner jeg med at de er sensitive.

Håper det ikke er produksjonsfeil, men de er ikke lagd i samme "kolli". Det er sånne staver.

Har lest meg frem til at man kan få positiv test fra egget har festet seg. Det begynner da å lage hormoner med en gang, men disse er ikke nødvendigvis målbare med en gang. Leste at egget festet seg etter fem-seks dager, så det går vel kanskje an..

Endret av Fugl Fønix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...