gunnilla Skrevet 10. februar 2009 #1 Del Skrevet 10. februar 2009 Ja kanskje det var min tur å ordne en dagbok på nettet, er så mange andre som har gjort det. Kan jo fortelle kort om meg... Jente 27 år. samboer, vi har 2 jenter sammen- 2 og 6 år. nå prøver vi på å få nr 3, har prøvet siden sept 2008, ikke så veldig lenge, men det er rart når man håper på noe. Skal ha m nå til lørdag, har mange symptomer,tror jeg blir gal snart..er så redd tanta skal komme denne gangen også. Har testet i mårrest, men er nok litt tidlig så var ikke så veldig overraskende at den var negativ vonde pupper,halsbrann,rar mage, murringer...hjaaa- vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 10. februar 2009 #2 Del Skrevet 10. februar 2009 Velkommen hit, blir spennende frem til lørdag:D! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gunnilla Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 10. februar 2009 Ja kanskje det var min tur å ordne en dagbok på nettet, er så mange andre som har gjort det. Kan jo fortelle kort om meg... Jente 27 år. samboer, vi har 2 jenter sammen- 2 og 6 år. nå prøver vi på å få nr 3, har prøvet siden sept 2008, ikke så veldig lenge, men det er rart når man håper på noe. Skal ha m nå til lørdag, har mange symptomer,tror jeg blir gal snart..er så redd tanta skal komme denne gangen også. Har testet i mårrest, men er nok litt tidlig så var ikke så veldig overraskende at den var negativ vonde pupper,halsbrann,rar mage, murringer...hjaaa- vi får se Åhh så koseli;) takk for det. Forsøker å lære meg dette men er ikke så velig enkelt å finne tilbake til ting hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 11. februar 2009 #4 Del Skrevet 11. februar 2009 Hilser på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gunnilla Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 11. februar 2009 Hilser på! Hilser tilbake:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 16. februar 2009 #6 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei hei Titter innom og ønsker deg lykke til med prøvingen, håper spiren sitter fort ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celestine Skrevet 16. februar 2009 #7 Del Skrevet 16. februar 2009 Hei på deg og velkommen! Er du fortsatt blandt prøverne etter helga? Ønsker dere lykke til! Vi har prøvd siden nyttår, og jeg er lei av å vente allerede... Måtte dere prøve lenge de to forrige gangene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 16. februar 2009 #8 Del Skrevet 16. februar 2009 Velkommen inn hit:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gunnilla Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei hei Titter innom og ønsker deg lykke til med prøvingen, håper spiren sitter fort ! takk for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gunnilla Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #10 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei på deg og velkommen! Er du fortsatt blandt prøverne etter helga? Ønsker dere lykke til! Vi har prøvd siden nyttår, og jeg er lei av å vente allerede... Måtte dere prøve lenge de to forrige gangene da? Hei du:) Ja vi er nok fortsatt av prøverne....venter nå bare på at e.løsningen skal komme,denne gangen gidder jeg ikke å teste den heller....dritt lei, mildt sagt!!!! Tror jeg kan teste om ca 3 uker...håpet er nå fortastt der da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gunnilla Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #11 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei du:) Ja vi er nok fortsatt av prøverne....venter nå bare på at e.løsningen skal komme,denne gangen gidder jeg ikke å teste den heller....dritt lei, mildt sagt!!!! Tror jeg kan teste om ca 3 uker...håpet er nå fortastt der da:) Hehe,glømte å svare jeg....med nr en gikk jeg 8 mnd fra jeg sluttet på p-pilln til jeg ble gravid. Nr 2 gikk det 4 mnd fra jeg tok ut spiralen til jeg ble gravid....så vi får se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gunnilla Skrevet 22. april 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 22. april 2009 Hehe,glømte å svare jeg....med nr en gikk jeg 8 mnd fra jeg sluttet på p-pilln til jeg ble gravid. Nr 2 gikk det 4 mnd fra jeg tok ut spiralen til jeg ble gravid....så vi får se... Hehe hvet ikke helt hvordan jeg gjør dette her jeg, meeen vi prøver hihi. Lenge siden jeg har skrevet nå, sist jeg hadde mensen var 14 februar lenge siden og har ikke hatt noen tr siden da....hadde positiv el test 26 mars men bare neg tester..testemus??...hjaada Har begynt å kjenne litt til ømme brystvorter i går...så kanskje noe dokker snart opp-helst en positiv test da Har hatt murringer nederst i magen en bra stund nå også. Har begynt å prøve meg litt på den tappetafsingen...men den har vært høyt oppe og ganske bakovervendt leeenge nå. Har testet den noen uker. Aldri testet den før denne syklusen..så hvet nå egentlig ikke hvordan min skal være Slik går nå dagene hær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 22. april 2009 #13 Del Skrevet 22. april 2009 Hei gunilla! Så spennende hos deg da Ingen TR siden 14.februar - ja da hadde jeg nok testa meg jevnt og trutt Får håpe det snart klaffer med nummer 3 for dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gunnilla Skrevet 22. april 2009 Forfatter #14 Del Skrevet 22. april 2009 Hei gunilla! Så spennende hos deg da Ingen TR siden 14.februar - ja da hadde jeg nok testa meg jevnt og trutt Får håpe det snart klaffer med nummer 3 for dere!! Ja jeg håper tror jeg snart blir gal av all den testingen, akkurat nå kjenner det ut som om mensen snart kommer, får se i morgen ... Går det bra dær da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gunnilla Skrevet 23. april 2009 Forfatter #15 Del Skrevet 23. april 2009 Ja jeg håper tror jeg snart blir gal av all den testingen, akkurat nå kjenner det ut som om mensen snart kommer, får se i morgen ... Går det bra dær da? Den stering greiene skjønner jeg meg ikke på gitt;) jeg bare svarer meg selv tror jeg Nok en dag er gådd og ingen tr-yes!!!- eller om jeg ikke er gravid skulle den bare ha kommet. Litt vondt i puppene i dag kjenner meg litt støl på en måte og brystvortene er litt ømme også. Testet med en qr idag på morgenurin..kom fram en svak svak rosa strek gitt, men testet med cb digital etterpå i samme urin og den var negativ så det holdt!! Har gådd på en smell før der qr har vist svak positiv og ikke vert gravid, så tviler nå egentlig litt denne gangen også da... I morgen er det en ny dag og nye muligheter.. Nå er det sengetid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gunnilla Skrevet 24. april 2009 Forfatter #16 Del Skrevet 24. april 2009 Den stering greiene skjønner jeg meg ikke på gitt;) jeg bare svarer meg selv tror jeg Nok en dag er gådd og ingen tr-yes!!!- eller om jeg ikke er gravid skulle den bare ha kommet. Litt vondt i puppene i dag kjenner meg litt støl på en måte og brystvortene er litt ømme også. Testet med en qr idag på morgenurin..kom fram en svak svak rosa strek gitt, men testet med cb digital etterpå i samme urin og den var negativ så det holdt!! Har gådd på en smell før der qr har vist svak positiv og ikke vert gravid, så tviler nå egentlig litt denne gangen også da... I morgen er det en ny dag og nye muligheter.. Nå er det sengetid.. ikke tatt noen test i dag, men imorgen må jeg tror jeg hihi. Ingen tr da johoo :gjeiper: I dag har jeg begynt å få sure oppstøt ...blææææ, ingen ting jeg har spist som skulle tilsi at jeg skulle fått det som jeg kommer på. Men min kropp har lurt meg flere ganger så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 24. april 2009 #17 Del Skrevet 24. april 2009 Masse lykke til med test i morgen!!!!! Håper det blir ei helg du kan feire (uten alkohol selvfølgelig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gunnilla Skrevet 25. april 2009 Forfatter #18 Del Skrevet 25. april 2009 Masse lykke til med test i morgen!!!!! Håper det blir ei helg du kan feire (uten alkohol selvfølgelig) Ingen feiring her nei...negativ test igjen!! Ømmere pupper, så håper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gunnilla Skrevet 29. april 2009 Forfatter #19 Del Skrevet 29. april 2009 Ingen feiring her nei...negativ test igjen!! Ømmere pupper, så håper Ny test i dag og fortsatt negativ..... Kjenner jeg snart gir opp all denne testingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gunnilla Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #20 Del Skrevet 3. mai 2009 Ny test i dag og fortsatt negativ..... Kjenner jeg snart gir opp all denne testingen Ny tetst i dag igjen med cb digital...negativ som vanlig Har lagret 20 april på tlf min, da kjente jeg at det var litt vondt å sette seg, så kanskje jeg da hadde el. at den bare er veldig forsinket og at testen sist på el var feil Har gådd lenge med mensmurringer og vondt i korsryggen til tider. De siste par dagene har kjent litt vondt i bekkenet,det var jeg veldig plaget med sist jeg gikk gravid men var ingen av symptomene i starten. Reiser bort i morgen så tar nån dager før jeg jeg kommer inn på kg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå