Gå til innhold

Håper det snart blir...:)


gunnilla

Anbefalte innlegg

Ny tetst i dag igjen med cb digital...negativ som vanlig :kjefte::popcorn:

Har lagret 20 april på tlf min, da kjente jeg at det var litt vondt å sette seg, så kanskje jeg da hadde el. at den bare er veldig forsinket og at testen sist på el var feil :sjenert:

Har gådd lenge med mensmurringer og vondt i korsryggen til tider.

De siste par dagene har kjent litt vondt i bekkenet,det var jeg veldig plaget med sist jeg gikk gravid men var ingen av symptomene i starten.

Reiser bort i morgen så tar nån dager før jeg jeg kommer inn på kg da :snurt:

Forstatt ingen tr her i gårn... :popcorn:

Vi venter og venter....

Sikkinger og rivninger nederst i magen, og på sidene...tror jeg blir gaaaaal :kjefte:

Billigtester ventes i posten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstatt ingen tr her i gårn... :popcorn:

Vi venter og venter....

Sikkinger og rivninger nederst i magen, og på sidene...tror jeg blir gaaaaal :kjefte:

Billigtester ventes i posten:)

Svaaaak strek på billigtester i dag på morgenurin...svakt svakt kryss på cb senere på dagen....åhhhh håpe håpe :danse: :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Svaaaak strek på billigtester i dag på morgenurin...svakt svakt kryss på cb senere på dagen....åhhhh håpe håpe :danse: :danse:

Ja da var det vel påtide å komme inn hit å skrive litt da

Har tatt el bt nå i ca en uke...de siste tre dagene har de vert positive...men har ikke hatt noen antydning til noe spesielt ømme pupper...men har sjekket tappen i flere uker nå, og for et par dager siden gikk den fra lav til høyt og innsnurpet om jeg kan kalle det dor det.

I dag tok jeg nok en test cb...da kom det opp mange småe blåe prikker øverst på den loddrette linjen...et par timer etter kom det tydelig et svakt men blått kryss

tok en cbd av samme urin men den var negativ :kjefte.

Har spesielt de to siste dagene hatt veldig til murringer og knivinger på begge sidene. Ny cb i morgen tidlig ...håpe, håpe

Om jeg ikke er gravid nå, må det være feil på testen.

til alle som følger med , hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lhinn

Lykke lykke til med testing! håper du får ett ordentlig svar- og ikke minst at det er POSITIVT!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke lykke til med testing! håper du får ett ordentlig svar- og ikke minst at det er POSITIVT!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Takk , ja håper :):tommel::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...