Gå til innhold

Det er lov å slå ned noen som kaller deg jævla nazist!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man har lov til å stå og rope skjellsord till alle du ser på gata, men ikke forvent deg at de ikke skal reagere om du kaller noen for horer eller nazister. Har du planer om å gjøre det, så får du nesten forberede deg på å ta konsekvensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som står på gata og roper ut skjellsord er vel ikke friske i hodet, er de?

Enten det, eller så er de bortskjemt og har ikke fått lært seg folkeskikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bortskjemthet er også "sykihodet"-kategori. :-)

Nei. Er du mentalt syk, står du ikke like ansvarlig for dine handlinger fordi du ikke vet at du gjør noe galt. Bortskjemte gjør noe de vet er galt, men bryr seg ikke om det fordi de ikke har respekt for folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten det, eller så er de bortskjemt og har ikke fått lært seg folkeskikk.

Enten det, ellers så får de så mye juling hjemme at de må la noe av trykket gå ut over tilfeldige forbipasserende på gata. Vær enda glad de ikke bruker vold, ord skader da ingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten det, ellers så får de så mye juling hjemme at de må la noe av trykket gå ut over tilfeldige forbipasserende på gata. Vær enda glad de ikke bruker vold, ord skader da ingen!

Ja, stakkars - de må da for all del få lov å ta ut frustrasjoner på folk på gata. Vi burde alle stille opp for disse og la de skrike skjellsord till oss på gata for å hjelpe dem.

Bortskjemte folk er ikke vat til at de må ta konsekvensen for noe de gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten det, ellers så får de så mye juling hjemme at de må la noe av trykket gå ut over tilfeldige forbipasserende på gata. Vær enda glad de ikke bruker vold, ord skader da ingen!

Når noen roper skjellsord til meg midt på gata, blir jeg hlt yr av glede for at de velger å ikke bruke vold mot meg. Jeg blir helt varm inni meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stakkars - de må da for all del få lov å ta ut frustrasjoner på folk på gata. Vi burde alle stille opp for disse og la de skrike skjellsord till oss på gata for å hjelpe dem.

Bortskjemte folk er ikke vat til at de må ta konsekvensen for noe de gjør.

Nei, ord skader ingen. Jeg elsker å bli kalt for hore når jeg går kveldsturen min. Det er kjempekoselig. Jeg tar dem i hånda og takker dem for at de ikke valgte å banke skiten ut av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Av allmennpreventive grunner kan man ikke akseptere at det utøves vold selv om man blir utsatt for grove skjellsord fra tilfeldige og åpenbart berusede personer» http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=540791

Jeg er enig i dette!

Det er mye mer alvorlig å slå ned noen enn å kalle noen "nazihore". Frifinnelse i denne saken er helt feil! Håper politiet anker slik at saken blir prøvd på nytt i lagmannsretten. Det er nødvendig å få rettspraksis i slike saker. Dessverre er det ikke første gang noen har blitt frifunnet for blind vold. De kan bare lyve og si at voldsofferet sa noe h*n ikke sa, som de liksom ble provosert av. Jeg kjenner dessverre til en slik sak som endte med frifinnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Av allmennpreventive grunner kan man ikke akseptere at det utøves vold selv om man blir utsatt for grove skjellsord fra tilfeldige og åpenbart berusede personer» http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=540791

Jeg er enig i dette!

Det er mye mer alvorlig å slå ned noen enn å kalle noen "nazihore". Frifinnelse i denne saken er helt feil! Håper politiet anker slik at saken blir prøvd på nytt i lagmannsretten. Det er nødvendig å få rettspraksis i slike saker. Dessverre er det ikke første gang noen har blitt frifunnet for blind vold. De kan bare lyve og si at voldsofferet sa noe h*n ikke sa, som de liksom ble provosert av. Jeg kjenner dessverre til en slik sak som endte med frifinnelse.

Riktig link: http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article2918441.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ord skader ingen. Jeg elsker å bli kalt for hore når jeg går kveldsturen min. Det er kjempekoselig. Jeg tar dem i hånda og takker dem for at de ikke valgte å banke skiten ut av meg.

:ler:

Skjellsord kan man jo i det minste ignorere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ha, hvis man skal slå for hvert skjelleord du får blir det nok mange rettsaker i framtiden...

Litt må man tåle, og av og til må man leke voksen..Men var ikke han beruset eller noe?

Uansett, i endru tilstadan hadde jeg ikke slått til noen som roper dritt til meg, heller dratt videre...Men jeg er ganske sikker på at jeg hadde fått julig hvis jeg stå på gata og snakka dritt til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha, hvis man skal slå for hvert skjelleord du får blir det nok mange rettsaker i framtiden...

Litt må man tåle, og av og til må man leke voksen..Men var ikke han beruset eller noe?

Uansett, i endru tilstadan hadde jeg ikke slått til noen som roper dritt til meg, heller dratt videre...Men jeg er ganske sikker på at jeg hadde fått julig hvis jeg stå på gata og snakka dritt til alle

Forsåvidt enig, men nå var det tross alt en ganske kraftig provokasjon det er snakk om her, som de prøvde å rolig bevege seg unna men mannen fulgte etter dem. Jeg er ikke for vold men jeg mener det er grenser på hvor mye man bare skal løpe vekk fra. Men selvsagt, å dra til alle som roper skjellsord hadde ikke fungert så veldig bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du av typen som slenger skjellsord til folk og går etter dem når de forsåker å trekke seg unne, så må du tåle å få litt juling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du av typen som slenger skjellsord til folk og går etter dem når de forsåker å trekke seg unne, så må du tåle å få litt juling.

Hva om det var en kvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...