Gå til innhold

Vi tar nok alle feil


Gjest Methuselah

Anbefalte innlegg

Så du vet at Gud ikke esksiterer. Kom igjen gi det vitenskapelige bevis som beviser med 100% sikkerhet at Gud ikke eksisterer

Bare så det er sakt så tror jeg ikke på Gud

Jeg tror du bør ta på deg ironi-brillene, og lese de siste fire-fem postene en gang til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vitenskapen, eller kremt, ateistene på KG, skal jo fortelle oss at dette bare er tull. Kan jo legge frem den vitenskaplige forklaringen deres engang,gleder meg til det skulle skje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VinglePetter
Ingen kan si at de vet om Gud eksisterer eller ikke. Det finnes ingen vitenskapelige bevise for om Gud eksisterer eller ikke eksisterer.

Kan du bevise disse påstandene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitenskapen, eller kremt, ateistene på KG, skal jo fortelle oss at dette bare er tull. Kan jo legge frem den vitenskaplige forklaringen deres engang,gleder meg til det skulle skje

Ditto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dioxide
Ingen kan si at de vet om Gud eksisterer eller ikke. Det finnes ingen vitenskapelige bevise for om Gud eksisterer eller ikke eksisterer.

Og det er fakta enten du liker det eller ikke

Dette var da virkelig en naiv uttalelse.

Det er ikke mulig å bevise at det finnes en gud, da gudene ble oppfunnet av mennesket, især læren om at en kun skal ha èn gud (som gjelder for de fleste av de større religionene). En bok eller to er alt som trengs for å bekrefte dette.

En kan ikke sette vitenskap opp mot tro. Man kan ikke be vitenskapsmenn motbevise noe som kun er inni hodet til mennesket. Det er derfor vi skiller mellom tro og viten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mulig å bevise at det finnes en gud, da gudene ble oppfunnet av mennesket, i

Bevis at det ble oppfunnet av mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kan ikke sette vitenskap opp mot tro. Man kan ikke be vitenskapsmenn motbevise noe som kun er inni hodet til mennesket. Det er derfor vi skiller mellom tro og viten.

Dette er kun din tro, og har ingenting med viten å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...