Gå til innhold

erstatning etter mislukket operasjon - hvordan gå frem?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Advarsel: kan være litt "ekkelt" å lese...

x hadde ett par operasjoner for to år siden. etter dette har hun vært mye sjuk og brukt mye penger på ulike undersøkelser for å finne ut hva som kan være galt. problemet hennes er at lukkemuskelen i endetarmen ikke virker som den skal slik at hun må være der det er en do Hele tiden.. idag var hun hos en spesialist som konkluderte med at det er de to operasjonene som har ødelagt den ene muskelen.

jeg mener hun må kreve erstatning? hun går konstant rundt med våtservietter å ekstra undertøy derom ulykken skulle være der.. noe som skjer veldig ofte.. kan jo nevne det at hun er 25 år gammel og sliter veldig med dette..

er det noen her som vet noe om hvor man skal henvende seg dersom man lurer på om man kan få erstatnig? eventuelt hvordan man skal gå frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_pompel_*
Advarsel: kan være litt "ekkelt" å lese...

x hadde ett par operasjoner for to år siden. etter dette har hun vært mye sjuk og brukt mye penger på ulike undersøkelser for å finne ut hva som kan være galt. problemet hennes er at lukkemuskelen i endetarmen ikke virker som den skal slik at hun må være der det er en do Hele tiden.. idag var hun hos en spesialist som konkluderte med at det er de to operasjonene som har ødelagt den ene muskelen.

jeg mener hun må kreve erstatning? hun går konstant rundt med våtservietter å ekstra undertøy derom ulykken skulle være der.. noe som skjer veldig ofte.. kan jo nevne det at hun er 25 år gammel og sliter veldig med dette..

er det noen her som vet noe om hvor man skal henvende seg dersom man lurer på om man kan få erstatnig? eventuelt hvordan man skal gå frem?

Hvis det er dem som opererte henne som har gjort så hun sliter med dette så burde hun nok få en erstatning, men det kan være mye å gå igjennom. Må nesten høre med disse som har med forsikring å gjøre, det ville i allefall jeg gjort da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er dem som opererte henne som har gjort så hun sliter med dette så burde hun nok få en erstatning, men det kan være mye å gå igjennom. Må nesten høre med disse som har med forsikring å gjøre, det ville i allefall jeg gjort da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooops, gikk litt fort det der.

Ta kontakt med Norsk Pasientskade Erstatning, så fort som mulig. De har rykte på seg for være vanskelige å ha med å gjøre, så det kan nok lønne seg å ta kontakt med en advokat. I og med at hun er så ung og har vært syk er det godt mulig at hun har krav på fri rettshjelp, samt at hun muligens kan få dekket advokatutgifter gjennom innboforsikring el.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...