Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #1 Del Skrevet 9. februar 2009 Forbruksforsker Runar Døving ga seg ut for Kjetil Try i et falskt leserinnlegg i Dagbladet. – En slik spøk må Try tåle, sier Runar Døving til VG. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2914904.ece Ja, en slik spøk må Try øyensynlig tåle. Men det er en tredje gruppe som blir skadelidende her: mediekonsumentene. Man ser at denne gruppens interesse av å kunne stole på hva de leser i avisen ikke har fokus for hverken forbrukerforskerne eller mediene de bruker for å fremme spøken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #2 Del Skrevet 13. februar 2009 Døving ble i tillegg overrasket når mediene fokuserte på person og ikke sak. Selvfølgelig fokuserer de på person når han gir seg ut for å være noen andre. Skjønner ikke hva han trodde han kunne oppnå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå