Gå til innhold

Hvor finner jeg en slik treningsbukse


Gjest ch

Anbefalte innlegg

Finner ikke slik treningsbukse i butikkene.. Orker ikke trang tights lenger. Vil ha en myk og god bukse som ikke strammer, som går ca til knærne, og med knyting nederst. Noen som vet om nettsteder som har fint treningstøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LOGG-serien til H&M! Billig og bra. Ingen fancy superstoffer med spenstige navn, stort sett kun bomull. Men bomull er knall til trening synes nå jeg!

(Og forøvrig enig med deg om tights... jeg tror jeg er den eneste på senteret som ikke går i slangetrange, sorte tights til midt på leggen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg en fra Röhnisch i dag. Sitter med den på nå, for den var så hæærlig myk :fnise:

Har knyting både oppe og nede (går til like under knærene), og finnes i sort og grått. Sitter fint, men er alikevell stretchy:) Koster 399 på g-sport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en sånn fra Röhnisch, dog uten knyting og den er superdeilig å ha på når jeg trener, mye bedre enn de andre jeg har som virker for tette. Jeg blir så varm at det er godt med en som slipper ut varme og svette. Skal investere i flere slike etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...