Gå til innhold

Darwin-utstillingen i London


Pingting

Anbefalte innlegg

Denne kunne vel like gjerne vært på reise-forumet, men nå som det er et helt nytt, fint og nesten ubrukt forum her skal jeg jaggu meg skrive i det! :)

Er det noen som har vært på Darwin-utstillingen ved Natural History Museum i London? Og hva synes dere? Jeg skal dit i mars (har allerede kjøpt billetter), gleder meg!

Har vært en liten tur må hjemmesiden, men kunne ikke finne ut om det var mest fokus på Darwin som person eller evolusjonsteorien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes spennende ut!

Vil vel tro det var mest om evolusjonsteorien... Reiser du på en dag eller tar du en liten ferie?

Og: jeg er lat, kan du finne link til meg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes spennende ut!

Vil vel tro det var mest om evolusjonsteorien... Reiser du på en dag eller tar du en liten ferie?

Og: jeg er lat, kan du finne link til meg :blomst:

Kan ikke si nei naar jeg faar blomst! Her!

Jeg bor i England, men skal vaere et par dager i London. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne kunne vel like gjerne vært på reise-forumet, men nå som det er et helt nytt, fint og nesten ubrukt forum her skal jeg jaggu meg skrive i det! :)

Er det noen som har vært på Darwin-utstillingen ved Natural History Museum i London? Og hva synes dere? Jeg skal dit i mars (har allerede kjøpt billetter), gleder meg!

Har vært en liten tur må hjemmesiden, men kunne ikke finne ut om det var mest fokus på Darwin som person eller evolusjonsteorien.

Den er om begge deler, mye bakgrunnsstoff om ham og reisen med Beagle, samt om betydningen han har hatt for moderne biologi, både ift evolusjon og utviklingsbiologi.

Jeg var og så den nå på søndag. Veldig bra utstilling. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...