Gå til innhold

RENSELSEN


Gjest -----

Anbefalte innlegg

Etter fødsel.. det er fire uker siden fødselen.å jeg blør fortsatt..hvor lenge er det vanlig å blø??skal det ikke snart gi seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan vare en måned til det... Kanskje ikke det du ville høre, men det er sant. Vanligvis gir det seg etter om lag 6 uker. Jeg var ferdig etter fire uker tror jeg, jeg husker faktisk ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vare en måned til det... Kanskje ikke det du ville høre, men det er sant. Vanligvis gir det seg etter om lag 6 uker. Jeg var ferdig etter fire uker tror jeg, jeg husker faktisk ikke...

takk for svar.men når renselsen er over da trenger jeg vel ikke å gå med bind??for da slutter det vel helt å blø??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renselsen gir seg normalt sett innen 6-8 uker ja. Renseslen er blødningen, så når den slutter, hr du sluttet å blø, og trenger ikke bind mer. For nå. Mensen kommer jo før eller siden da, noen får den allerede et par måneder etter fødsel, særlig de som ikke fullammer, eller har en unge som sover godt om natta (siden nattammingen henger tett sammen med mensens fravær for mange) men enkelte ser jo ikke snurten til denne før etter ungen har hatt sin første bursdag, så det er mulig du kan se frem til mange måneder uten bind ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...