Furstina Skrevet 12. februar 2009 #81 Del Skrevet 12. februar 2009 Tråden er ryddet /Furstina (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ualenemor Skrevet 13. februar 2009 #82 Del Skrevet 13. februar 2009 Det er noe han sier nå. Han har jo sagt at de gangene han ikke har fått seg noe ut på byen, tok han til takke med alenemødre siden de alltid sprer bena. Han har også sagt det bare er tapere som er på alenemødre, så da har han vel beskrevet seg selv vil jeg tro. Alle barnefedrene er jo badboys eller så har de blitt lurt av utspekulerte kvinner som går på byen kun for å bli gravide. I Reidars verden er alenemoren roten til samfunnets forfall. Men siden han har funnet seg en ekte kvinne, en moralsk jente, og likevel tenker så mye på alenemødrene, må de jo ha gjort litt av et inntrykk på ham. Kanskje savner han noe av styrken og selvtendigheten det trengs for å oppdra et barn alene, hos sin kjæreste? Han sier at alle norske jenter er horer, og derfor konkluderer jeg med at hans kone ikke er norsk. For hvis hun er norsk så er jo også hun en hore. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Reidar_* Skrevet 13. februar 2009 #83 Del Skrevet 13. februar 2009 Ja ja, det ruller og går på halv maskin her inne i kveld. Halvparten er hjemme med barn, andre halvparten er ute for å kose seg litt for barnebidraget, klart at xmannen skal betale når damene skal ut og kose utlendinger i brunst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillAmalie Skrevet 13. februar 2009 #84 Del Skrevet 13. februar 2009 Alenemor, et av samfunnets nye ord. Hva er så en alenemor? I mange tilfeller er det en kvinne som er blitt lei mannen sin, men først har hun sørget for at mannen har gitt henne noen barn sånn at hun kan få sjansen til å forlate han med gunstige økonomiske ordninger betalt av staten eller rettere sagt av alle andre skattebetalere. Hvorfor skal vi andre betale skatt til staten Norge når pengene blir brukt på høyst oppegående mennesker som ikke greier å leve i et parforhold mens barna er mindreårige? Bør man ikke ta ansvar for sine egne handlinger, hvorfor skal andre betale for at noen velger feil partner? Hva gjør en vordende alenemor når hun kommer seg bort fra sin ufordragelige eks-mann? Først må hun sørge for at hun har alle rettigheter angående sine barn, sørg for at mannen ikke kan gjøre noe trøbbel her for da mister hun stønad. Så er det da å dra alle kroner man kan få fra trygdeetaten og eks-mann. Fikse opp garderoben sin, sende ungene til foreldrene sine og farte rundt på byen for å hore seg. Sikle og slikke 10 år yngre menn oppetter ryggen på bekostning av andres sure skattepenger. Mange er så desperate etter nye menn at de går av skaftet, kontakannonser på nettet osv. Kvinner i Norge er rett og slett blitt veldig uspiselige. Jeg syns de har en slett moral, og når det gjelder egoistiske holdninger overgår de nå mannen. Tidligere var det kanskje motsatt i en del tilfeller. Dette gjelder seff ikke alle. Men alle alenemødre jeg har møtt ivertfall. Så jeg sitter ikke igjenn med noe godt inntrykk av alenemødre. Hun ene jeg kjenner mister en god del penger fra NAV nå fordi ungen blir 3år. Så da gikk hun inn for å bli gravid på ny. Og det klarte hun også. Så nå har hun skaffet seg ny leilighet, og pengene ruller inn på kontoen. Det verste er at barnefaren gjerne ville være sammen med både henne og ungen. Men det var det ikke snakk om for da mister hun pengene. Så dem er kjæresten når det passer henne. Og ungen får han se når hun vil ut på byen å feste. KVALMT er det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #85 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg har større forventninger til at en kvinne som blir alenemor i en alder av 35 har mer vett, forstand og livserfaring enn kvinner som blir alenemor i beg av 20 åra. For det finnes også mange eldre alenemødre. Forøvrig forstår jeg ikke hvorfor andre skal legge seg oppi slikt som ikke angår dem selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2009 #86 Del Skrevet 14. februar 2009 hehe, vel før jeg trekker meg bittert tilbake til mitt miserable liv må jeg jo nevne at jeg bor på et relativt lite sted, vel ikke lite, men heller ikke stort. Og du kan si vi gutta hadde god oversikt over alenemødrene, eller stengetidsdamene som vi kalte dem. Hadde vi ikke fått napp på en dame iløpet av kvelden, var det bare å ta siste dansen med en av disse og vips var det husly for natten. Bare å jatte med om unger og slikt så ble det kos. Det var vel på den tiden vi lærte å forrakte alenemødrene. Det var vel der jeg lærte å skille klinten fra hveten:) Det er vel kanskje riktig som utlendingene sier, norske jenter er horer, alle som en. Det er vel bare damene selv som ser verdi i en sånn livsstil, tror de kaller det feminisme eller noe sånt.... Og norske menn er horebukker? Hvorfor flyr du etter disse alenemødrene og horene om du ikke er ute etter å nettopp utnytte dem? Stakkar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 14. februar 2009 #87 Del Skrevet 14. februar 2009 Ja ja, det ruller og går på halv maskin her inne i kveld. Halvparten er hjemme med barn, andre halvparten er ute for å kose seg litt for barnebidraget, klart at xmannen skal betale når damene skal ut og kose utlendinger i brunst. Du er meg en fin en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mann2 Skrevet 14. februar 2009 #88 Del Skrevet 14. februar 2009 Ja ja, det ruller og går på halv maskin her inne i kveld. Halvparten er hjemme med barn, andre halvparten er ute for å kose seg litt for barnebidraget, klart at xmannen skal betale når damene skal ut og kose utlendinger i brunst. Morsom diskusjon Reidar. Jeg må vel bare uttrykke min støtte til deg i denne diskusjonen. En ting jeg har bitt meg merke i når jeg har truffet diverse alenemødre er at de virker noe desparate etter å få seg en type. De virker stuck i livet sitt og setter sin lit til at en mann skal komme å redde dem utav uføret. Det er synd på dem men de har som regel kun seg selv å takke for elendigheten. (og da må jeg vel spesifisere at dette ikke gjelder alle, men alikevel en god del av disse alenemødrene en treffer ute på by'n en kveld) De du beskriver som kun er ute etter å samle bidrag og trygd er det heldigvis ikke mange av men de finnes, tro ikke noe annet dere KG damer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Reidar_* Skrevet 14. februar 2009 #89 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg siterer fra ssb`s levekårsundersøkelse for alenemødre: "Noen alenemødre foretrekker kanskje andre tilpasninger enn yrkesdeltagelse selv om mulighetene for jobb eksisterer, og mest sannsynlig ville disse personene også kommet dårlig ut uavhengig av rollen som alenemor." Så min konklusjon er fortsatt at alenemor er en indikasjon på en tiltaksløs tøs som uten videre kaster regningen for sin uansvarlige livsstil over på skattebetalerne og barnets far, disse alenemødrene skiller seg ut ved at de er ute å horer på byen, kontaktannonser på nettet osv. De ansvarlige skikkelige alenemødrene ser du ikke, for de er opptatt av ungen, ungene sine, og bærer det ansvaret med stolthet, og med sin skikkethet stikker de seg ikke negativt ut. http://www.alenemedbarn.no/levek%C3%A5r%20...em%C3%B8dre.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amu Skrevet 14. februar 2009 #90 Del Skrevet 14. februar 2009 Ja ja, det ruller og går på halv maskin her inne i kveld. Halvparten er hjemme med barn, andre halvparten er ute for å kose seg litt for barnebidraget, klart at xmannen skal betale når damene skal ut og kose utlendinger i brunst. Åh Reidar, kjeda du deg i går? Du er litt søt da . Påstår hardnakket at du vil holde deg vekk disse horete kvinnene, men så er de i tankene dine hele tida. Du bare må vite om de er ute på byen uten truse eller om de er hjemme og kniper sammen bena. Det klør i fingrene etter å skrive om disse kvinnene, mens du fantaserer om hva de bedriver med utlendinger i brunst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seriøs28 Skrevet 2. mars 2009 #91 Del Skrevet 2. mars 2009 ... noen av dere aktive på denne posten som kan hjelpe meg med hvordan jeg vinner tilliten og/eller blir sammen med alenemor? Jeg tror hun venter på en bekreftelse, et initaitv.. en sterkere interesse for hennes sønn.. Har laget en post under samliv: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=397181 Takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2009 #92 Del Skrevet 2. mars 2009 Helt utrolig hvor mye fordommer det er der ute. Jeg har delt ansvar med barnefar, vi vokste fra hverandre men var forlovet og barnet var ønsket. Så nå er jeg plutselig ikke verdt noe fordi det er blitt slik? Må finne meg i å bli behandlet dårlig og rakket ned på? Helt utrolig at det er slik i 2009 vel, jeg hever meg over det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykka Skrevet 2. mars 2009 #93 Del Skrevet 2. mars 2009 Takk for at du svarer han,Pjukset....jeg orker rett og slett ikke.Jeg blir skikkelig lei meg av at det faktisk finnes så fæle mennesker... Ikke bry deg noe om det! Jeg er alenemor på 22år og jeg ble alene grunnet exen ville jeg skulle ta abort. Vi var i ett fast forhold ting skjer, ikke alt som kan planlegges... Jeg angrer uansett ikke på at jeg valgte å beholde barnet mitt for jeg har en kjempe herlig datter Når man skal snakke om sånne menn som skriver stygge ting her så vil jeg bare si at sånne er uansett ikke verdt en tanke engang, de virker jo så uvitende om livets realiteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gninnot Skrevet 2. mars 2009 #94 Del Skrevet 2. mars 2009 Kvinner i Norge er rett og slett blitt veldig uspiselige. Jeg syns de har en slett moral, og når det gjelder egoistiske holdninger overgår de nå mannen. Med denne holdningen du har til norske kvinner har jeg en ganske enkel og grei løsning til deg: ta deg en liten tur utenlands og finn deg ei dame du Vi kvinner er ikke noe mer egoistiske enn menn, men ikke noe mindre heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykka Skrevet 2. mars 2009 #95 Del Skrevet 2. mars 2009 Med denne holdningen du har til norske kvinner har jeg en ganske enkel og grei løsning til deg: ta deg en liten tur utenlands og finn deg ei dame du Vi kvinner er ikke noe mer egoistiske enn menn, men ikke noe mindre heller. Godt sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gninnot Skrevet 2. mars 2009 #96 Del Skrevet 2. mars 2009 En ting jeg har bitt meg merke i når jeg har truffet diverse alenemødre er at de virker noe desparate etter å få seg en type. De virker stuck i livet sitt og setter sin lit til at en mann skal komme å redde dem utav uføret. Det er synd på dem men de har som regel kun seg selv å takke for elendigheten. (og da må jeg vel spesifisere at dette ikke gjelder alle, men alikevel en god del av disse alenemødrene en treffer ute på by'n en kveld) Kan jeg bare spørre: Hva med alle alenemødrene som ikke er på byen? Eller er alle det ifølge deg? Vil tro at ganske mange av de som går ut på byen, foreldre eller ikke, går ut for å mulig finne en de kan dele livet med. Selv om det kanskje kan synes som om alenemødre har seg selv å takke så finnes det alltid mange sider av samme sak og et brudd er ofte mye mer komplisert enn at den ene uten noen grunn bare vil ut. Disse "desperate" alenemødrene du sikter til ønsker nok ikke at mannen skal redde dem ut av uføret, er nok heller å ha en kropp de natt etter natt i flere år kan ligge inntil, som kan være en psykisk støtte og en god venn og kjæreste. Tror det er en del som bør bytte litt omgangskretser og møte alenemødrene som gjør det beste for barna, som har delt foreldrerett og ikke mottar noe støtte fra staten, det finnes faktisk ufattelig mange av dem. De tilfellene jeg kjenner til der mora har mesteparten av omsorgen er det som regel fordi dette er det mest praktiske for alle partene, ikke fordi mora på død og liv skal få mest penger inn på egen konto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykka Skrevet 3. mars 2009 #97 Del Skrevet 3. mars 2009 De ansvarlige skikkelige alenemødrene ser du ikke, for de er opptatt av ungen, ungene sine, og bærer det ansvaret med stolthet, og med sin skikkethet stikker de seg ikke negativt ut. Ja der har du meg, jeg har enda ikke vært ute på byen etter at jeg fikk jenta mi, jeg trives godt som mamma for jenta mi. Og jeg haster ikke etter å få meg ett mannfolk, for meg er ikke det det viktigste akkurat nå, det er nemlig jenta mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Jente19_* Skrevet 3. mars 2009 #98 Del Skrevet 3. mars 2009 WOW! Hei Reidar:) Virkelig sykt hvor mye folk kan skrive uten å ha peilig på det... Jeg er kun 19, men kjenner allikevel mange alene mødre og fedre. Noen er over og noen under 25. I de fleste tilfeller vil man være bedre stillet dersom man er (ca.) over 25, fordi man har en utdannelse, fast jobb eller lignende. Ellers ner det ikke så stor forskjeller på om man er 21 eller 31 (personen på 31 vil nok ha noen andre erfaringer, men ikke nødvendigvis av bedre eller dårligere kaliber) Jeg vet om mange alene mødre som gjør en kjempe jobb hver dag for å få ting til å holde sammen, men det gjør også alene fedre. Jeg har selv erfart at min far fikk omsorgsretten for meg da han var 22-23 år. Jeg opplevde ikke at han var noen dårlig far for meg, selv om han mottok penger fra min mor og hadde et arbeid ved siden av? Han var heller ikke ute hver helg for å finne seg ei ny. (min mor ville ikke ha noe ansvar) Min vennines mor fikk foreldreretten da hun var i en alder av 24-25. Hun håndterte også situasjonen veldig godt, hun mottok penger fra faren (han ville ikke ha noe ansvar), men var desverre så uheldig at hennes utdannelse desverre ikke gav noe jobb de første årene. Betyr det så at hun er en snylter fordi hun ikke hadde noe arbeid. Har du sett det fra den vinklen? At folk faktisk prøver sitt beste for å få hjulet til å gå rundt? Å være foreldre er ikke en dans på roser. Jeg føler meg heller ikke "utelatt" av systemet, selv om jeg har vært barnet av en "aleneforeldrer". Og i noen situasjoner er det bedre å være kun en enn 2. Jeg har enda ikke fått et barn, jeg har også tenkt til å vente, men det må da bare være opp til hver enkelt når de velger å få et barn, og hvis to personer finner det viktig/riktig å få et barn som 22 - 27 - 32 - 37 så må det vel være deres problem? Du ber oss ta det til oss hva DU skriver, men leser du overhodet hva VI skriver til deg? De siste innelggene har du kun repetert deg selv. Krabb ut av ditt skall og se verden som er her, du kommer til å trives. Aleneforeldre er FLOTTE, STERKE, INDIVIDUELLE personer med MANGE gode egenskaper og personligheter. Bli kjent med noen du også spom bryr seg. Jeg sier ikke at norske jenter er 'NOE som helst bedre enn jenter fra nadre steder, men hvis du går med den innstillingen att de alle er horer går du glipp av å møte mange fantastiske mennesker. - Det er ditt tap, vi har nok av mennesker å være med som setter pris på oss for den vi er! "Norsk hore" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Reidar_* Skrevet 3. mars 2009 #99 Del Skrevet 3. mars 2009 WOW! Hei Reidar:) Virkelig sykt hvor mye folk kan skrive uten å ha peilig på det... Jeg er kun 19, men kjenner allikevel mange alene mødre og fedre. Noen er over og noen under 25. I de fleste tilfeller vil man være bedre stillet dersom man er (ca.) over 25, fordi man har en utdannelse, fast jobb eller lignende. Ellers ner det ikke så stor forskjeller på om man er 21 eller 31 (personen på 31 vil nok ha noen andre erfaringer, men ikke nødvendigvis av bedre eller dårligere kaliber) Jeg vet om mange alene mødre som gjør en kjempe jobb hver dag for å få ting til å holde sammen, men det gjør også alene fedre. Jeg har selv erfart at min far fikk omsorgsretten for meg da han var 22-23 år. Jeg opplevde ikke at han var noen dårlig far for meg, selv om han mottok penger fra min mor og hadde et arbeid ved siden av? Han var heller ikke ute hver helg for å finne seg ei ny. (min mor ville ikke ha noe ansvar) Min vennines mor fikk foreldreretten da hun var i en alder av 24-25. Hun håndterte også situasjonen veldig godt, hun mottok penger fra faren (han ville ikke ha noe ansvar), men var desverre så uheldig at hennes utdannelse desverre ikke gav noe jobb de første årene. Betyr det så at hun er en snylter fordi hun ikke hadde noe arbeid. Har du sett det fra den vinklen? At folk faktisk prøver sitt beste for å få hjulet til å gå rundt? Å være foreldre er ikke en dans på roser. Jeg føler meg heller ikke "utelatt" av systemet, selv om jeg har vært barnet av en "aleneforeldrer". Og i noen situasjoner er det bedre å være kun en enn 2. Jeg har enda ikke fått et barn, jeg har også tenkt til å vente, men det må da bare være opp til hver enkelt når de velger å få et barn, og hvis to personer finner det viktig/riktig å få et barn som 22 - 27 - 32 - 37 så må det vel være deres problem? Du ber oss ta det til oss hva DU skriver, men leser du overhodet hva VI skriver til deg? De siste innelggene har du kun repetert deg selv. Krabb ut av ditt skall og se verden som er her, du kommer til å trives. Aleneforeldre er FLOTTE, STERKE, INDIVIDUELLE personer med MANGE gode egenskaper og personligheter. Bli kjent med noen du også spom bryr seg. Jeg sier ikke at norske jenter er 'NOE som helst bedre enn jenter fra nadre steder, men hvis du går med den innstillingen att de alle er horer går du glipp av å møte mange fantastiske mennesker. - Det er ditt tap, vi har nok av mennesker å være med som setter pris på oss for den vi er! "Norsk hore" Trives godt inne i skallet mitt. Bli kjent med nye mennesker, underforstått å prøve en alenemor, et menneske som bærer så mye negativ ballast, nei vet du meg hva, jeg kjenner typen. De fleste menn forakter disse kvinnene med sin innbillte form for styrke og individualisme. Hvor individualist kan du være når staten føder deg? Ikke noe problem å ha dem som venner og omgangskrets, men å innlede et forhold til et menneske som du vet alltid vil plassere deg som nummer to, fordi nummer en finnes et sted ute på byen, det vet hun og hun vil alltid lete, nei det holder jeg meg for god til. Det blir som å heve et skip som har ligget på havets bunn, du vil aldri føle deg trygg i den skuta, du vet den har vært der nede, det tenker du på hver gang det blåser opp. Snylter ja, jeg gjentar: "Noen alenemødre foretrekker kanskje andre tilpasninger enn yrkesdeltagelse selv om mulighetene for jobb eksisterer, og mest sannsynlig ville disse personene også kommet dårlig ut uavhengig av rollen som alenemor." Begynner å få naglet jævelen på døra nå? Begynner å se konturene av en kvinnetype som er dømt til å være alenemor, burde fått på plass barnehjemmene igjen så disse egenskapene kan lukes ut fra populasjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykka Skrevet 4. mars 2009 #100 Del Skrevet 4. mars 2009 WOW! Hei Reidar:) Virkelig sykt hvor mye folk kan skrive uten å ha peilig på det... Jeg er kun 19, men kjenner allikevel mange alene mødre og fedre. Noen er over og noen under 25. I de fleste tilfeller vil man være bedre stillet dersom man er (ca.) over 25, fordi man har en utdannelse, fast jobb eller lignende. Ellers ner det ikke så stor forskjeller på om man er 21 eller 31 (personen på 31 vil nok ha noen andre erfaringer, men ikke nødvendigvis av bedre eller dårligere kaliber) Jeg vet om mange alene mødre som gjør en kjempe jobb hver dag for å få ting til å holde sammen, men det gjør også alene fedre. Jeg har selv erfart at min far fikk omsorgsretten for meg da han var 22-23 år. Jeg opplevde ikke at han var noen dårlig far for meg, selv om han mottok penger fra min mor og hadde et arbeid ved siden av? Han var heller ikke ute hver helg for å finne seg ei ny. (min mor ville ikke ha noe ansvar) Min vennines mor fikk foreldreretten da hun var i en alder av 24-25. Hun håndterte også situasjonen veldig godt, hun mottok penger fra faren (han ville ikke ha noe ansvar), men var desverre så uheldig at hennes utdannelse desverre ikke gav noe jobb de første årene. Betyr det så at hun er en snylter fordi hun ikke hadde noe arbeid. Har du sett det fra den vinklen? At folk faktisk prøver sitt beste for å få hjulet til å gå rundt? Å være foreldre er ikke en dans på roser. Jeg føler meg heller ikke "utelatt" av systemet, selv om jeg har vært barnet av en "aleneforeldrer". Og i noen situasjoner er det bedre å være kun en enn 2. Jeg har enda ikke fått et barn, jeg har også tenkt til å vente, men det må da bare være opp til hver enkelt når de velger å få et barn, og hvis to personer finner det viktig/riktig å få et barn som 22 - 27 - 32 - 37 så må det vel være deres problem? Du ber oss ta det til oss hva DU skriver, men leser du overhodet hva VI skriver til deg? De siste innelggene har du kun repetert deg selv. Krabb ut av ditt skall og se verden som er her, du kommer til å trives. Aleneforeldre er FLOTTE, STERKE, INDIVIDUELLE personer med MANGE gode egenskaper og personligheter. Bli kjent med noen du også spom bryr seg. Jeg sier ikke at norske jenter er 'NOE som helst bedre enn jenter fra nadre steder, men hvis du går med den innstillingen att de alle er horer går du glipp av å møte mange fantastiske mennesker. - Det er ditt tap, vi har nok av mennesker å være med som setter pris på oss for den vi er! "Norsk hore" Veldig godt skrevet! Og tusen takk for det du skrev om oss aleneforeldre :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå