Gå til innhold

Alenemødre under 25 år


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ville du vært sammen med en alenemor på 25-26 år eller yngre?

Jeg kan ikke se for meg noe annet enn en desperado kaste bort livet sitt på ei som ikke har lært seg å ta med kondomer på fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan vel være mange årsaker til at man er alenemor på 25!

det har du rett i. Men jeg vet om såpass mange nå, at jeg med trygghet kan si at det er puling på fylla som er årsak nummer èn til at unge kvinner ender opp alene med en unge før endt utdanning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har du rett i. Men jeg vet om såpass mange nå, at jeg med trygghet kan si at det er puling på fylla som er årsak nummer èn til at unge kvinner ender opp alene med en unge før endt utdanning.

Da burde du kanskje begynne å henge andre plasser enn du gjør? Jeg kjenner/vet om svært få som er alenemor etter et fylleknull. Faktisk ingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde du kanskje begynne å henge andre plasser enn du gjør? Jeg kjenner/vet om svært få som er alenemor etter et fylleknull. Faktisk ingen!

Greit, nok. Men hvorfor i alle dager er de ALENEmødre i så ung alder? Hvem vil vel kaste bort livet på noen som planlegger så dårlig?

Og kroppen til kvinner som føder tidlig, forfaller tidligst også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man ikke har noe i mot å bli sammen med en alenemor, så spiller vel ikke alderen noen rolle?

En alenemor på 35 kan være det pga. skillsmisse, en alenemor på 21 er det pga. dårlig planlegging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En alenemor på 35 kan være det pga. skillsmisse, en alenemor på 21 er det pga. dårlig planlegging.

Du er sneversynt du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En alenemor på 35 kan være det pga. skillsmisse, en alenemor på 21 er det pga. dårlig planlegging.

Det blir venninnen min sikkert "glad" for å høre...

Hun ble enke i en alder av 20, etter å ha vært gift i bare noen få måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En er to om å lage barn, men det er som regle mødrene som sitter med hovedansvaret hvis man ikke er sammen lenger.

Så er mor under 25, er ofte far det også.....er det annerledes eller bedre med menn som har barn, ettersom bare damer blir nevnt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
En alenemor på 35 kan være det pga. skillsmisse, en alenemor på 21 er det pga. dårlig planlegging.

Det spiller vel ingen rolle hvorfor man er alenemor. Er skilsmisse så mye bedre planlegging enn å bli gravid ved et uhell? Nei, jeg synes det er mye verre å love EVIG troskap for så å ta ut skilsmisse. DET er dårlig planlegging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, nok. Men hvorfor i alle dager er de ALENEmødre i så ung alder? Hvem vil vel kaste bort livet på noen som planlegger så dårlig?

Og kroppen til kvinner som føder tidlig, forfaller tidligst også.

En kvinne som får barn tidlig, reduserer sjansene for brystkreft betydelig.

Jeg fikk barn da jeg var 26, det var planlagt, men ved 32 gikk vi hvert til vårt.

Jeg følte meg bare vakrere etter å ha vært gravid! Jeg var veldig tynn før graviditeten, men etterpå fikk jeg akkurat passe med med kvinnlige former,

ja jeg følte meg helt topp! Mer selvsikker og selvbevisst. Og jeg hadde mye mer draget på gutta ETTER at jeg fikk barn enn før.

Vi er alle forskjellige! Og kun en fødsel setter sjelden merke på kvinner.

Etter andre og tredje gangen derimot kan jeg være enig i at mange forandrer seg og blir litt, tja tykkere feks. Men det finnes mange sexy mammaer.

Hva med Angelina Jolie? Hun har da ikke forandret seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit, nok. Men hvorfor i alle dager er de ALENEmødre i så ung alder? Hvem vil vel kaste bort livet på noen som planlegger så dårlig?

Og kroppen til kvinner som føder tidlig, forfaller tidligst også.

Får man barn tidlig, er jo kroppen ennå ung nok til å restituere seg skikkelig.

Får man barn sent, skal det mer til, vil jeg tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaKristin

Hehe,må bare le av deg,TS....Latterlige mann... :fnise:

Jeg var i et seriøst forhold,fikk barn da jeg var 23. (er 27 nå)Grunnen til at jeg ble alenemor,var fordi kødden ikke klarte å holde seg til den dama han hadde.

Forstår du bare er ute etter å provosere nå,men det sier egentlig veldig mye om deg uansett det her...Så stakkars deg!

Og bare en liten kommentar:kroppen min er MYE strammere og finere nå enn før

fødselen.(og mye bedre enn mange yngre jeg ser også for å si det sånn :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du vært sammen med en alenemor på 25-26 år eller yngre?

Jeg kan ikke se for meg noe annet enn en desperado kaste bort livet sitt på ei som ikke har lært seg å ta med kondomer på fest.

Nei takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja. å må ta til takke med en alenemor. Pjukset har skjønt d.

Jeg tror vel heller det er alenemoren som har tatt til takke med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...