Gå til innhold

Alenemødre under 25 år

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig ikke noe mer å tilføye, jeg skulle bare innom her så jeg hadde noe å lese mens jeg spiser smågodtet jeg har kjøpt for trygden min... :sjenert:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Reidar_*

Jeg skjønner jo at jeg er ute og tråkker på ømme tær, og jeg forstår jo at folk blir provosert når jeg setter fingeren på og kritiserer noens livsstil. En livsstil som innebærer at man både indirekte og direkte er en byrde for andre. Men kjernen i det jeg mener er jo at alenemor er en indikasjon på en tøs. En tøs som gjerne ikke synes at en mann om gangen er spennende nok, en tøs som jeg ønsker å holde meg unna. Men problemet er jo ganske enkelt å forebygge, det er bare å stille kvinnen til ansvar for sine valg, ikke staten og badboyen, eller tufsen som ble lurt i fylla. Og er ikke kvinnen i stand til å oppfostre barnet, så burde hun ikke kunne bruke barnet som en brekkstang mot statens hvelv, men derimot rett og slett fratas ansvaret hun ikke er skikket til å bære!

Beklager å ha provosert dere, men håper jeg har hjulpet dere til å stoppe opp og tenke litt, kanskje forstå litegrann av hva det betyr å sette tæring etter næring, men hadde man det, hadde man vel ikke endt opp på i nav sitt kunderegister i utgangspunktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jo at jeg er ute og tråkker på ømme tær, og jeg forstår jo at folk blir provosert når jeg setter fingeren på og kritiserer noens livsstil. En livsstil som innebærer at man både indirekte og direkte er en byrde for andre. Men kjernen i det jeg mener er jo at alenemor er en indikasjon på en tøs. Beklager å ha provosert dere, men håper jeg har hjulpet dere til å stoppe opp og tenke litt, kanskje forstå litegrann av hva det betyr å sette tæring etter næring, men hadde man det, hadde man vel ikke endt opp på i nav sitt kunderegister i utgangspunktet?

Så hvis man står i NAV sitt register så er man automatisk en uansvarlig tøs? Stakkars lille uvitende gutt :)

Nei du tråkket ikke på mine tær i det hele tatt, jeg er verken løs eller alenemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jo at jeg er ute og tråkker på ømme tær, og jeg forstår jo at folk blir provosert når jeg setter fingeren på og kritiserer noens livsstil. En livsstil som innebærer at man både indirekte og direkte er en byrde for andre. Men kjernen i det jeg mener er jo at alenemor er en indikasjon på en tøs. En tøs som gjerne ikke synes at en mann om gangen er spennende nok, en tøs som jeg ønsker å holde meg unna. Men problemet er jo ganske enkelt å forebygge, det er bare å stille kvinnen til ansvar for sine valg, ikke staten og badboyen, eller tufsen som ble lurt i fylla. Og er ikke kvinnen i stand til å oppfostre barnet, så burde hun ikke kunne bruke barnet som en brekkstang mot statens hvelv, men derimot rett og slett fratas ansvaret hun ikke er skikket til å bære!

Beklager å ha provosert dere, men håper jeg har hjulpet dere til å stoppe opp og tenke litt, kanskje forstå litegrann av hva det betyr å sette tæring etter næring, men hadde man det, hadde man vel ikke endt opp på i nav sitt kunderegister i utgangspunktet?

Hvorfor har du vært sammen med flere alenemødre når de er så ille? For alt jeg vet kan det være de som ikke ville ha noe med deg å gjøre, kanskje føler du deg truet siden mange alenemødre er meget sterke kvinner. Og dette er det jo som kjent en del menn som ikke takler.

Du snakker om ansvar, men unnlater å si noe om alle de menn som stikker sin vei. Virkeligheten er ikke slik du beskriver den, og det vet du godt.

Å være aleneboende i Norge er koster masse penger. Med et barn kan du ikke bo på en ett-roms slik mange single gjør. At man som aleneforelder ikke tjener like mye som et par gjør til sammen, handler ikke om å være skikket til å oppdra et barn eller ikke.

Jeg blir ikke veldig opprørt over det du skriver. Men jeg synes litt synd på deg. Du må bære på en masse innestengt sinne og frustrasjon. Husk og trekk pusten dypt ned i magen, så det ikke koker over for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Reidar_*

hehe, vel før jeg trekker meg bittert tilbake til mitt miserable liv må jeg jo nevne at jeg bor på et relativt lite sted, vel ikke lite, men heller ikke stort. Og du kan si vi gutta hadde god oversikt over alenemødrene, eller stengetidsdamene som vi kalte dem. Hadde vi ikke fått napp på en dame iløpet av kvelden, var det bare å ta siste dansen med en av disse og vips var det husly for natten. Bare å jatte med om unger og slikt så ble det kos. Det var vel på den tiden vi lærte å forrakte alenemødrene. Det var vel der jeg lærte å skille klinten fra hveten:)

Det er vel kanskje riktig som utlendingene sier, norske jenter er horer, alle som en. Det er vel bare damene selv som ser verdi i en sånn livsstil, tror de kaller det feminisme eller noe sånt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vi ikke fått napp på en dame iløpet av kvelden, var det bare å ta siste dansen med en av disse og vips var det husly for natten. Bare å jatte med om unger og slikt så ble det kos. Det var vel på den tiden vi lærte å forrakte alenemødrene. Det var vel der jeg lærte å skille klinten fra hveten:)

Det der sa vel mer om dere enn alenemødrene..Det sies at likt tiltrekker likt vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Reidar_*
Det der sa vel mer om dere enn alenemødrene..Det sies at likt tiltrekker likt vet du ;)

Visste vi ble enige til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville jeg vært sammen med en mann som aldri kunne vært sammen med en alenemor? Nei, kan ikke se for meg det. Har ikke barn, men trenger en kjæreste som er litt mindre sneversynt enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget med innleggene dine Reidar? Er det oss som henger på kvinneguiden du vil advare mot disse alenemødrene? :klø: Hva prøver du å oppnå? At du ikke liker alenemødre og har svært forvridde virkelighetsoppfatninger er greit det, det er ingen her som skal plage deg med "horingen" sin. Er det noen du forsøker å advare?

Jeg kunne ha motargumentert, men føler det er ganske nytteløst. Det er også helt greit for meg at du har disse merkelige tankene, jeg trenger ikke å forholde meg til deg. :) Er bare nysgjerrig på hva du vinner ved å rive av deg på kvinneguiden. Føler at du er på feil forum sånn egentlig :ler:

Kan ikke la være å spørre...: Hva synes du om alenefedre da? Er de noen horebukker? Snylter på staten de også?

Jeg har en venn av meg som gjennomgikk skilsmisse for noen år siden. Forholdet fungerte ikke, kjærligheten hadde dødd. De skiltes som venner. Nå har de barna sine 50% hver, og ingen av dem mottar støtte fra verken NAV eller noen andre... Er hun en tøs og han en horebukk da?

*sukk, hvorfor gidder jeg egentlig å bruke tid og energi på å svare*........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke alenemor, og de alenemødrene jeg kjenner stemmer ikke helt med det terrenget du tegner opp. Men vi vanker sikkert ikke i samme kretser, og gudskjelov for det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, vel før jeg trekker meg bittert tilbake til mitt miserable liv må jeg jo nevne at jeg bor på et relativt lite sted, vel ikke lite, men heller ikke stort. Og du kan si vi gutta hadde god oversikt over alenemødrene, eller stengetidsdamene som vi kalte dem. Hadde vi ikke fått napp på en dame iløpet av kvelden, var det bare å ta siste dansen med en av disse og vips var det husly for natten. Bare å jatte med om unger og slikt så ble det kos. Det var vel på den tiden vi lærte å forrakte alenemødrene. Det var vel der jeg lærte å skille klinten fra hveten:)

Det er vel kanskje riktig som utlendingene sier, norske jenter er horer, alle som en. Det er vel bare damene selv som ser verdi i en sånn livsstil, tror de kaller det feminisme eller noe sånt....

Og hvor fant du konen din sa du?

Det finnes aleneforeldre av forskjellig slag, og barnefedre av forskjellig slag - alle har ikke blitt lurt selv om det kanskje kan være vanskelig å overbevise deg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Reidar_*

Vel da har vi en oppsummering på alenemødre:

Ikke aktuelt i det hele tatt. Been there, done that og aldri mer. Lett å få på rygg ja men et helvete å bli kvitt. Jævla needy og masete. Krever mer av deg enn av faren til ungene når det gjelder å følge opp ungene.

Sånn er det og sånn blir det, har nå diskutert dette med en god del venner, både gutter og jenter, og dette ble konklusjonen.

Ta det til dere da for faen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaKristin

Hehe.... :fnise: Du begynner nesten å bli litt underholdende du,Reidar!

Ha et fint liv med den lite pene dama :) (dine ord,ikke mine)

Endret av LindaKristin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det morsomste er jo at han står så hardnakket fast ved at det er han som bestemmer hvordan alenemødrene faktisk er. Hva vet han om det, liksom, når han skyr dem som pesten. :klø:

Dessuten er det ganske interessant hvordan han fritar barnefedrene for enhver skyld.

Men egentlig synes jeg det er ganske skremmende at slike ikke-riktig-vel-bevarte-misogynister gidder å sitte og spre dritten sin utover KG på den måten.

Og til Reidar: Feminisme handler ikke om det du tror. Det handler bl. a. om retten til å få leve uten å bli karakterisert som mindreverdige vesener av slike som deg.

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Reidar_*
Det morsomste er jo at han står så hardnakket fast ved at det er han som bestemmer hvordan alenemødrene faktisk er. Hva vet han om det, liksom, når han skyr dem som pesten. :klø:

Dessuten er det ganske interessant hvordan han fritar barnefedrene for enhver skyld.

Men egentlig synes jeg det er ganske skremmende at slike ikke-riktig-vel-bevarte-misogynister gidder å sitte og spre dritten sin utover KG på den måten.

Og til Reidar: Feminisme handler ikke om det du tror. Det handler bl. a. om retten til å få leve uten å bli karakterisert som mindreverdige vesener av slike som deg.

Er norske alenemødre "erfarne"? når de knuller og føder

-uten å tilegne seg sexkunnskaper,

-å ha flest mulig sexpartnere

-løsrive ungen fra faren slik at hun får stønad

-sette barn i verden uten å la faren være far til ungen

Hva syntes dere om norske jenter som knuller fra de er 13 for en pizza, til å knulle og få barn til de er 30 for å leve a staten og faren?

Har norske jenter litt mer å lære før de blir "verdensvant/erfaren" eller kan man kalle seg "erfaren" og "voksen" ved å knulle rundt som en hore, og få barn som de oppfostrer selv fordi ingen vil elske dem.

Hvorfor reklamere norske alenemødre for sine unger på sukker.no, nettby.no, match.com, osv

Tror de vi vil se ungen deres? Er det noen som vil ha dem? Det er kanskje en grunn til at de er alenemødre, og de er annen rangs.

Hvis du dater en alenemor, må du belage deg på mas og kostander uten like. Her snakker vi om at du må ta over barnebidragene til de biologiske foredlrene hvis du gifter deg med henne og hun skiller seg.

Du forsørger da unger som ikke er dine, + half your shit, ved skillsmisse..

http://www.side2.no/tv/article2538938.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LindaKristin

Seriøst,jenter....han her er for uintelligent til å i det hele tatt gidde å svare altså.. I'm out :)

Lykke til med det deillige livet ditt,Reidar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest LanaLane

kanskje noen burde starte en tråd som heter "Alenefedre under 25 år"? Har en følelse at de hadde fått nesegrus beundring og stående applaus...

Faren min fikk omsorgsretten for meg da han var 23 år gammel, han hadde absolutt ikke problem med å få seg dame® iallefall, har inntrykk av at det ble sett på som positivt at han hadde barn for da var han jo så omsorgsfull og myk atte(noe som er feil feil feil :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe han sier nå. Han har jo sagt at de gangene han ikke har fått seg noe ut på byen, tok han til takke med alenemødre siden de alltid sprer bena. Han har også sagt det bare er tapere som er på alenemødre, så da har han vel beskrevet seg selv vil jeg tro.

Alle barnefedrene er jo badboys eller så har de blitt lurt av utspekulerte kvinner som går på byen kun for å bli gravide. I Reidars verden er alenemoren roten til samfunnets forfall. Men siden han har funnet seg en ekte kvinne, en moralsk jente, og likevel tenker så mye på alenemødrene, må de jo ha gjort litt av et inntrykk på ham. Kanskje savner han noe av styrken og selvtendigheten det trengs for å oppdra et barn alene, hos sin kjæreste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reidar:

:opplyser: Det må to til for å lage barn. En mamma og en pappa. Begge disse har ansvaret for barnet. Når :sexy: møter :tronderbart: og de :humpe: så kan det blir :babysmokk: av det.

Menn kan unngå å bli pappaer så lett som bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er norske alenemødre "erfarne"? når de knuller og føder

-uten å tilegne seg sexkunnskaper,

-å ha flest mulig sexpartnere

-løsrive ungen fra faren slik at hun får stønad

-sette barn i verden uten å la faren være far til ungen

Hva syntes dere om norske jenter som knuller fra de er 13 for en pizza, til å knulle og få barn til de er 30 for å leve a staten og faren?

Har norske jenter litt mer å lære før de blir "verdensvant/erfaren" eller kan man kalle seg "erfaren" og "voksen" ved å knulle rundt som en hore, og få barn som de oppfostrer selv fordi ingen vil elske dem.

Hvorfor reklamere norske alenemødre for sine unger på sukker.no, nettby.no, match.com, osv

Tror de vi vil se ungen deres? Er det noen som vil ha dem? Det er kanskje en grunn til at de er alenemødre, og de er annen rangs.

http://www.side2.no/tv/article2538938.ece

For det første syns jeg du skal finne en bedre definisjon enn norske alenemødre. Det er ingen link til å være hverken norsk jente eller alenemor å være løs på tråden eller uvitende. Ja det er sikkert flere som er det, på lik linje som det finnes høyt utdannede menn som bytter jenter like ofte som folk pusser tenna.

Hva syns du om mennene som betaler en 13 åring en pizza for et knull? Hvorfor reklamerer norske ektepar for sine unger på tv fordi de vil at barna skal bli kjendiser?

Endret av Furstina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...