Gjest Gjest_hei_* Skrevet 12. februar 2009 #61 Skrevet 12. februar 2009 Hvis dette er en femenin og en jentegutt, faller det kanskje mer naturlig både for han selv, og for jentene. Men så lenge KG-gjengens tanker for svirre fritt, så kan dette fort bli en gutt som er ute etter å få se noe xD
FoxyFish Skrevet 12. februar 2009 #62 Skrevet 12. februar 2009 Hvis dette er en femenin og en jentegutt, faller det kanskje mer naturlig både for han selv, og for jentene. Men så lenge KG-gjengens tanker for svirre fritt, så kan dette fort bli en gutt som er ute etter å få se noe xD ELLER at det ikke har noe som helst å si om gutten er en gutte-gutt, jente-gutt, homofil eller hva som helst, men at det er stor sjanse for at dette er ubehagelig for en eller flere av jentene! De fleste er veldig usikre på seg selv på den tiden, og man tør gjerne heller ikke å s hva man mener så lenge andre har mer de skulle sagt. Gutten kan være den søteste engelen i hele verden for min del, men det har jo ikke noe å si i denne situasjonen.
Gjest Liss Skrevet 14. februar 2009 #64 Skrevet 14. februar 2009 Spørsmålet her er jo HVORFOR han føler seg nødt til å dusje i jentegarderoben, i steder for med resten av guttene? Jeg kan ikke se noen reel grunn til det, med mindre han blir mobbet e.l. I så fall bør skolen finne en bedre løsning, eventuelt å la han dusje alene i lærergarderoben. Det husker jeg jentene som var tidlig ute i puberteten på barneskolen fikk lov til når de hadde mensen.
Hamster Skrevet 14. februar 2009 #65 Skrevet 14. februar 2009 Kan godt hende at han rett og slett er en av jentene, altså at han har for det meste jentevenner. Det var en sånn type i klassen over meg på ungdomsskolen, hadde ikke vært utenkelig at han hadde fått lov til å dusje med jentene (av jentene da såklart, ikke lærerne) under litt spesielle omstendigheter og tidlig/før puberteten slo inn.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #66 Skrevet 15. februar 2009 Med det må ikke ende sånn som dette. Plutselig en dag er det bare han og jente i dusjen og da kan det skje ting og tang http://www.dagbladet.no/2009/02/15/nyheter...naring/4862495/
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #67 Skrevet 15. februar 2009 Med det må ikke ende sånn som dette. Plutselig en dag er det bare han og jente i dusjen og da kan det skje ting og tang http://www.dagbladet.no/2009/02/15/nyheter...naring/4862495/ Og sannsynligheten for at han får ereksjon er jo ganske stor. Jeg vet ikke hvor behagelig jentene synest at de står nakne med en gutt med ereksjon, på samme måte som at han sikkert synst det er ekkelt hvis jentene har menustrasjon.
Konservativ Mann Skrevet 18. februar 2009 #68 Skrevet 18. februar 2009 Er litt bekymret for min sønn som går i 7. klasse. Har nettopp fått vite at han dusjer med jentene etter gymmen på skola. Han har selv sagt at han gjorde det etter jeg spurte om det var sant og han sa også at jentene ikke hadde noe i mot det (er bare 6 jenter i den klassen). Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Burde jeg si fra til skolen eller bare la han holde på? Er litt redd for hva som skjer om skolen finner ut av det eller guttene i klassen. Han sier selv at det er så spennende, mer vil han heller ikke si og han bare går inn på rommet sitt om jeg prøver å snakke med han om det. Heldige jævel!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå