Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Gjest MåneSkygge
Skrevet

Petter: Tragisk, barnslig, teit. Off for en fyr.

Øystein: Rar, rett og slett :roll:

Mats: Er ute nå og det syns jeg er helt greit, likte han ikke noe spesielt.

Rune: Sikkert snill men herregud så dum. Han er jo prototypen på dum som ett brød.

Kevin: Av en eller annen grunn så liker jeg han. Det er noe med han men vet ikke helt hva.

Nanna: Slitsom, blir alt for mye mas med henne nå.

Iris: Virker som ei koselig jente, søt og jordnær.

Lene: Virker som ei kul jente.

Ida: Virker som ei jente med veldig dårlig selvtillit som tråkker på Rune for å føle seg bedre selv.

Noor: Får fnatt av henne når hun prater.

Negar: Virker som ei hyggelig jente men utrolig lite smart.

Han nye syns jeg virket litt ovenpå men er vel for tidlig å danne seg noe inntrykk av han enda.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bare lurer på noe: hvor får man tak i et sånn hårbøyle type ting som Ida brukte under pandora's i kveldens episode??

Skrevet
Jeg bare lurer på noe: hvor får man tak i et sånn hårbøyle type ting som Ida brukte under pandora's i kveldens episode??

Hennes&Mauritz ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Hennes&Mauritz ;)

Tusen takk :) Er det bare de som har sånn eller er det flere butikker også? Husker ikke om jeg sjekket H&M, kan jo være de er utsolgt.

Gjest Naria
Skrevet

Er Nanna virkelig betatt av Kevin, eller er dette bare noe hun prøver seg på i ren desperasjon? Har ikke lagt merke til at hun har hatt noe øye til han tidligere nemlig.

Gjest Gjest
Skrevet
Er Nanna virkelig betatt av Kevin, eller er dette bare noe hun prøver seg på i ren desperasjon? Har ikke lagt merke til at hun har hatt noe øye til han tidligere nemlig.

Jeg tror den dama ville gått over lik for å slippe å bli sendt hjem. Dette er nok desperasjon ja...

Skrevet

Synes det er direkte usjarmerende med så desperate jenter... Så er hun jo bare taktisk hele tiden. Sånn som hun driver med Negar, tviler på hun bryr seg noe om henne egentlig.

Gjest TittTitt
Skrevet

Jeg liker ikke Nanna lengre. Jeg likte hun godt i begynnelsen. Men hun er jææævli desperat, og det viser hun helt tydelig. Kevin ser det også! Nei, Noor er ikke i nærheten av falsk som Nanna er!

Hun er vel vandt med å få det som hun vil, pga hun er så pen!

Skrevet
Jeg liker ikke Nanna lengre. Jeg likte hun godt i begynnelsen. Men hun er jææævli desperat, og det viser hun helt tydelig. Kevin ser det også! Nei, Noor er ikke i nærheten av falsk som Nanna er!

Hun er vel vandt med å få det som hun vil, pga hun er så pen!

hun er da ikke SÅ pen, er hun det da? synes hun ser helt alminnelig og kjedelig ut jeg.. :S

Gjest cybergirl
Skrevet
Jeg synes det er ganske dumt at Mats må reise. Jeg likte han ganske godt.

Er nesten sikker på at Mats kommer til å komme inn igjen ved en senere anledning.

Skrevet

Må si at måten MAts reagerte på da han fikk beskjed om at han måtte reise var såå barnslig..!! Minnet meg veldig om han trønderen som selv valgte å reise fra Ragnhild i siste sesongen av Jakten på kjærligheten.. DER viste Mats at han ikke er eldre enn 22 år!

Gjest TittTitt
Skrevet

Jeg syntes ikke det var barnslig. Det kom som et sjokk for han, og han er forelsket i Lene. Og han avr på gråten. Tror nok heller bare at han ikke ville vise seg akkurat da, hadde feks Lene komt til han, hadde han begynt å grine.

Og jeg syntess Nanna er utrolig pen. Hun er helt alminnelig og naturlig, syntes hun er skikkelig sjarerende pen i ansiktet, søte fregner og utrolig fine øyner. Jeg tror nok hun har oppnådd mye pga utseende sitt. Men de andre er også grådig pene. Syntes Lene er den peneste, selvom hun ser dopet ut til tider :fnise: Hun har også den flotte utstrålingen, og ser nesten ut som en dronning/prinsesse i holdningen hennes. Alltid rett i ryggen og nesen op i sky :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes ikke Nanna er så pen, Ida derimot synes jeg har klassiske pene trekk.

Håper Negar kommer langt hun er laidback og bryr seg ikke om hva folk mener om henne, spiller bra gjør hun også..kul dame.

Gjest Gjest
Skrevet
Må si at måten MAts reagerte på da han fikk beskjed om at han måtte reise var såå barnslig..!! Minnet meg veldig om han trønderen som selv valgte å reise fra Ragnhild i siste sesongen av Jakten på kjærligheten.. DER viste Mats at han ikke er eldre enn 22 år!

Har ER jo heller ikke eldre enn 22 år, mener du at han skal oppføre seg som om han er eldre enn hva han er?

Gjest Chosa
Skrevet

Jeg tror også Mats kommer inn igjen om ikke så lenge...

Skrevet
Er nesten sikker på at Mats kommer til å komme inn igjen ved en senere anledning.

Det tror jeg også.. hadde vært typisk

Skrevet
Det tror jeg også.. hadde vært typisk

Jepp.

Gjest dalieo
Skrevet

Tror også Mats kommer inn! Tviler på at tv3 "slipper" han helt, når det er noe på gang med ham og Lene.

Han nye trøndern var skikkelig ekkel.. Bra førsteinntrykk å spy foran alle midt i loungen :tommelopp:

Skrevet

Det står i tv-guiden at det kommer en gammel kjenning inn på hotellet neste uke...det blir spennende å se om det kan være Mats.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...