Gjest fargerik Skrevet 25. mars 2009 #441 Skrevet 25. mars 2009 Hvor gammel er du og mannen din? Jeg bare lurer... Jeg er 28 og ser på. Min mann er 36 og han synes dette er søppeltv av værste slag. Vi krangler nesten om det at jeg ser på. Så nå ser jeg på nett-tv. Så slipper jeg å bli plaget av min mann som mener det er lavmål at jeg ser på.... Han mener jeg er fjortis i hue som ser på dette. Heldig du som har en mann du kan dele moroa med. He,he, stakkars deg da!! Du får komme til oss og joine hylekoret i sofaen!! vi ler,kommenterer,rister på hodet og himler med øynene og ramler nesten av sofaen til tider av alt som blir sagt og gjort i PH!1 Jeg er 37 og mannen min er 42, og har barn i alderen 3 til 17- her er alder ingen hindring, men heller å ikke sette alderbegrensing på hva vi synes er morro å se på eller ikke. Politiske diskusjoner er kjempeinteressant det også, men det er jo også til tider så til de grader søppelTV det også - PH-deltagerene og politikerene er utspekulerte og tette i huet og lyver og lover like mye som de på PH, så hva gjør f.eks. slike programmer mer stuerene enn å se på PH?? Nei, få mannen med på " PH-bølgen", han trenger ikke ta det dønn seriøst-det er jo bare for morro, er det ikke??
missluna Skrevet 25. mars 2009 #442 Skrevet 25. mars 2009 (endret) Leste på seher.no at tv3 hadde røpt hvem av guttene som røk i kveld. Er det noen som vet det?? Kanskje ikke så lurt å legge det ut her, men kanskje noen kan sende meg en pm i stedet? Pinkie heter jeg. Om du ser noen sider tilbake på denne tråden så er det noen som ikke har klart å holde kjeft om det her inne heller etter å ha sett denne ukens sammendrag på tv3.no Endret 25. mars 2009 av missluna
Gjest cybergirl Skrevet 25. mars 2009 #443 Skrevet 25. mars 2009 Forstår ikke hvorfor Kevin sa at han ikke likte "showet" Negar gjorde, at han ikke ble tent av det i det hele tatt, men allikevel vil han dele rom med henne videre og han virker jo kjempebetatt.
ninuska_ Skrevet 25. mars 2009 #444 Skrevet 25. mars 2009 Det syns jeg også var rart.. men men.. kanskje han prøvde å være ironisk. Det så ut som om de andre gutta likte det. Tror Kevin har lyst å bli kvitt Nanna egentlig, for hun har lyst å snakke spill hele tiden. Føler hun ikke slapper av og lar ting gå sin gang.. Jeg er hvertfall lei oppstyret rundt henne
Gjest Tanita Skrevet 25. mars 2009 #445 Skrevet 25. mars 2009 (endret) Fordi Kevin er litt fake. Og ja, sikkert veldig lei av hu Nanna. Endret 25. mars 2009 av Tanita
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #446 Skrevet 25. mars 2009 Fordi Negar antagelig ikke vil kreve noe som helst fra han mens Nanna begynner å bli litt i overkant masete. Tror nok ikke utseende spiler så mye inn her.
Gjest Catwoman Skrevet 25. mars 2009 #447 Skrevet 25. mars 2009 tv3 ordner seg sånn somdet passer de best tror jeg. Er sikker på at hadde en av de andre jentene vunnet konkurransen ville ingen av de fått immunitet, men de ønsker vel å endre litt på folka der inne. At noen av de gamle ryker, og de nye blir. Synes Negar virker snill og hyggelig. Og enten er hun stokk dum, eller veldig smart og later som hun er dum. Hun er helt sikkert eldre enn 24 år. SYnes også Kevin virker merkelig. Han er sikkert grei nok, men han er så rar. Liker best Øystein, han virker sympatisk og snill og oppegående. Nanna og Ida kan gjerne ryke. Nanna bare sutrer jo, hun har liksom hatt det sååå fryktelig ille der inne i forhold til de andre. Virker som hun tror at tv3 jobber mot henne. Liker best Lene. Men noen burde fortelle henne at det er meningen at man skal fremheve det pene og bli penere med sminke. Mens hun blir styggere med sminke på. Det er noe hun har misforstått der tror jeg.
MissStiles Skrevet 25. mars 2009 #448 Skrevet 25. mars 2009 Forstår ikke hvorfor Kevin sa at han ikke likte "showet" Negar gjorde, at han ikke ble tent av det i det hele tatt, men allikevel vil han dele rom med henne videre og han virker jo kjempebetatt. Jeg vet! Den skjønner ikke jeg heller.
Pjukset Skrevet 25. mars 2009 #449 Skrevet 25. mars 2009 Forstår ikke hvorfor Kevin sa at han ikke likte "showet" Negar gjorde, at han ikke ble tent av det i det hele tatt, men allikevel vil han dele rom med henne videre og han virker jo kjempebetatt. Fordi han spiller et spill, Kevin er nok en liten luring
Gjest pia24 Skrevet 25. mars 2009 #450 Skrevet 25. mars 2009 SPOILER!!!! Ikke les videre dersom du ikke vil vite. Skal i tillegg sørge for å mørklegge! Neste tirsdag sjekker, i følge tv-guidenn på VG, en gammel kjenning inn på hotellet (kan det eventuelt være Mats?!) Denne gjesten blir! Men deltakerne skal velge om gjesten skal dele rom med den som bor på solorommet, eller sjekke inn på solorommet alene. Visstnok er det Øystein som skal avgjøre det hele.
Gjest emmeline Skrevet 25. mars 2009 #451 Skrevet 25. mars 2009 Jeg skjønner meg ikke helt på Kevin, han virker iallefall som en skikkelig player. Da Negar først kom inn sa han jo at hun var langt ifra hans type. Men han vil vel spille med henne fordi hun er lettere å ha med å gjøre, Nanna begynner å bli litt mye nå.
fuerza Skrevet 25. mars 2009 #452 Skrevet 25. mars 2009 (endret) Nanna: Syter for mye. Det er ikke synd på henne! Iris: Søt jente. Øystein: God tvers igjennom. Rune: Tomt skall Negar: Hyggelig, men ah så dum. Petter: UMODEN! Irriterende. Noor: Ubesluttsom Ida: Selvgod. Mats: Ikke min type personlighet. Lene: Snill. Endret 25. mars 2009 av fuerza
fuerza Skrevet 25. mars 2009 #454 Skrevet 25. mars 2009 Fælt så dere dømmer deltagerne da... Når man melder seg på et realityprogram må de regne med slik. De kommer til å irritere, provosere og glede oss som ser på. Det er naturlig.
Gjest Amatør Skrevet 25. mars 2009 #455 Skrevet 25. mars 2009 Hehehehe! Frøken Duck Face bør nok ta en alvorsprat med leppedoktoren sin, stakkar
Blåbæret Skrevet 25. mars 2009 #456 Skrevet 25. mars 2009 Jeg synes det er ganske dumt at Mats må reise. Jeg likte han ganske godt.
Snirkel Skrevet 25. mars 2009 #458 Skrevet 25. mars 2009 De blir så sjokkert når folk må dra hjem. Sier seg jo selv at de ikke kan beholde den store gjengen hele tiden...
MissStiles Skrevet 25. mars 2009 #459 Skrevet 25. mars 2009 Jeg synes det er ganske dumt at Mats må reise. Jeg likte han ganske godt. Jeg synes også det var synd. Men sånn er spillet, dessverre!
Lizz84 Skrevet 25. mars 2009 #460 Skrevet 25. mars 2009 Jeg synes også det var synd. Men sånn er spillet, dessverre! Typisk at det var Mats som måtte dra i dag! Likte han godt, så blir nok kjedelig uten han. Men sånn er jo spillet...
Fremhevede innlegg