Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Tror ikke det er så mye det at hun tar OSS for dumme...hun er nok bare littepittegranne dum selv... :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AAhahaha! Jeg viste samboern linken, han leste overskriften og sa : "Neida, jeg har bare fått skikkelig juling..!"

God som gull ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, jeg håper du har rett der...uansett så mangler det bare at hun drar frem en snurrebass før marerittet er komplett!

Skrevet
Ja, jeg håper du har rett der...uansett så mangler det bare at hun drar frem en snurrebass før marerittet er komplett!

jah, hun SER virkelig ut som en transe. :S

Skrevet
jah, hun SER virkelig ut som en transe. :S

Kanskje hun har vert mann? :lur:

Skrevet

Kult! Kevin liker virkelig Negar:D OG leppene hennes!

Skrevet
Kult! Kevin liker virkelig Negar:D OG leppene hennes!

hehe... han ser sikkert bare større mulighet til å få seg noe av henne enn av nanna. :P de er jo så syklig sexopptatt der inne at det er skremmende. de har vært der i under 3 uker og holder på å daue? Djiiz..

Skrevet

Hvem tror dere blir drømmekvinnen av jentene da?

Skrevet

Hva som skjer med sminken til Lene i dag? Hun hadde heeelt hudfarget leppestift, syns hun såg litt syk ut rett og slett :( Men syns hun virker som en søt jente.

Skrevet

Jeg tror det blir hun nye, eller hun med limen (husker ikke navn) som blir drømmekvinnen.

Skrevet

Jeg tror Nanna. Og Lene bør få seg et par sminketips.

Skrevet

Jeg tror og Nanna.. Eller Negar. Syns det har tatt seg opp litt nå, liker litt gøy, action og flørting, ikke bare sipping og scheming.

Skrevet
Hva som skjer med sminken til Lene i dag? Hun hadde heeelt hudfarget leppestift, syns hun såg litt syk ut rett og slett :( Men syns hun virker som en søt jente.

Lene trenger hjelp med brynene sine ...

Skrevet

La veldig godt merke til det selv, hudfarget leppestift gjør ikke akkurat tennene noe hvitere. Hun er jo en utrolig pen jente, men den leppestiften kler nok de færreste :)

Skrevet
Jeg tror Nanna.

Det tror jeg og!

Skrevet

Syns Negar fortjente å vinne.. (åh, jeg skriver samtidig som Nanna sier det). Syns hun er den søteste der inne. Nanna bare sipper og klager.

Skrevet

Negar er morsom! Haha! Tror hun spiller litt mer uvitende enn hun egentlig er. (Jeg håper i hvertfall det)

Syns Lene og Mats er søte sammen :)

Gjest dalieo
Skrevet

Hva skjedde de siste ti minuttene..? Jeg så ikke!

Skrevet

Hvem ble frøken paradise? Jeg så på fruene istedet :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...