Megana Skrevet 23. april 2009 #3621 Skrevet 23. april 2009 Hadde unnskyldingen vært noe annet enn bare tomme ord hadde det vært en annen sak. Fakta: - Lene var mer enn interessert nok i å fortsette mobbingen under Pandoras eske, om ikke bare med ord, også med handlinger. Hun satt og småflirte når andre fortalte hvorfor de ikke likte Margrethe. (Det er forsåvidt en annen sak, jeg tør påstå ingen av de andre hadde hatt problemer med M om ikke Lene etterfulgt av oh-trofaste Nanne hadde mobbet og mobbet og mobbet) - 2 min før Triana kom inn satt hun og fortalte hele gjengen at hun ikke angret - Det så ikke ut som om hun verken innså alvoret i saken eller hva som var feil med sin egen oppførsel når Triana kom inn - Hun tok ikke ansvar nok til å si at hun trakk seg, Nanna så i det minste litt lei seg ut der hun satt - Quote "Nei som sagt det var æ som sto for den diskusjonen, da e det vel kanskje æ som bør pakke å dra.Æ kan itte sitt her og egentlig være så forbanna sorry for det heller, for æ mener at ho sjøl tok initiativ til å gjøre det usaklig" - Når Nanna og Triana hadde gått sier Lene følgende til Karita "det skal faktisk flere til for å danse tango" Rett etter ber hun om "unnskyldning" for det hun sa, en unnskyldning som er 0 verdt spør du meg.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #3622 Skrevet 23. april 2009 Hadde unnskyldingen vært noe annet enn bare tomme ord hadde det vært en annen sak. Fakta: - Lene var mer enn interessert nok i å fortsette mobbingen under Pandoras eske, om ikke bare med ord, også med handlinger. Hun satt og småflirte når andre fortalte hvorfor de ikke likte Margrethe. (Det er forsåvidt en annen sak, jeg tør påstå ingen av de andre hadde hatt problemer med M om ikke Lene etterfulgt av oh-trofaste Nanne hadde mobbet og mobbet og mobbet) - 2 min før Triana kom inn satt hun og fortalte hele gjengen at hun ikke angret - Det så ikke ut som om hun verken innså alvoret i saken eller hva som var feil med sin egen oppførsel når Triana kom inn - Hun tok ikke ansvar nok til å si at hun trakk seg, Nanna så i det minste litt lei seg ut der hun satt - Quote "Nei som sagt det var æ som sto for den diskusjonen, da e det vel kanskje æ som bør pakke å dra.Æ kan itte sitt her og egentlig være så forbanna sorry for det heller, for æ mener at ho sjøl tok initiativ til å gjøre det usaklig" - Når Nanna og Triana hadde gått sier Lene følgende til Karita "det skal faktisk flere til for å danse tango" Rett etter ber hun om "unnskyldning" for det hun sa, en unnskyldning som er 0 verdt spør du meg. Enig med denne, det oser bitch av den dama!!!!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #3623 Skrevet 23. april 2009 Lene: "Æ kan itte sitt her og egentlig være så forbanna sorry for det heller. Men nu som Nanna har blitt hivd ut så må æ bare si sorry for å redde mitt eiga skinn. Viss itte så blir æ vel hivd på hue og ræva ut herfra. Dere veit jo at æ hater Margrethe, og æ angra jo itte på no egentlig."
Torine Skrevet 23. april 2009 #3625 Skrevet 23. april 2009 Lene: "Æ kan itte sitt her og egentlig være så forbanna sorry for det heller. Men nu som Nanna har blitt hivd ut så må æ bare si sorry for å redde mitt eiga skinn. Viss itte så blir æ vel hivd på hue og ræva ut herfra. Dere veit jo at æ hater Margrethe, og æ angra jo itte på no egentlig." Sa hun virkelig det?
Gjest lita24 Skrevet 23. april 2009 #3626 Skrevet 23. april 2009 Ja, Lene fortsatte sin oppførsel på pandoras eske. Og ja, det er tydelig at hun mener det trengs to for å være usaklig i en diskusjon. OM unnskyldningen kom rett etter pandoras eske kan du ikke. Det kan være flere timer mellom dette som har gitt henne tid til å reflektere over sin oppførsel. Jeg tror Trianas tale under pandoras eske var en vekker for henne, men at det tok tid før dette sank inn og hun klarte å innse at hennes oppførsel var usmakelig. Hadde unnskyldingen vært noe annet enn bare tomme ord hadde det vært en annen sak. Fakta: - Lene var mer enn interessert nok i å fortsette mobbingen under Pandoras eske, om ikke bare med ord, også med handlinger. Hun satt og småflirte når andre fortalte hvorfor de ikke likte Margrethe. (Det er forsåvidt en annen sak, jeg tør påstå ingen av de andre hadde hatt problemer med M om ikke Lene etterfulgt av oh-trofaste Nanne hadde mobbet og mobbet og mobbet) - 2 min før Triana kom inn satt hun og fortalte hele gjengen at hun ikke angret - Det så ikke ut som om hun verken innså alvoret i saken eller hva som var feil med sin egen oppførsel når Triana kom inn - Hun tok ikke ansvar nok til å si at hun trakk seg, Nanna så i det minste litt lei seg ut der hun satt - Quote "Nei som sagt det var æ som sto for den diskusjonen, da e det vel kanskje æ som bør pakke å dra.Æ kan itte sitt her og egentlig være så forbanna sorry for det heller, for æ mener at ho sjøl tok initiativ til å gjøre det usaklig" - Når Nanna og Triana hadde gått sier Lene følgende til Karita "det skal faktisk flere til for å danse tango" Rett etter ber hun om "unnskyldning" for det hun sa, en unnskyldning som er 0 verdt spør du meg.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #3627 Skrevet 23. april 2009 Hadde unnskyldingen vært noe annet enn bare tomme ord hadde det vært en annen sak. Fakta: - Lene var mer enn interessert nok i å fortsette mobbingen under Pandoras eske, om ikke bare med ord, også med handlinger. Hun satt og småflirte når andre fortalte hvorfor de ikke likte Margrethe. (Det er forsåvidt en annen sak, jeg tør påstå ingen av de andre hadde hatt problemer med M om ikke Lene etterfulgt av oh-trofaste Nanne hadde mobbet og mobbet og mobbet) - 2 min før Triana kom inn satt hun og fortalte hele gjengen at hun ikke angret - Det så ikke ut som om hun verken innså alvoret i saken eller hva som var feil med sin egen oppførsel når Triana kom inn - Hun tok ikke ansvar nok til å si at hun trakk seg, Nanna så i det minste litt lei seg ut der hun satt - Quote "Nei som sagt det var æ som sto for den diskusjonen, da e det vel kanskje æ som bør pakke å dra.Æ kan itte sitt her og egentlig være så forbanna sorry for det heller, for æ mener at ho sjøl tok initiativ til å gjøre det usaklig" - Når Nanna og Triana hadde gått sier Lene følgende til Karita "det skal faktisk flere til for å danse tango" Rett etter ber hun om "unnskyldning" for det hun sa, en unnskyldning som er 0 verdt spør du meg. Bra skrevet. Signerer.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #3628 Skrevet 23. april 2009 Unnskyldninga hennes er jo utrolig falsk, og dessuten hadde hun aldri kommet med noen unnskyldning hvis det ikke hadde vært for at hun følte presset. Hvis hun hadde sagt unnskyld til Margrethe dagen etter på PH, på eget initiativ, så hadde det vært noe helt annet. Dessuten så er det jo bare et par dager siden hun sto fram i media og sa at hun ikke angra på noe som helst. Så den unnskyldninga ville jeg tatt med en stor klype salt. "- Det var jævlig kjipt å se det igjen, selv om jeg har visst at det ville komme. Jeg har ingen problemer med å be om unnskyldning for oppførselen min som ble vist mandag kveld. Det som skjedde burde aldri ha skjedd, sier Lene." (seher.no onsdag kveld).
NullHull Skrevet 23. april 2009 #3629 Skrevet 23. april 2009 (endret) Sa hun virkelig det? Lurer jeg på også...? Lene: "Æ kan itte sitt her og egentlig være så forbanna sorry for det heller. Men nu som Nanna har blitt hivd ut så må æ bare si sorry for å redde mitt eiga skinn. Viss itte så blir æ vel hivd på hue og ræva ut herfra. Dere veit jo at æ hater Margrethe, og æ angra jo itte på no egentlig." Og har hun blitt hedmarking all of a sudden? Endret 23. april 2009 av NullHull
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #3630 Skrevet 23. april 2009 Lurer jeg på også...? Og har hun blitt hedmarking all of a sudden? Nei, det er bare tull.
Gjest Vaarsang Skrevet 23. april 2009 #3631 Skrevet 23. april 2009 Hei alle sammen! Jeg så gårsdagens episode og reagerte også på Lenes oppførsel, men jeg synes at det kanskje nå er på tide å legge saken bak seg. Både Margrethe og Lene sier at de har skværet opp, og jeg synes ikke det er noen grunn til at vi skal sitte her og gjøre noe mer ut av det nå. Jeg liker hverken Margrethe (lav selvtillit og ukomfortabel med seg selv) eller Lene (bitchy og herskesyk), men jeg har selvsagt sympati for Margrethe når hun ble satt i den situasjonen som hun ble satt i på Paradise.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #3632 Skrevet 23. april 2009 Helt enig med Vaarsang! Ikke noe poeng i å diskutere det mer.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #3633 Skrevet 23. april 2009 Lene til Seher.no 20. apr 2009: "Jeg står for det jeg har sagt, men skulle altså gjerne unngått de verste angrepene." Det hun har sagt er bl.a.: "Du er ei pedohore" "Du er det kvalmeste mennesket jeg har sett" "Æ hater å høre stemmen din" "Kjolen din matcher ikke skoa dine" "Alle mener det" og altså "Jeg står for det jeg har sagt". Så hvis hun står for det hun har sagt, så er unnskyldninga null verdt.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #3634 Skrevet 23. april 2009 Så... Hva skal folk ha til middag? Neida.. Menne hvem tror folk at ryker på parseremonien? Karita? Margrethe? Lene?
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #3635 Skrevet 23. april 2009 Som du ser tidligere i diskusjonene her, førte utfallet av at Nanna dro til at Margrethe og Nanna ikke snakker sammen. Lene og Margrethe snakker sammen dersom de møtes. Dette tror jeg skyldes at hun fikk en unnskyldning av Lene for sin oppførsel, mens Nanna ikke fikk mulighet til å gi noen unnskyldning under innspillingen av programmet fordi hun måtte dra umiddelbart. Hun hadde mulighet før hun reiste seg og gikk. Tror ikke hun hadde fått noen straff for det akkurat.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #3636 Skrevet 23. april 2009 du er ei bitch du er ei bitch du er ei bitch du er ei bitch du er ei bitch du er ei bitch du er ei bitch du er ei bitch sorry. sånn, nu har du fådd unnskyldninga di. ...men æ står for det æ har sagt.
Megana Skrevet 23. april 2009 #3637 Skrevet 23. april 2009 OM unnskyldningen kom rett etter pandoras eske kan du ikke. Det kan være flere timer mellom dette som har gitt henne tid til å reflektere over sin oppførsel. Det vet vi naturligvis ikke, men poenget er at handlinger ofte sier mer enn ord. Lene har så og si behandlet M som møkk siden hun kom inn, hadde ikke Triana avbrutt hadde hun fortsatt heksejakta si. Det gjenstår å se om Lene har tatt til seg noe og "angrer", eller om unnskyldingen var noe hun presset ut av seg for å sitte trygt. Etter en slik oppførsel som Lene har vist ovenfor M, skal det litt mer til enn en slik unnskyldning til for å overbevise meg om at "hun er jo så god innerst inne" (Min helt ærlige og private mening: Øyne er sjelens speil, og Lene sine øyne tilhører ikke en snill og god person. Jeg har møtt jenter som henne før, og er det man kan karakterisere som en god gammeldags bitch. At hun også har en snill side, helt sikkert, sålenge hun har det godt og hun tjener på det. Så fort noen sier henne imot eller gjør noe hun ikke liker, da kommer bitchen frem)
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #3638 Skrevet 23. april 2009 Lene til Seher.no 20. apr 2009: "Jeg står for det jeg har sagt, men skulle altså gjerne unngått de verste angrepene." Det hun har sagt er bl.a.: "Du er ei pedohore" "Du er det kvalmeste mennesket jeg har sett" "Æ hater å høre stemmen din" "Kjolen din matcher ikke skoa dine" "Alle mener det" og altså "Jeg står for det jeg har sagt". Så hvis hun står for det hun har sagt, så er unnskyldninga null verdt. Du refererer jo til de verste angrepene da.. Dessuten referer du kun til den ene krangelen i plenum. Mobbing foregår over tid vettu. Det er baksnakkingen, utfrysningen, utblåsningene på pandoras eske også..
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #3639 Skrevet 23. april 2009 Så fort noen sier henne imot eller gjør noe hun ikke liker, da kommer bitchen frem) Da kommer bitchen frem
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2009 #3640 Skrevet 23. april 2009 Å be folk slutte å diskutere oppførselen til en i et programm denne tråden handler om blir litt rart.....om du ikke er interessert, så ikke les!
Fremhevede innlegg