Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nanna på NRJ i dag:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Hun klarte seg jo relativt bra for å være ærlig, ganske tøft av henne å stille opp på noe sånt så snart, jeg hadde vært livredd :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nanna på NRJ i dag:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Hun klarte seg jo relativt bra for å være ærlig, ganske tøft av henne å stille opp på noe sånt så snart, jeg hadde vært livredd :D

Ops... ble litt merklig :S Her har dere hvertfall linken:

Skrevet

hun unskylder seg såvidt, men virker ikke særlig hyggelig når alt hun har snakket med Margrete om etterpå er hei og takk for sist... Hun burde seriøst sleika doen hennes ren!

Skrevet
Ops... ble litt merklig :S Her har dere hvertfall linken:

Jeg synes Nanna virker mye mer ydmyk enn det Lene har vært etter de har kommet hjem. Hun sier virkelig unnskyld for sin oppførsel og prøver ikke å rettferdiggjøre hva hun har sagt. Lenes unnskyldninger ( i alle fall de jeg har lest) slutter alltid med; men og en bortforklaring.

Skrevet

Da har jeg til slutt fått sett gårsdagens episode.. og jeg satt faktisk med tårer i øynene. At voksne mennesker kan være så ondskapsfulle er for meg helt utrolig!!! Bra noen røyk ut, selv om både Nanna og Lene burde blitt tuppa ut med hodet først!!!

Skrevet
hun unskylder seg såvidt, men virker ikke særlig hyggelig når alt hun har snakket med Margrete om etterpå er hei og takk for sist... Hun burde seriøst sleika doen hennes ren!

Margrethe sa i et intervju til vg, stod i dag, at hun og Nanna er de eneste som ikke snakker sammen.

Skrevet

Det er jo ikke tvil om at det er Lene som styrer flertallet av jentene der inne, hadde hun gått hadde de resterende jentene holdt kjeft, mulig de hadde sutret litt på rommene sine, men de hadde ikke gått til frontalangrep - tror jeg.

Det var Lene som startet hele heksejakten på Margrethe, på trynet at hun ble igjen, men men.

Unnskyldingen (e) fra Lene er verdt lite, hun mener jo at hun hadde rett i sin væremåte mot M.

Ikke rart at M ikke kommer så lett overens med jenter når jentene oppfører seg som en gjeng kjerringer, det er ikke alle som er i stand til å smiske slik f.eks Camilla gjør...

Skrevet

lett for Nanna å si at det ser værre ut enn det føltes der inne - for henne ja! ikke for M! Seg selv i senter hele tiden.... grusomt interjuv...

Skrevet
lett for Nanna å si at det ser værre ut enn det føltes der inne - for henne ja! ikke for M! Seg selv i senter hele tiden.... grusomt interjuv...

Det er bare en av de 1000 idiotiske unnskyldningene hun kommer med for å prøve å rettferdiggjøre den smakløse trakasseringa hun har vært med på.

Skrevet
Margrethe sa i et intervju til vg, stod i dag, at hun og Nanna er de eneste som ikke snakker sammen.

har du link til det?? prøvde å finne det men fant det ikke jeg..:(

Gjest lita24
Skrevet

Er det bare jeg som syns at Lenes unnskyldning til Margrethe var en ok unnskyldning? Hun unnskyldte seg for alt det usaklige hun hadde sagt til Margrethe, og hun beklaget at hun hadde kalt henne en pedohore - og at det ikke var slik hun så på henne. Det er tydelig at Lene ikke liker Margrethe, og det må være lov - alle kan ikke like alle. At de to noen gang blir venner er utenkelig, og forståelig. Men Lene har unnskyldt seg og beklaget sin oppførsel, og så lenge hun holder seg på det planet og oppfører seg så syns jeg ikke hun fortjener noe drittslenging fremover. ALLE mennesker kan gjøre feil! Og selv om dette er en stygg og grov feil, så har Lene innrømt at hun har gjort en feil og ser konsekvensene av dem og har forsøkt å rette opp i dem. Selvsagt, dersom hun gjør samme feilen igjen er det en annen sak. Alt blir ikke bra bare fordi man sier unnskyld, men det ser ut til at Margrethe har satt en strek over det - så hvorfor kan ikke vi?

Skrevet
Er det bare jeg som syns at Lenes unnskyldning til Margrethe var en ok unnskyldning? Hun unnskyldte seg for alt det usaklige hun hadde sagt til Margrethe, og hun beklaget at hun hadde kalt henne en pedohore - og at det ikke var slik hun så på henne. Det er tydelig at Lene ikke liker Margrethe, og det må være lov - alle kan ikke like alle. At de to noen gang blir venner er utenkelig, og forståelig. Men Lene har unnskyldt seg og beklaget sin oppførsel, og så lenge hun holder seg på det planet og oppfører seg så syns jeg ikke hun fortjener noe drittslenging fremover. ALLE mennesker kan gjøre feil! Og selv om dette er en stygg og grov feil, så har Lene innrømt at hun har gjort en feil og ser konsekvensene av dem og har forsøkt å rette opp i dem. Selvsagt, dersom hun gjør samme feilen igjen er det en annen sak. Alt blir ikke bra bare fordi man sier unnskyld, men det ser ut til at Margrethe har satt en strek over det - så hvorfor kan ikke vi?

Signeres!

Gjest lita24
Skrevet

Hva slags unnskyldning hadde vært en ok unnskyldning?

Lene liker ikke Margrethe, noe som faktisk er lov. Det er ikke lov å oppføre seg slik hun har gjort, noe hun faktisk har innsett i og med at hun unnskulder seg. Hun unnskylder seg for det usaklige hun har sagt, og for sin oppførsel, og at dette var helt unødvendig av henne. Hva mer skulle du ønske av en unnskyldning fra noen du vet ikke liker deg?

Skrevet

så lenge hun ikke trakk seg fra PH, så tok hun ikke konsekvensen..... Og når man melder seg på det programmet og oppfører seg slik, så får hun bare tåle at folk snakker om henne i allefall så lenge programmet varer....

Skrevet

om noen ikke liker meg, så ville jeg satt pris på om de holdt det for seg selv. Jeg går da virkelig ikke bort til folk og sier at jeg ikke liker dem... hva slags oppførsel er nå det?

Skrevet
Hva slags unnskyldning hadde vært en ok unnskyldning?

Lene liker ikke Margrethe, noe som faktisk er lov. Det er ikke lov å oppføre seg slik hun har gjort, noe hun faktisk har innsett i og med at hun unnskulder seg. Hun unnskylder seg for det usaklige hun har sagt, og for sin oppførsel, og at dette var helt unødvendig av henne. Hva mer skulle du ønske av en unnskyldning fra noen du vet ikke liker deg?

Så du mener at man kan si hva man vil til folk og hetse og mobbe de på det groveste, så lenge man sier sorry etterpå? Da er liksom alt i orden igjen? Hun burde selvsagt ha trukket seg fra hele skiten.

Skrevet (endret)

Jeg er igrunn enig i noe av det gjest over meg skriver.

Lene har sakt unnskyld, noe vi her inne har ventet på lenge, men når den endelig kommer så er det plutselig ikke godt nokk. Greit, det er kanskje litt falskt med tanke på at Lene enda hadde noen teite kommentarer etter talen fra Triana, men om hun klarer å skjerpe seg nå så er da det bedre en ingenting?

Jeg har ikke vert noen stor fan av Lene den siste tiden, men synes hun også kan få en pause nå når hun har prøvd å skvære opp med Margrete.

Det blir spennende å se om hun klarer å holde en grei tone med Margrete videre :popcorn:

Edit: ser at det kom noen innlegg før meg.

Og en ting til, hvir Margrete synes unnskyldningen er ok og klarer å tilgi mobberne for det de har gjort så må vel vi også klare å være mennesker nokk til å kunne skjønne at alle kan gjøre feil?

Jeg støtter for all del ikke mobbing, det har jeg opplevd selv å vet hvor vondt det kan være, men enda den dag i dag savner jeg en unnskyldning fra de som var jævlige med meg.

Endret av LilleBlåklokke
Gjest lita24
Skrevet

Som du ser tidligere i diskusjonene her, førte utfallet av at Nanna dro til at Margrethe og Nanna ikke snakker sammen. Lene og Margrethe snakker sammen dersom de møtes. Dette tror jeg skyldes at hun fikk en unnskyldning av Lene for sin oppførsel, mens Nanna ikke fikk mulighet til å gi noen unnskyldning under innspillingen av programmet fordi hun måtte dra umiddelbart.

Jeg sier ikke at vi ikke skal snakke om henne, eller være enige om at den slags oppførsel ikke skal tolereres. Men jeg syns det er synd hvis mennesker på forumet her er så dømmende at de ikke kan gi et menneske en sjanse til når vedkommende viser at hun angrer på sin oppførsel, og unnskylder seg for det usaklige hun har sagt.

Gjest lita24
Skrevet
Så du mener at man kan si hva man vil til folk og hetse og mobbe de på det groveste, så lenge man sier sorry etterpå? Da er liksom alt i orden igjen? Hun burde selvsagt ha trukket seg fra hele skiten.

Absolutt ikke! Jeg sier heller ikke at det er i orden igjen. Jeg skrev i innlegget mitt at "Alt blir ikke bra bare fordi man sier unnskyld, men Margrethe har satt en strek over det - så hvorfor kan ikke vi?"

Skrevet
Jeg har ikke vert noen stor fan av Lene den siste tiden, men synes hun også kan få en pause nå når hun har prøvd å skvære opp med Margrete.

:popcorn:

Unnskyldninga hennes er jo utrolig falsk, og dessuten hadde hun aldri kommet med noen unnskyldning hvis det ikke hadde vært for at hun følte presset. Hvis hun hadde sagt unnskyld til Margrethe dagen etter på PH, på eget initiativ, så hadde det vært noe helt annet. :popcorn:

Dessuten så er det jo bare et par dager siden hun sto fram i media og sa at hun ikke angra på noe som helst. Så den unnskyldninga ville jeg tatt med en stor klype salt. :popcorn:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...