Gå til innhold

paradise hotel

Fremhevede innlegg

Skrevet
Andre er søren meg så dum at eg ler meg ihel. Han er så lite mandig at det er jo latterlig. :fnise:

Andrè er ikke mann, han er mus.. :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så ut som om Triana skulle begynne å gråte. All ære til henne for skyllebøtta, den fortjente de. Ser overhode ingen annen måte de skulle ha fått det inn på, virker som det er totalt mangel på selvinnsikt og grunnleggende rasjonalitet der inne.

Skrevet

Hmmmm, HÅPER at Lene ryker i morgen, men er redd det ikke går..... Dersom den fredete Therese stiller seg ved Mats, stiller vel bare Lene seg ved Petter, og omvendt. Så hun ryker nok dessverre ikke:

:kjempesinna::grine::sur:

Gjest Gjest_Frida_*
Skrevet
HEIA WILLIAM!

Helt enig - eneste som er MANN nok til å si ifra om ting som er galt.

Skrevet (endret)
Margrethe kan sette seg på flyet til Langtvekkistan, ka faen va det som fikk ho til å melde seg på PH? Ho mangla sosiale antenner, plutselig kan hun snakke og smile! Falske bitch!

Hoi den har jeg hørt før! Lurer på hvor.... :P

Endret av dragonfly
Skrevet
Noen som vet når episodene blir lagt ut på nettet? :)

Episodene ligger på www.tv3.no på programmer...

Skrevet
Jepp, Therese er søt og koselig!

Håper at hun i morgen 1) sender ut Lene eller 2) sender ut Noor.

Tipper det siste.

Tviler på hun stiller seg ved William egentlig. Siden han svikta henne sist. Og hun sa jo da at det ikke var første gangen, så tviler på hun stoler mer på han.

Skrevet
Så ut som om Triana skulle begynne å gråte. All ære til henne for skyllebøtta, den fortjente de. Ser overhode ingen annen måte de skulle ha fått det inn på, virker som det er totalt mangel på selvinnsikt og grunnleggende rasjonalitet der inne.

Skriver under denne. Fikk virkelig også et godt inntrykk av Triana i dag!

Skrevet
Hmmmm, HÅPER at Lene ryker i morgen, men er redd det ikke går..... Dersom den fredete Therese stiller seg ved Mats, stiller vel bare Lene seg ved Petter, og omvendt. Så hun ryker nok dessverre ikke:

:kjempesinna::grine::sur:

Kan jo håpe at Lene må velge før Therese.

Skrevet
Hoi den har jeg hørt før! Lurer på hvor.... :P

Jeg håper dere fremdeles ikke tror Nattens Rytter er Lene?

Skrevet

Triana fikk virkelig sagt det i dag. Takk gud for at hun var såpass hard og sinna som hun var. :klappe: Men at Nanna gikk istedefor Lene synes jeg var dumt. Nanna virker til å være en mye mer ydmyk person enn Lene og jeg tror hun mer oppriktig angrer på hvordan de var mot M, mens Lene unnskylder seg fordi hun "må".

Jeg beundrer virkelig William. Han stiger HØYT i mine øyne om dagen. Han virker til å være en av de få der inne som faktisk skjønner og ser hvor jævlige jentene er. Kevin virker også ganske fair når han sier at det var riktig at en av Nanna eller Lene måtte ut i dag pga deres urimelige oppførsel.

Syntes det var helt jævlig å se på hvordan de hånlo av hverandres stygge kommentarer til M under pandoras før Triana kom. Helt utrolig KVALME var de rett og slett.

Og Lene da, som ikke angret på noe og som til og med klarte å lirke ut av seg "det trengs to for å danse tango" ETTER at de hadde fått "skjennepreken".

Og til sist, MADS da som prøver å snakke imot Triana??? Hva f**n er det som feiler folk??

Skrevet
Kan jo håpe at Lene må velge før Therese.

Pleier ikke fredningen gå sist?

Skrevet

Hadde jeg møtt noen av de på gata hadde jeg ledd av de. De er mobbere, men når Triana kom å satte de på plass var de ikke tøffe i tryne i det hele tatt.

Haha, snakk om å bæsje på leggen på nasjonal tv. At det er mulig å være så barnslig og feig. Latterlig. Trur de er noen av Norges mest forhatte personer akkurat nå.

Hadde barnet mitt skulle gått på dansing hadde h*n IKKE fått ha Nanna som danselærer. Får frysninger av å tenke på at hun jobber med barn.

Skrevet
Hehe halloo?? Det var fri tolkning ja.... (er det mulig....)

Er du usikker om meningen bak, eller ikke skjønner den, er det bare å spørre fremfor å komme med patetiske kommentarer som dettet.

Triana har vært programleder, ja? Ja

Hennes rolle har kopiert den danske programlederen, hun er søt, vakker, snill, sjarmerende og flørter med kamera, ja? Ja

Vi får ikke se noen personlighet før idag, ja? Ja

Hun har derfor vært en fotomodell med replikker frem til idag, hvor hennes personlighet har kommet frem.

Det har da absolutt ingenting med at modeller er dumme og uten egne meninger.

Ærlig talt

Ærlig talt, mobber du meg? Jeg kan ikke noe for at min tolkning var feil.

Fy for et menneske du er!!

Skrevet

Er det ikke forbanna irriterende at Lene som mobber mest, får være dronning, dra på date osv? :P

Skrevet

Kan Therese stille seg bak hvem hun vil i morgen da? Trodde hun måtte stille seg bak Petter jeg ettersom det var han hun valgte i dag?

Skrevet
Helt enig - eneste som er MANN nok til å si ifra om ting som er galt.

Helt enig.

Var det forresten noen andre som reagerte når Mats prøvde å forsvare Lenes uttbrudd med at de var med i et spill? Som om det skal gjøre det greit å kalle noen en pedohore...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...