Gjest MåneSkygge Skrevet 22. april 2009 #3161 Del Skrevet 22. april 2009 Du er nummer 5 av brukere på forumet med anntall poster i dag da Det tviler jeg ikke på. Blitt helt hekta, får jo nesten ikke gjort annet enn å sitte her. Engasjert sier du Jeg kom til 90, da gidda jeg ikke telle mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattens rytter Skrevet 22. april 2009 #3162 Del Skrevet 22. april 2009 Men vi tenker det både ubevisst og bevisst i møte med andre mennesker. Vi assosierer pene med positive egenskaper og behandler de følgelig bedre (tillater de en "naturlig overlegenhetsfølelse") Opprinnelig engasjerte jeg meg her på KG på grunn av at debattene her vedrørende plastisk kirurgi er preget av generell kunnskapsløshet, og jeg syntes at jeg kunne bidra med litt fagkunnskap. Om jeg har støtt noen, så beklager jeg. Disse linkene gir litt mer kunnskap om emnet om man er interessert: http://www.sailerclinic.com/newsweek http://www.sailerclinic.com/en/start.html Lene regnes vel også som klassisk pen vil jeg tro. Når det gjelder "naturlig overlegenhetsfølelse" så er det vel ikke tvil om hvem det er som er sjefen på Paradise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3163 Del Skrevet 22. april 2009 Lene regnes vel også som klassisk pen vil jeg tro. Når det gjelder "naturlig overlegenhetsfølelse" så er det vel ikke tvil om hvem det er som er sjefen på Paradise. Og der var Lene tilbake for å definere seg selv som klassisk pen, gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MåneSkygge Skrevet 22. april 2009 #3164 Del Skrevet 22. april 2009 Lene regnes vel også som klassisk pen vil jeg tro. Når det gjelder "naturlig overlegenhetsfølelse" så er det vel ikke tvil om hvem det er som er sjefen på Paradise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole27 Skrevet 22. april 2009 #3165 Del Skrevet 22. april 2009 Lene klassisk pen?? HÆHÆHÆHHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHHÆHÆHÆ Hun er jo helt oransj, dårlig hud og med øyenbrynene fra Helvete!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megana Skrevet 22. april 2009 #3166 Del Skrevet 22. april 2009 Nok en kveld med Lene-propaganda.... Joho.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattens rytter Skrevet 22. april 2009 #3167 Del Skrevet 22. april 2009 Lene klassisk pen?? HÆHÆHÆHHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHHÆHÆHÆ Hun er jo helt oransj, dårlig hud og med øyenbrynene fra Helvete!?! Lyver Mads og Petter da? Samtlige har sagt nå at Lene er penest på Paradise. Litt uheldig med sminken, men flott benstruktur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MåneSkygge Skrevet 22. april 2009 #3168 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Lyver Mads og Petter da? Samtlige har sagt nå at Lene er penest på Paradise. Litt uheldig med sminken, men flott benstruktur. Skjønner ikke at du gidder. Edit Endret 22. april 2009 av MåneSkygge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattens rytter Skrevet 22. april 2009 #3169 Del Skrevet 22. april 2009 Dere mobber henne for utseendet, selv om hun er 1000 % bedre enn dere. Dere er så simple....... Men men .... Ha en fin kveld da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3170 Del Skrevet 22. april 2009 Lyver Mads og Petter da? Samtlige har sagt nå at Lene er penest på Paradise. Litt uheldig med sminken, men flott benstruktur. Når ble Mads og Petter samtlige? Men dette er jo klassisk Lene-argumentasjon. Alle mener at... Våkn opp og lukt på kaffen...alle mener faktisk ikke det. Dessuten skjønnheten kommer innenfra vet du... Jeg syntes Lene var helt normalt pen, til hun begynte å oppføre seg som en heks. Da så hun plutselig ut som en heks også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3171 Del Skrevet 22. april 2009 Det er jo ikke noe poeng i å hetse Lene, eller for den saks skyld noen andre på paradise for hvordan de ser ut. Det kan de jo ikke noe for. Hva som kommer ut av kjeften er en annen sak.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MåneSkygge Skrevet 22. april 2009 #3172 Del Skrevet 22. april 2009 Dere mobber henne for utseendet, selv om hun er 1000 % bedre enn dere. Dere er så simple....... Men men .... Ha en fin kveld da! Har ikke mobbet deg for utseende. Syns bare det er så artig å se noen sitte å beskrive seg selv på den måten du gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole27 Skrevet 22. april 2009 #3173 Del Skrevet 22. april 2009 Hvis noen er interessert i seertall, så finnes de her: http://www.tns-gallup.no/?did=9084871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 22. april 2009 #3174 Del Skrevet 22. april 2009 Det nattens rytter sikkert vil frem til, er nok at dere kollektivt mobber nattens rytter kun for dennes meninger, - og sikkert med samme iver og intensitet som lene, nanna og karita mot margrethe. Mange av brukerne forsøker å ignorere nattens rytter, baksnakke, snakke om nattens rytter i tredjeperson, forsøke å utelukke, sammensveise dere mot en bruker. Egentlig oppfører dere ganske likt som jentene på paradise hotel. Kanskje ikke like lett å se det selv dere som er i tråden, men utenifra blir det enkelt. Ironisk er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MåneSkygge Skrevet 22. april 2009 #3175 Del Skrevet 22. april 2009 Det nattens rytter sikkert vil frem til, er nok at dere kollektivt mobber nattens rytter kun for dennes meninger, - og sikkert med samme iver og intensitet som lene, nanna og karita mot margrethe. Mange av brukerne forsøker å ignorere nattens rytter, baksnakke, snakke om nattens rytter i tredjeperson, forsøke å utelukke, sammensveise dere mot en bruker. Egentlig oppfører dere ganske likt som jentene på paradise hotel. Kanskje ikke like lett å se det selv dere som er i tråden, men utenifra blir det enkelt. Ironisk er det ikke? Nattens Rytter mistet nok de flestes respekt her inne da hun begynte å sende rundt stygge PM til de hun diskuterte med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattens rytter Skrevet 22. april 2009 #3176 Del Skrevet 22. april 2009 Nattens Rytter mistet nok de flestes respekt her inne da hun begynte å sende rundt stygge PM til de hun diskuterte med. Stygge? Hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MåneSkygge Skrevet 22. april 2009 #3177 Del Skrevet 22. april 2009 Stygge? Hvordan det? Du kan vel bla deg litt tilbake i tråden her å finne sitat av den du sendte til ei her inne. Den var meget stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3178 Del Skrevet 22. april 2009 Nattens Rytter mistet nok de flestes respekt her inne da hun begynte å sende rundt stygge PM til de hun diskuterte med. Jupp. Særs stygge pm's. I tillegg til å gjøre narr av sykdommer osv. Mye ufint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattens rytter Skrevet 22. april 2009 #3179 Del Skrevet 22. april 2009 Du kan vel bla deg litt tilbake i tråden her å finne sitat av den du sendte til ei her inne. Den var meget stygg. Den fantes ikke stygg, forstår du ikke nordlandsk? Og da jeg nevnte musa, mente jeg selvsagt datamusa. Antar at det var det du misforsto! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3180 Del Skrevet 22. april 2009 Til Nattens rytter. Enten du er Lene eller prøver å forsvare Lene, så har du så langt gjort en veldig dårlig jobb. Jeg er sikker på at du er Lene, fordi du skrev i en melding i går at Margrethe er rar og at du aldri kunne blitt venn med henne på utsiden. En underlig formulering om man ikke har vært der inne. Uansett tenk deg litt om, for vi tror du er Lene, pga dette og andre formuleringer. Så når du da kommer med masse dritt om Margrethe og annet i denne tråden, setter du bare Lene i et enda dårligere lys. Så hvis du ikke er Lene, og faktisk ønsker å forsvare henne, så gjør du det motsatte. Hvis du er Lene, bekrefter du egentlig bare inntrykket du har gjort på tv de siste dagene. Og som jeg ønsker å tro egentlig ikke er representativt for Lene, men jeg begynner nå å tvile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg