¤Tiili¤ Skrevet 22. april 2009 #3021 Del Skrevet 22. april 2009 Hvis Lene blir sendt hjem i kveld og en jente skal ut i parseremoni i morgen, er det jo en jente for lite der inne, da sender de vel innatt Therese eller noen? Det tenkte jeg da jeg leste om lesbe sexen, Noor og Therese.. Og oppi alt husker jeg ikke hvorfor jeg ikke likte Kevin... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3022 Del Skrevet 22. april 2009 Tenk dere dette scenariet: Triana: I dag får vi en ny deltaker inn på Paradise Hotel. Dere kan gå og sjekke kofferten hennes. 5 min senere kommer Nanna og Lene tilbake og begge to begynner å grine. Det viste seg at kofferten var låst. Og så kommer den nye deltakeren inn: Lene Alexandra Øien! Alle guttene blir kjempeglade og alle sammen vil være sammen med henne hele tida. Lene Alexandra kan stille seg bak hvem som helst av guttene ved enhver parsermoni, for hun er så populær at hun går videre uansett. Og på bakrommet sitter Nanna og Lene og slenger drit og griner, helt til Lene Alexandra går av med seieren og vinner hele driten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3023 Del Skrevet 22. april 2009 Tenk dere dette scenariet: Triana: I dag får vi en ny deltaker inn på Paradise Hotel. Dere kan gå og sjekke kofferten hennes. 5 min senere kommer Nanna og Lene tilbake og begge to begynner å grine. Det viste seg at kofferten var låst. Og så kommer den nye deltakeren inn: Lene Alexandra Øien! Alle guttene blir kjempeglade og alle sammen vil være sammen med henne hele tida. Lene Alexandra kan stille seg bak hvem som helst av guttene ved enhver parsermoni, for hun er så populær at hun går videre uansett. Og på bakrommet sitter Nanna og Lene og slenger drit og griner, helt til Lene Alexandra går av med seieren og vinner hele driten. Åååå, hadde vært så jævlig show om de hadde sendt in en blond heit puppedame! Sånn Lene-wise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3024 Del Skrevet 22. april 2009 Tenk dere dette scenariet: Triana: I dag får vi en ny deltaker inn på Paradise Hotel. Dere kan gå og sjekke kofferten hennes. 5 min senere kommer Nanna og Lene tilbake og begge to begynner å grine. Det viste seg at kofferten var låst. Og så kommer den nye deltakeren inn: Lene Alexandra Øien! Alle guttene blir kjempeglade og alle sammen vil være sammen med henne hele tida. Lene Alexandra kan stille seg bak hvem som helst av guttene ved enhver parsermoni, for hun er så populær at hun går videre uansett. Og på bakrommet sitter Nanna og Lene og slenger drit og griner, helt til Lene Alexandra går av med seieren og vinner hele driten. Wow den var vel litt drøy :gjeiper: Men håper at det kommer en twist i tillegg til at Lene fordufter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3025 Del Skrevet 22. april 2009 Hvis Lene blir sendt hjem i kveld og en jente skal ut i parseremoni i morgen, er det jo en jente for lite der inne, da sender de vel innatt Therese eller noen? Det tenkte jeg da jeg leste om lesbe sexen, Noor og Therese.. Og oppi alt husker jeg ikke hvorfor jeg ikke likte Kevin... :klø: Therese er jo pen. Blir det ikke de 2 håper jeg det blir Camilla og Noor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3026 Del Skrevet 22. april 2009 Therese er jo pen. Blir det ikke de 2 håper jeg det blir Camilla og Noor. Håper Men ja hadde vært artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3027 Del Skrevet 22. april 2009 Therese er jo ingenting mot Yvonne! Yvonne var den desidert hotteste dama der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3028 Del Skrevet 22. april 2009 Håper Men ja hadde vært artig Hihi, ja, håper. Endelig litt action... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3029 Del Skrevet 22. april 2009 Hihi, ja, håper. Endelig litt action... Looove ærligheten din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3030 Del Skrevet 22. april 2009 Hva om ingen ryker ut da, og Lene får fortsette som før? Det kan jo hende at Nanna begynte å grine bare fordi Triana kommenterte utseendet hennes eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3031 Del Skrevet 22. april 2009 Looove ærligheten din Du er avslørt Dragonfly aka Margrethe. Hahahahaha Carpe diem og er fra Bergen ja. Tilfeldig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3032 Del Skrevet 22. april 2009 HAhahahahah yea right. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3033 Del Skrevet 22. april 2009 Kanskje du burde lese de andre innleggene mine :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3034 Del Skrevet 22. april 2009 Looove ærligheten din Hehe. ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3035 Del Skrevet 22. april 2009 Du er avslørt Dragonfly aka Margrethe. Hahahahaha Carpe diem og er fra Bergen ja. Tilfeldig? OMG! Herregud å flink du er ! Detektiven! *Rulle med øya* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3036 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg må være den eneste fra bergen her som liker å gripe natten altså :gjeiper: nej jeg er nok ikke noe annet enn en paradise*addict Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2009 #3037 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg må være den eneste fra bergen her som liker å gripe natten altså :gjeiper: nej jeg er nok ikke noe annet enn en paradise*addict Det hadde vært tøft om du hadde vært Margrethe da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3038 Del Skrevet 22. april 2009 hehehe ja da hadde jeg fått vært på paradise og gitt Lene en hard'en over kjeften :gjeiper: og få bodd på det fantastiske hotellet <3 Har sett litt på det. Koster hvist 50 000 eller noe bare for en natt. *DrømmerOm$* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 22. april 2009 #3039 Del Skrevet 22. april 2009 Gleder meg til å se hva som skjer i kveld Det hadde vært litt gøy om Lene ble sendt hjem og at Margrethe flyttet inn til Mats og Camilla inn til Andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dragonfly Skrevet 22. april 2009 #3040 Del Skrevet 22. april 2009 camilla og andre? hadde aldri ville bodd med en som herpa bilen min. Stakkars fine bilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg