Gå til innhold

paradise hotel

blåmeisa

Anbefalte innlegg

Hvis Lene blir sendt hjem i kveld og en jente skal ut i parseremoni i morgen, er det jo en jente for lite der inne, da sender de vel innatt Therese eller noen? Det tenkte jeg da jeg leste om lesbe sexen, Noor og Therese..

Og oppi alt husker jeg ikke hvorfor jeg ikke likte Kevin... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk dere dette scenariet:

Triana: I dag får vi en ny deltaker inn på Paradise Hotel. Dere kan gå og sjekke kofferten hennes. 5 min senere kommer Nanna og Lene tilbake og begge to begynner å grine. Det viste seg at kofferten var låst. :ler:

Og så kommer den nye deltakeren inn: Lene Alexandra Øien!

Alle guttene blir kjempeglade og alle sammen vil være sammen med henne hele tida. Lene Alexandra kan stille seg bak hvem som helst av guttene ved enhver parsermoni, for hun er så populær at hun går videre uansett.

Og på bakrommet sitter Nanna og Lene og slenger drit og griner, helt til Lene Alexandra går av med seieren og vinner hele driten. :rope::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triana: I dag får vi en ny deltaker inn på Paradise Hotel. Dere kan gå og sjekke kofferten hennes. 5 min senere kommer Nanna og Lene tilbake og begge to begynner å grine. Det viste seg at kofferten var låst. :ler:

Alle guttene blir kjempeglade og alle sammen vil være sammen med henne hele tida. Lene Alexandra kan stille seg bak hvem som helst av guttene ved enhver parsermoni, for hun er så populær at hun går videre uansett.

Og på bakrommet sitter Nanna og Lene og slenger drit og griner, helt til Lene Alexandra går av med seieren og vinner hele driten. :rope::ler:

Åååå, hadde vært så jævlig show om de hadde sendt in en blond heit puppedame!

Sånn Lene-wise. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow den var vel litt drøy :gjeiper: Men håper at det kommer en twist i tillegg til at Lene fordufter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Lene blir sendt hjem i kveld og en jente skal ut i parseremoni i morgen, er det jo en jente for lite der inne, da sender de vel innatt Therese eller noen? Det tenkte jeg da jeg leste om lesbe sexen, Noor og Therese..

Og oppi alt husker jeg ikke hvorfor jeg ikke likte Kevin... :klø:

Therese er jo pen. :jepp:

Blir det ikke de 2 håper jeg det blir Camilla og Noor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva om ingen ryker ut da, og Lene får fortsette som før? Det kan jo hende at Nanna begynte å grine bare fordi Triana kommenterte utseendet hennes eller noe. :ler:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er avslørt Dragonfly aka Margrethe.

Hahahahaha

Carpe diem og er fra Bergen ja.

Tilfeldig?

OMG! Herregud å flink du er !

Detektiven! *Rulle med øya*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må være den eneste fra bergen her som liker å gripe natten altså :gjeiper: nej jeg er nok ikke noe annet enn en paradise*addict :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg må være den eneste fra bergen her som liker å gripe natten altså :gjeiper: nej jeg er nok ikke noe annet enn en paradise*addict :tongue:

Det hadde vært tøft om du hadde vært Margrethe da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe ja da hadde jeg fått vært på paradise og gitt Lene en hard'en over kjeften :gjeiper: og få bodd på det fantastiske hotellet <3 Har sett litt på det. Koster hvist 50 000 eller noe bare for en natt. *DrømmerOm$*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se hva som skjer i kveld :hoppe:

Det hadde vært litt gøy om Lene ble sendt hjem og at Margrethe flyttet inn til Mats og Camilla inn til Andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...