Gå til innhold

baby nekter å ta flaske.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

jeg skal slutte å amme. sønnen min har mangen ganger tatt flaske når han har blit passet med litt om å men. Nå slår han seg helt vreng å nekter å ta flasken, om jeg eller andre prøver å gi han! han har drukket nan før også så tror ikke det er det at han ikke liker melken. han spiser fast føde også å er 6 mnd. Hva skal jeg gjøre...?

( trenger ingen svar på hvor bra amming er osv ) Jeg skal slutte pga medisiner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skal slutte å amme. sønnen min har mangen ganger tatt flaske når han har blit passet med litt om å men. Nå slår han seg helt vreng å nekter å ta flasken, om jeg eller andre prøver å gi han! han har drukket nan før også så tror ikke det er det at han ikke liker melken. han spiser fast føde også å er 6 mnd. Hva skal jeg gjøre...?

( trenger ingen svar på hvor bra amming er osv ) Jeg skal slutte pga medisiner!

Har du prøvd å gi han morsmelk på flaska da? Da er d jo fremdeles den kjente smaken liksom.. så gradvis bytte over til erstatning. Nei, ikke vet jeg, hørtes ikke lett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤bella¤

mange barn tar ikke flaske, enkelt og greit.

Da kan man jo prøve med kopp eller liknenede. Har du prøvd forskjellige flasker? Ellr hva med å starte med mm på flaske før du går over til mme. Det smaker jo forskjellig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi måtte over på NUK sine store flaskesmokker før lillegutten ville ta flaske. Og da med mm på flaska. (Men da kunne han nok drukket hva som helst fra den flaska.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...