Gå til innhold

motevogn


Gjest trendy mor

Anbefalte innlegg

Gjest trendy mor

jeg er ung mor, svært trendy og følger med på motene. dette vil jeg skalgjennspeiles i hvordan vogn jeg velger. hvilken vogn velger dere andre som er unge og trendy? ønsker ikke trehjuling!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke peiling på hva som er trendy barnevogner, jeg velger barnevogn ut fra hvor praktisk den er- ikke hvor trendy den er ...

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trendy mor
Har ikke peiling på hva som er trendy barnevogner, jeg velger barnevogn ut fra hvor praktisk den er- ikke hvor trendy den er ...

jo det skal jeg si deg...jeg er gravid for første gang...ikke planlagt, tidlig i svangerskapet og har ikke brukt mitt liv til å bla gjennom blader om barnevogner. dette er totalt nytt for meg...og lurer på om det er noen som kan hjelpe. hvis ikke du har noe å si...så ikke svar på dette innlegget da.

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også bli mamma for første gang og ikke peil på barnevogner egentlig, men hun på barnevognbutikken sa hvertfall at de med tre hjul var ikke særlig in lenger, nå skulle alle ha vogn med 4 hjul igjen. Så tror jeg hun sa at nytt for året var en del lyse farger, men ikke så mange ville gå for dette for de trodde det var upraktisk. Ellers synes jeg Emmaljunga har klassiske vogner som er ganske stilige og bugaboo ganske trendy vogner da. Ingen av dem er av den billigste typen akkurat.

http://www.bugaboo.com

http://www.emmaljunga.com

Men ikke vet jeg, du må jo nesten finne ut av hva du selv liker. Hvis du er trendy som du sier har du vel god smak og finner ut av det. Men er jo viktig å tenke på hva som er best for barnet oppi det hele også, barnevognen er jo ikke bare en show off gjenstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo det skal jeg si deg...jeg er gravid for første gang...ikke planlagt, tidlig i svangerskapet og har ikke brukt mitt liv til å bla gjennom blader om barnevogner. dette er totalt nytt for meg...og lurer på om det er noen som kan hjelpe. hvis ikke du har noe å si...så ikke svar på dette innlegget da.

Har lov til å skrive her jeg også.

Hva med å spørre på barneutstyrbutikkene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest utrendy småbarnsmor

Kan du ikke spørre en av dine like trendy venninner? Stokke Xplory er sikkert ganske trendy, og Mette Marit hadde vel en Mutsy? Men, jeg er ikke særlig trendy av meg, så jeg aner egentlig ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, såvidt jeg har fått med meg så er det nettopp 3-hjulinger som er trendy.

Selv er jeg storfornøyd med min Teutonia Spirit med fashionbag. Den er både lekker og praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke spørre en av dine like trendy venninner? Stokke Xplory er sikkert ganske trendy, og Mette Marit hadde vel en Mutsy? Men, jeg er ikke særlig trendy av meg, så jeg aner egentlig ikke..

Stokke Explory er den mest trendye vogna jeg kan tenke meg.

Katrine Sørland har Stokke Xplory ;)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, såvidt jeg har fått med meg så er det nettopp 3-hjulinger som er trendy.

Selv er jeg storfornøyd med min Teutonia Spirit med fashionbag. Den er både lekker og praktisk.

Hvordan ER egentlig denne vognen med de små harde plasthjula??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ER egentlig denne vognen med de små harde plasthjula??

For handlesentermammaene nedover kontinentet, så er vel denne vognen super ;). Men for oss hardbarka nordmenn med snø i trynet, så er vel historien en litt annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For handlesentermammaene nedover kontinentet, så er vel denne vognen super ;). Men for oss hardbarka nordmenn med snø i trynet, så er vel historien en litt annen.

Jo, det er sant nok det. Er omtrent aldri snø her jeg bor så slipper det problemet.

Den stokke vognen er forressten utrolig stygg. Ler meg i hjel av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ER egentlig denne vognen med de små harde plasthjula??

Jeg syns den var helt bedriten.

Tre kjempetrendy firhjulinger:

Bugaboo Cameleon

Brio Go

Stokke Xplory

Trillekomforten på diverse underlag er vel et helt annet tema ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er sant nok det. Er omtrent aldri snø her jeg bor så slipper det problemet.

Den stokke vognen er forressten utrolig stygg. Ler meg i hjel av den.

Snakket selvfølgelig ikke om Spiriten, den er jo bare lekker og ganske så hardfør. Refererte til Stokkesaken.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jo, det er sant nok det. Er omtrent aldri snø her jeg bor så slipper det problemet.

Ja, men jeg tenkte- komfort? og bråker ikke hjulene? Trilling på grus?

Ikke særlig anvendelige egentlig?? Jeg bare lurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg særlig trendig heller, jeg jeg synes at Teutonia vognene er utrolig stilig!

http://www.teutonia.de/index.php?id=703

Mener å ha lest at man kan velge mellom mange farger og mønster..

Jeg vurderer å kjøpe en teutonia prestige, har ikke prøvd den eller noe sånn, bare sett den på nett.. Så skal selvfølgelig se den "live" først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...