Gå til innhold

Jenter som stiller opp i Vi Menn

Gjest JulieB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sikkert en kjekk måte å spe på økonomien på. Jeg synes det er litt morsomt at alle er mellom 18-23 år, selv om mange ser ut som om de er 28, minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker dere om jenter som stiller opp og kler av seg på forsiden av Vi Menn og FHM?

min tanke om jentene: "Dem om det!"

det bryr meg med andre ord ikke så mye, ikke synes jeg nakenhet er skummelt, og at de vet at noen runker etter bildene deres, vel det skjønner de vel før de takker ja og får penger for det, så da synes de vel at det er greit.

Og dersom de synes det er greit, hvorfor skulle jeg ha noe med det å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at dette er jenter som ikke har noe spesielt talent, men som gjærne vil bli oppdaget, de vil tjene masse penger, fremme sin egen karriere på et vis.

Slik som ho Nathalie i ungkaren, ho er litt desperat etter å bli kjent, når ho stiller opp lettkledd her å der. Bare vent hvist ho får et stort oppdrag som kan være av btydning for å tjene gode penger. Da har nok ho og han unkaren Stig plutselig vokst fra hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, som sagt over her; at dette mennesket kanskje ikke har noe annet enn utseendet sitt, og at å flashe pupper og ræv til gamle naboer, besteforeldre, onkler og tanter, fettre og kusiner, venner, kompiser og det hele, er helt usmakelig.

Jeg kan heller ikke forstå at folk freaker over nakenbilder typen har tatt med mobilen sin, når de bretter seg ut for hele verden på den måten. Har du stekt biffen må du spise den og. Eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert en kjekk måte å spe på økonomien på.

Tjener de så masse på det da?

Har faktisk stått i køen på kiwi for ca ett år siden og så min tidligere klassevenninne ligge "lettere henslengt" i liten truse og synlige pupper...

For meg gjorde det ingenting, men tenk på foreldrene som må se det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Helena_*
Jentene får gjøre som de vil, så lenge det ikke er min datter ;)

Helt enig! :fnise:

Hadde MIN datter gjort dette så hadde jeg flyttet til Kina!

Oppdragelse/ verdier og ja... ALT hadde vært mislykka. Hadde følt meg så dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt de KAN tjene mellom 2-10 000 for førstesiden eller noe.

tror ikke det er snakk om SÅ mye penger at det er verdt tanken på å stille opp på noe slikt engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt de KAN tjene mellom 2-10 000 for førstesiden eller noe.

tror ikke det er snakk om SÅ mye penger at det er verdt tanken på å stille opp på noe slikt engang.

Tror det er omtrent det man kan tjene ja, og det er ikke mye sett i forhold til et mulig ødelagt rykte. Jeg kjenner en som stilte opp i Cocktail for noen år siden (2-3 sider inni bladet og stort bilde på forsiden). Hun fikk 12 000 for det og kjøpte seg en sykkel for pengene... 12 000 er latterlig lite med tanke på at man da viser ALT man har av kroppsåpninger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk stått i køen på kiwi for ca ett år siden og så min tidligere klassevenninne ligge "lettere henslengt" i liten truse og synlige pupper...

For meg gjorde det ingenting, men tenk på foreldrene som må se det samme...

Å spe på økonomien er ikke det samme som å bli rik :) Tror mange av de jentene ikke tenker så langt som at bestemor kan få puppene deres midt i fleisen på butikken, eller så bare bryr de seg ikke. Samme for meg, folk får velge selv hva de vil vise fram for penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kråkaa

For all del,folk får gjøre hva de vil men jeg tror innerst inne at jeg synes det hele er litt harry.

Tror det er mange som angrer senere i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner til ei jente som stilte opp i Vi Menn. På spørsmål om hva hun tente på svarte hun: "Menn i uniform". Ganske standard og greit svar, hadde det ikke vært for at faren hennes er den lokale lensmannen. :fnise:

Om ikke annet var det ingen i bygda som brydde seg så mye om selve bildene etter å ha lest det svaret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ballegurk

Tenker at det er bra at noen røsker opp i folks forestilling om hva man KAN gjøre.

Dersom man kjenner vedkommede eller er i slekt, så får man testet toleransen sin.

Bra greier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei man blir ikke rik at å brette seg ut i slike blader, men det kan være et håp for mange som ikke har noe talent av noe slag om at det kan være et springbrett videre for å tjene de store pengene. Slik som ho Nathalie i unkaren. Det kan vel ikke være noen annen grunn enn det at ho bretter seg ut på det viset, å egentlig ganske flaut å avslørende om hva ho egentlig vil, han unkaren blir jo egentlig brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest huff, så fælt
Nei man blir ikke rik at å brette seg ut i slike blader, men det kan være et håp for mange som ikke har noe talent av noe slag om at det kan være et springbrett videre for å tjene de store pengene. Slik som ho Nathalie i unkaren. Det kan vel ikke være noen annen grunn enn det at ho bretter seg ut på det viset, å egentlig ganske flaut å avslørende om hva ho egentlig vil, han unkaren blir jo egentlig brukt.

Blir han det? Han virker i såfall veldig fornøyd med å bli brukt. Nathalie er søt og pen og de har holdt sammen en stund nå, til tross for mange sure kommentarer - som dine og andres. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir han det? Han virker i såfall veldig fornøyd med å bli brukt. Nathalie er søt og pen og de har holdt sammen en stund nå, til tross for mange sure kommentarer - som dine og andres. :fnise:

Gjør han helt sikkert. De er like pr-kåte begge to vet du :lur:

Jeg tror det først og fremst det er behovet for oppmerksomhet som trekker jenter mot naken- og halvnakenmodell-oppdrag, og ikke pengene i seg selv.Det er dårligere betalt idag enn det det var for 15-20 år siden, da det var mye vanskeligere å finne "vanlige" jenter som var villige til å la seg avbilde slik..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...