Gå til innhold

Jenter som stiller opp i Vi Menn


Gjest JulieB

Anbefalte innlegg

Tror det er omtrent det man kan tjene ja, og det er ikke mye sett i forhold til et mulig ødelagt rykte. Jeg kjenner en som stilte opp i Cocktail for noen år siden (2-3 sider inni bladet og stort bilde på forsiden). Hun fikk 12 000 for det og kjøpte seg en sykkel for pengene... 12 000 er latterlig lite med tanke på at man da viser ALT man har av kroppsåpninger..

Haha, huff!! :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg ser på de som ikke noe særlig smarte jenter (som oftest er de 18) med et ektremt dårlig selvbilde og selvtillit. Når man har så enormt behov for oppmerksomhet/bekreftelse at man vitende sprer seg naken offentlig når man vet hva slags menn som "glaner" på deg så...

Helt enig! :fnise:

Hadde MIN datter gjort dette så hadde jeg flyttet til Kina!

Oppdragelse/ verdier og ja... ALT hadde vært mislykka. Hadde følt meg så dårlig.

Er nok ganske enig der. Vel, ikke i å flytte til Kina, for jeg hadde ikke flau ovenfor andre, men grått livet av meg med tanken på at jeg hadde sviktet datteren min så enormt. :tristbla:

Jeg kjenner til ei jente som stilte opp i Vi Menn. På spørsmål om hva hun tente på svarte hun: "Menn i uniform". Ganske standard og greit svar, hadde det ikke vært for at faren hennes er den lokale lensmannen. :fnise:

Om ikke annet var det ingen i bygda som brydde seg så mye om selve bildene etter å ha lest det svaret...

Åhhhh. Uff. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Puppeguri_*
jepp, sikkert valgfritt :)

men jeg skjønner ikke helt de som velger å stille opp med korrekte opplysninger om seg selv, det må da være en risiko ?

Skjønner ikke jeg heller.. Hun jeg skrev om innrømmet å ha fått flere slibrige telefoner i etterkant, og endel av disse var truende og inneholdt grov sjikane. Hun måtte ha hemmelig tlf.nr.til slutt. Tror desverre at slikt er ganske vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Skjønner ikke jeg heller.. Hun jeg skrev om innrømmet å ha fått flere slibrige telefoner i etterkant, og endel av disse var truende og inneholdt grov sjikane. Hun måtte ha hemmelig tlf.nr.til slutt. Tror desverre at slikt er ganske vanlig.

Noen av dem gjør det vel for å få sine 15 minutter med "berømmelse", eller eventuelt som et genialt karrieresteg på veien mot å bli supermodell, skuespiller eller generelt bare en kjendis. Å være anonym blir dermed ikke aktuelt, de vil jo eksponere seg selv og sitt navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke et par av jentene i fjorårets frk Norge som måtte trekke seg pga slike bilder?

Jeg vet at man ikke blir supermodell av denne missekonkurransen, men viser jo at "vi menn" ikke er stedet å starte da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Var det ikke et par av jentene i fjorårets frk Norge som måtte trekke seg pga slike bilder?

Jeg vet at man ikke blir supermodell av denne missekonkurransen, men viser jo at "vi menn" ikke er stedet å starte da ;)

Jo, tror det har hendt flere ganger. Men egentlig synes jeg dette er litt dobbeltmoral... Hva er poenget med den bikini/badedrakt-oppvisningen? Det er jo kun for å studere kropper og sammenligne deltakernes pupper og lår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heloise
Hva tenker dere om jenter som stiller opp og kler av seg på forsiden av Vi Menn og FHM?

Hvis dem skiller seg ut, tenker jeg "oh, stilig", men om de er som de pleier, så tenker jeg ikke på det. De får kose seg ^^ Hadde jeg hatt kroppen hadde jeg sikkert gjort det jeg og, men akkurat nå skal jeg spare verden for det ;) hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hva tenker dere om jenter som stiller opp og kler av seg på forsiden av Vi Menn og FHM?

innbilsk,en måte å få oppmerksomhet på,lite hode,antagelig arbeidsledig,droppa ut av skolen,letttjente penger,men gud så mange som har angret da de ble voksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Ulla*
Hva tenker dere om jenter som stiller opp og kler av seg på forsiden av Vi Menn og FHM?

Ulike ting:

- at de er stolte av kroppen sin

- at de trenger litt ekstra penger

- at de trenger bekreftelse

- at de prøver å komme inn i "glamour-bransjen"

Jeg synes ikke det er noe negativt med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

Jeg tenker at det er litt synd på dem som må få "kred" og oppmerksomhet kun ved å vise seg fram naken og se dum ut.

Får ikke respekt av andre enn mannfolk av samme kaliber. Men da får de nå bare ha det så godt i sin lille perfekte-se-bra-ut verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Ulla*
Jeg tenker at det er litt synd på dem som må få "kred" og oppmerksomhet kun ved å vise seg fram naken og se dum ut.

Får ikke respekt av andre enn mannfolk av samme kaliber. Men da får de nå bare ha det så godt i sin lille perfekte-se-bra-ut verden.

Det er ikke sikkert at de kun får oppmerksomhet på den måten.

Og jeg tror de kan få respekt av andre enn mannfolk av "samme kaliber". Jeg mister iallefall ikke respekten for noen kun basert på at hun har stilt opp i Vi Menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg kunne stilt opp på ett forsidebilde KUN for å irritere omverdenen!

Folk har så mye fordommer at det er en fryd å leke med dem;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...