Gå til innhold

Legningen min..


Gjest utlogget for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gaydar er ingen myte, den lever i høyeste grad. Jeg ser de fleste... Det er nok fremdeles noen som kan "lure" meg ;)

Jeg gikk fra mannen min og rett inn i et forhold med jenta mi og har det ufattelig bra nå.

Prøv.. ta sjansen... Du kan ikke bli annet enn bedre kjent med deg selv. :)

Vil du snakke mer om det så får du heller sende meg en mail.... ;)

LYKKE LYKKE TIL!!!!

Endret av aniana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :) Setter virkelig pris på at dere svarer meg!

Har jo ingen å prate med dette om. Så det er godt å ha "dere" å kunne lufte tankene mine med, og få råd og tips. Vanligvis ville jeg jo snakket med gode venninner om dette.

Kjenner jeg er litt forvirret og ikke vet helt hva som skjer med meg.

Det med kjemi, og den følelsen jeg føler når jeg er i nærheten av henne er noe som ikke kan styres. Hun er i tankene mine hver dag - Hun skulle bare visst :fnise:

Har sett hun er på facebook, men har lukket profil så jeg kommer ikke inn på den. Tør ikke spørre om å være venner heller, føler det er alt for tidlig (kjenner henne ikke).

Å be henne ut på en øl/vin føler jeg også er tidlig. er liksom ikke bare å spørre om det etter man har trent. Men hadde jeg møtt henne ute, hadde jeg så klart gått bort til henne. ;) Å møte henne tilfeldig hadde absolutt vært den beste måten å møtt henne på. Hadde jeg sett henne en kveld jeg var ute, hadde jeg så klart gått bort til henne.

Dette er første gangen jeg har tenkt på en jente over så lang tid på den måten. For som jeg har sakt tidligere har denne følelsen gitt seg etter et par dager,men nå forsvinner hun ikke fra tankene mine. Tenker på henne når jeg legger meg, når jeg våkner, på dagen.. med andre ord ganske ofte i løpet av dagen. :sjenert:

Hehe! Har tilogmed vært inne på gaysir for å se om jeg fant henne.. men ingen lykke der, men det som forundret meg litt var at mange av de jentene som var registrerte det med bilde, ikke kunne se lesbiske/bifile ut.

Det var absolutt overtall av feminine jenter (som meg selv).

Lurer på om hun merker at jeg ser ekstra på henne, om hun kjenner noe kjemi. Er jo rart om bare en kjenner det så sterkt?! Andre ganger da jeg har likt gutter og hatt en kjemi så har det da vært gjensidig...

Har dere noen erfaringer rundt dette kanskje?

:skravle: takk for at dere tar dere tid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror absolutt at når man føler at man har så god kjemi med noen så går det stort sett begge veier. :jepp:

Tror ikke man får så varme følelser for en person som utstråler at hun/han ikke liker deg, selv om det alltid finnes unntak.

Veldig spennende dette her altså :popcorn: Er det et par ganger i uka du er på spinningtimene hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie
Jeg tror absolutt at når man føler at man har så god kjemi med noen så går det stort sett begge veier. :jepp:

Tror ikke man får så varme følelser for en person som utstråler at hun/han ikke liker deg, selv om det alltid finnes unntak.

Enig! Jeg tror ikke at en person kan føle så mye kjemi, mens den andre personen ikke føler noe. Men som Nuni sier, det finnes jo unntak. Vi får bare håpe at dere ikke er unntaket! :fnise:

Men har du lagt en slagplan eller noe da? NOE må jo gjøres! :jepp:

Dette en spennende, så jeg tror jeg finner fram :popcorn: jeg å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig! Jeg tror ikke at en person kan føle så mye kjemi, mens den andre personen ikke føler noe. Men som Nuni sier, det finnes jo unntak. Vi får bare håpe at dere ikke er unntaket! :fnise:

Men har du lagt en slagplan eller noe da? NOE må jo gjøres! :jepp:

Dette en spennende, så jeg tror jeg finner fram :popcorn: jeg å!

Jeg skulle på en time hun har i dag, men hadde fått vikar siden hun har problemer med armen (som nevnt tidligere).

Så henne i studioet, og hun så meg men hilste ikke. Mulig hun ikke koblet at det var meg i farta, men det viser jo egentlig at hun ikke ser på meg på "den" måten. Nå skal det sies at hun snakket med en kollega, men hadde hun likt meg/ synes det hadde vært hyggelig å sett meg, så hadde hun smilt, nikket, el. noe annet ?!

Jeg fikk hvertfall se henne idag, men det var ikke så veldig positivt må jeg si.

Virker ikke så lovende dette :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle på en time hun har i dag, men hadde fått vikar siden hun har problemer med armen (som nevnt tidligere).

Så henne i studioet, og hun så meg men hilste ikke. Mulig hun ikke koblet at det var meg i farta, men det viser jo egentlig at hun ikke ser på meg på "den" måten. Nå skal det sies at hun snakket med en kollega, men hadde hun likt meg/ synes det hadde vært hyggelig å sett meg, så hadde hun smilt, nikket, el. noe annet ?!

Jeg fikk hvertfall se henne idag, men det var ikke så veldig positivt må jeg si.

Virker ikke så lovende dette :tristbla:

Er hun yngre enn deg? Kanskje hun er litt usikker,eller at hun føler hun må holde en lav profil da hun ikke har time? (hun vet jo ikke at du har slike tanker om henne)

Skjønner du synes det er leit, for det var ikke så veldig positivt! :klemmer:

Hadde hun sett på deg og gitt deg et godt smil, så hadde det jo betydd at hun synes det var koselig å se deg igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, jeg ville ikke overtenkt at hun ikke smilte og hilste. Jeg er i hvert fall sånn noen ganger, noen har gått forbi og jeg tenker "neii nå virket jeg overlegen" bare fordi jeg oppfattet litt seint hvem det var eller var i mine egne tanker. Jeg er nok ikke den eneste ;)

Se det an de neste gangene du ser henne, finner nok ut av det etterhvert :jepp:

Og hvis hun finner ut av at du er betatt av henne, men er hetero, så tror jeg de fleste jenter nå om dagen synes det er smigrende at noen er betatt av dem, uansett kjønn.

Bare man ikke fortsetter å sjekke opp når man har avklart det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie
Nåja, jeg ville ikke overtenkt at hun ikke smilte og hilste. Jeg er i hvert fall sånn noen ganger, noen har gått forbi og jeg tenker "neii nå virket jeg overlegen" bare fordi jeg oppfattet litt seint hvem det var eller var i mine egne tanker. Jeg er nok ikke den eneste ;)

Haha! Sånn er jeg å! Jeg kan faktisk stå å se på en person jeg kjenner/er på hils med, uten å smile eller noe jeg. Jeg bare står der å glor. Egentlig utrolig irriterende, men det er noen ganger jeg glemmer å smile eller si hei. Og noen ganger er jeg så inni mitt eget hode at jeg ikke enser omgivelsene mine.

Folk jeg kjenner/er på hils med synets jeg er tidenes mest overlegne person, men jeg er bare sløv til tider.. :sjenert:

Så ikke mist motet TS! :ler:

Men jeg syntes du bør gjøre NOE annet enn å bare snakke med henne etter trening. Det får du vel ikke noe ut av? Jeg vet du sa du ikke kjenner henne godt nok, men du kommer da heller ikke til å bli bedre kjent med henne om du ikke foretar deg noe?

Så dete r bare å hoppe i det med begge bena synets jeg, det eneste du kan tape på det er litt stolthet og at du må finne deg en ny spinningklasse! :ler:

Jeg sier ikke at du skal tømme hjertet ditt for henne, men bare gjøre NOE! :jepp:

Endret av Lille Bie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for beroligende ord ;)

Jeg har vært på time med henne i dag!! :jepp:

Det var en annen type time- pilates. Første gangen min, men så hun hadde timen og da måtte jeg bare henge meg på! Snakk om inspirasjon til å trene og prøve nye ting.

Har samme følelsen når hun er i nærheten. Det er sånn at jeg skulle ønske vi kunne dratt sammen hjem, laget middag og kost oss sammen på sofaen resten av kvelden. klarer fint å se for meg situasjoner med henne. Har ikke vært sånn før med noen jente! Tror jeg er en smule "avstandsforelsket" :rødme:

Hun skulle bare visst!

Merket at hun smilte til meg og ofte var i nærheten av meg under timen, jeg klarer ikke konsentrere meg når hun er i nærheten.. :fnise:

Det som var positivt var at hun pratet underveis i timen, for å forklare øvelsene. Da sa hun at vi måtte passe på at vi ikke slo til naboen (på en morsom måte) under øvelsene, så pekte hun på hun som stod ved siden av meg og sa at hun måtte passe ekstra på, så hun ikke skulle dytte meg over ende for jeg skulle være med på timen hennes på torsdagen!! DET var jo positivt..

Synes situasjonen er vanskelig, og er redd det vil virke vedlig merkelig dersom jeg plutselig spør om å finne på noe, kan virke veldig desperat. Føler jeg må vente litt, og se ann situasjonen?

Skulle ønske jeg møtte henne ute på den "vanlige" måten.. da hadde det blitt mer naturlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Jeg synes dette er ganske spennende å følge med på! Du kan jo spørre henne om hun for eksempel pleier å trene styrke, og at du trenger hjelp til noen øvelser eller lignende. På den måten får du tid til å snakke med henne på tomannshånd uten å bli avbrutt osv., og vips! - så har dere plutselig blitt bedre kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest singel lesbe

Så spennende!

Jeg har også vært avstandsforelsket i instruktøren før jeg kom ut med at jeg likte jenter. Kjenner følelsene dine :)

Kanskje du kan spørre henne hvilke cafeer hun pleier å gå på? Har det kommet en ny cafe i byen du kan spørre om hun har prøvd? Kan innlede med å si at det er godt å sette seg på cafe etter trening... Noe sånt... Og så spør du om hun har vært der og der. Hvis ja, så spør om hun liker den. Sånne ting. Kan si at dere kunne gått dit sammen en gang, hvis hun vil...

bare et forslag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!

Jeg har også vært avstandsforelsket i instruktøren før jeg kom ut med at jeg likte jenter. Kjenner følelsene dine :)

Kanskje du kan spørre henne hvilke cafeer hun pleier å gå på? Har det kommet en ny cafe i byen du kan spørre om hun har prøvd? Kan innlede med å si at det er godt å sette seg på cafe etter trening... Noe sånt... Og så spør du om hun har vært der og der. Hvis ja, så spør om hun liker den. Sånne ting. Kan si at dere kunne gått dit sammen en gang, hvis hun vil...

bare et forslag

Så du har vært der hvor jeg er du da! :) litt godt å høre, om jeg kan si det!

Hvordan type jente var hun da? Gjorde du noe for å få kontak med henne?

Hvor lenge varte dette?

Synes dette er vanskelig, jeg er litt forvirret over meg selv om dagen også! Trodde ikke jeg skulle tenke på en jente "sånn" over så lang tid.

Hun er feminin, men samtidig litt tøff. (herlig jente)

De som er instruktører på treningssentrene er jo sosiale og jeg vil si litt selvsikre som tør å gjøre den jobben de gjør. Så at hun er utadvent er jo bare noe som hører til jobben hennes. Så mest sansynlig er det INGEN ting fra hennes side.. Det er det som gjør meg litt stressa og lei oppe i det hele. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende lesning! Hehe.. Har desverre ingen gode råd å gi utover de som allerede har blitt nevnt. Ønsker deg lykke til, tror du er på god vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest kvinne31

Dette er spennende :)

Av og til må man bare ta stats og hoppe i det. Så har man iallefall prøvd!

Det må gå an å være tydelig. LLH har noen regnbue-svettebånd for håndleddene, du får skaffe deg noen sånne å ta på på spinningen. Så trenger ikke hun lure på den delen av det iallefall :) Ikke vet jeg, jeg heier på deg i allefall :)

Filmtips for inspirasjon: Imagine you & me (med piper perabo og lena hadley).

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er spennende :)

Av og til må man bare ta stats og hoppe i det. Så har man iallefall prøvd!

Det må gå an å være tydelig. LLH har noen regnbue-svettebånd for håndleddene, du får skaffe deg noen sånne å ta på på spinningen. Så trenger ikke hun lure på den delen av det iallefall :) Ikke vet jeg, jeg heier på deg i allefall :)

Filmtips for inspirasjon: Imagine you & me (med piper perabo og lena hadley).

Lykke til!

Takk for tips! Jeg føler det blir litt drøyt for min egen del, for jeg føler meg jo ikke lesbisk. Er kun denne jenta jeg har slike følelser og tanker for. Er noe ved henne som gjør at jeg tenker på henne hele tiden :rødme:

Jeg kjenner henne ikke så det kan jo ikke være noe med personligheten, det er bare en sånn usynelig kjemi der, fra min side. Lurer veldig på om hun tenker, merker at det er noe der.

Blir helt satt ut bare hun ser på meg. Merket at hun også gjerne vil prate da (får en følelse av det hvertfall), begge har vært litt ivrige på å finne noe å snakket om.. litt komisk!

Men som jeg har nevt over her, så er jo slike instruktører på treningssentrene sosiale vesener og er utadvente av natur. Men andre jeg har trent hos som også er utadvente, bryr jeg meg ingen ting om, har aldri tenkt over de en gang.

Jeg prøver å tenke over dette og fordøye det som skjer, men kjenner jeg er forvirret og klarer ikke se på gutter på den måten så lenge hun er i tanke mine, det har jeg merket.. merkelig og litt skremmende! Synes det er vanskelig, for jeg vet jo ingen ting om hva hun tenker, om hun i det hele tatt tenker noe?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Stratos_*

Spennende tråd, krysser fingrene for deg!

Skjønner det ikke er en enkel situasjon. Må være veldig vanskelig å være der du er. På den ene siden har du tanker om henne, drømmer deg litt bort i henne og kjenner på kjemien du har til henne.

på den andre siden har det jo skjedd noe personlig for din del også. Da tenker jeg på det at du tenker på jenter på "den" måten.. har ingen råd, men ønsker deg det beste og vil følge med på situasjonen din.

Har hun time på valentines dagen, nå til lørdag?

Da kan du i såfall gå på timen hennes og si, "happy valentine søta" når du går da timen er ferdig :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest singel lesbe
Så du har vært der hvor jeg er du da! :) litt godt å høre, om jeg kan si det!

Hvordan type jente var hun da? Gjorde du noe for å få kontak med henne?

Hvor lenge varte dette?

Synes dette er vanskelig, jeg er litt forvirret over meg selv om dagen også! Trodde ikke jeg skulle tenke på en jente "sånn" over så lang tid.

Hun er feminin, men samtidig litt tøff. (herlig jente)

De som er instruktører på treningssentrene er jo sosiale og jeg vil si litt selvsikre som tør å gjøre den jobben de gjør. Så at hun er utadvent er jo bare noe som hører til jobben hennes. Så mest sansynlig er det INGEN ting fra hennes side.. Det er det som gjør meg litt stressa og lei oppe i det hele. :sjenert:

Hun var femi, og jeg prata med henne bare en gang, selv om vi hilste såvidt mange ganger. Da vi prata hadde vi veldig god kontakt. Prata i sikkert 10-15 minutter, og dette var et godt stykke fra treningslokalet, etter trening, så jeg la jo kjempemye i at hun faktisk ville snakke med meg, var personlig og alt det der... :) Men så reiste jeg bort dagen etter og flytta aldri tilbake til byen. Hun er gift med en mann nå.

Men innen den tid, tolket jeg alt som om hun likte meg også. Men forskjellen mellom min og din situasjon er at dere har en del kontakt og at du føler kjemien er der. Synes du skal fortsette til du får et sikkert svar, jeg, ellers kommer du aldri til å glemme henne, uansett :) Og det er nok mange lesber som er instruktører også. Jeg kunne like gjerne vært en av dem, selv om jeg er femi ; )

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...