Væren Skrevet 1. juli 2003 #41 Del Skrevet 1. juli 2003 ...Og jeg som hadde tenkt å foreslå at du kanskje var reist i bryllup! Nei, jeg sier som Per Inge Torkelsen: "Gi ungdommen en flaske sprit før idretten tar dem!" God bedring-klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 1. juli 2003 #42 Del Skrevet 1. juli 2003 Stakkars Sandman, det der hørtes veldig vondt ut! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. juli 2003 #43 Del Skrevet 2. juli 2003 god bedring... Jeg bare lurer på noe.. hvordan får en til å dusje med et helt bein i gips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilla Skrevet 3. juli 2003 #44 Del Skrevet 3. juli 2003 Det falle der hørtes ikke særlig godt ut. God bedring Sandman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. juli 2003 #45 Del Skrevet 3. juli 2003 Følger Kristians forslag og drar på meg en sykepleier uniform for og pleie stakkars Sandman..... Spretter en øl, legger en ekstra pute bak hodet, og gir ham fjernkontrollen til TV`en. Noe mer jeg kan gjøre???? (små-kjefter litt på de andre jentene som som bare ser på!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 3. juli 2003 #46 Del Skrevet 3. juli 2003 (små-kjefter litt på de andre jentene som som bare ser på!) Ikke bli så sint da! :o Jeg har noe betennelse-greier som kan smitte og kan ikke, men jeg sender varme støttetanker til Sandmann! Og dessuten har jeg for lite tålmodighet til å engang leke sykepleier så jeg tror Sandmann har det bedre om jeg holder meg unna.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 3. juli 2003 #47 Del Skrevet 3. juli 2003 - Men vi kan da ikke komme med kyllingsuppe og aspirin allesammen- DET ville blitt litt i meste laget,vel......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 4. juli 2003 Forfatter #48 Del Skrevet 4. juli 2003 god bedring... Jeg bare lurer på noe.. hvordan får en til å dusje med et helt bein i gips?? Relevant spørsmål, liv... jeg har kjøpt noen "spesialposer" til dette bruk i en bandasjist-butikk, som jeg trekker på, og som har ferdig tape øverst for å tette. Funker bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 4. juli 2003 Forfatter #49 Del Skrevet 4. juli 2003 Kan forøvrig tilføye at jeg skal ta stingene etter operasjonen førstk tirsdag, og da skal gipsen fjernes, og erstattes med noe de kaller "ortose", dvs skinner på hver side, som holdes sammen med skumgummiplater og borrelås, ser fram mot å få denne, litt luftigere og lettere enn den fordømte gipsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 4. juli 2003 #50 Del Skrevet 4. juli 2003 det forstår jeg godt, man blir litt handicapet med all den gipsen. det er deilig og få den av, men jævla ekkelt også. da får du sitte og sole deg i sommer du da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. juli 2003 #51 Del Skrevet 4. juli 2003 Stakkars deg.... det blir ikke rare ferien da, tenker jeg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 4. juli 2003 #52 Del Skrevet 4. juli 2003 Usj og æsj og stakkar deg. Jeg har hatt kneet ute av ledd to ganger. Vær beredt på å bli plaget resten av livet. (er jeg ikke hyggelig i dag?) Nå ødela jeg riktignok brusken inni kneet, den sprakk i tre deler (godis!!), så jeg har fortsatt smerter, og det er nå over ti år siden. Dessuten kan jeg bevege kneskålen nesten helt bak selv om jeg står bare på den foten...(nok en godis....)... Ikke nok med det, men jeg går skjevt, av redsel for å belaste for mye, så nå sliter jeg med ryggplager nederst i korsryggen og hadde under mitt siste svangerskap så store bekkenplager at jeg sov i en stol de siste 5 månedene av svangerskapet (kom meg ikke opp av sengen serru). Alt dette pga av en svartens hvitvin og rekefest for endel år siden, da lille Sofia fikk for mye å drikke og snublet i en teppekant??...og slo kneet ut av ledd.... Første gangen det skjedde var jeg 14 år og 30 kilo, raste i snøen og fikk en jente på 100 kilo over meg, gjett hvor kneskålen stod da??... Ikke der den hører hjemme, det kan jeg iallefall røpe. Da fikk jeg kjøre drosje til skolen hver dag.. og var skolens kuleste Det er ikke fullt så kult lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 4. juli 2003 #53 Del Skrevet 4. juli 2003 Musklene ble faktisk revet av? AUE :o Håper det gror som det skal og at alt blir bra igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 22. juli 2003 #54 Del Skrevet 22. juli 2003 Kan forøvrig tilføye at jeg skal ta stingene etter operasjonen førstk tirsdag' date=' og da skal gipsen fjernes, og erstattes med noe de kaller "ortose", dvs skinner på hver side, som holdes sammen med skumgummiplater og borrelås, ser fram mot å få denne, litt luftigere og lettere enn den fordømte gipsen.[/quote'] Nå, hvordan går det med deg og dine ortoser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 22. juli 2003 #55 Del Skrevet 22. juli 2003 Oooopppsss!!! Hakke fått m meg dette før nå, jeg.....Stakkars deg, snakk om uflaks da.......Ønsker deg veldig god bedring, men d er du vel forhåpentligvis blitt? Bedre, mener jeg......ser jo at dette er snart en måned siden...???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 22. juli 2003 Forfatter #56 Del Skrevet 22. juli 2003 Embla og chimp... ...jeg har ihvertfall fått lov å la krykkene hvile litt, og belaste beinet litt mer, dvs tråkke rett ned på foten med strakt bein... "ortosen", dvs skinnene, sørger for at kneet er låst. Men i morgen skal jeg faktisk på sykehusets fysikalske avd, og legge beinet i en "passiv knebøyer", for å starte en forsiktig belastning av de fastsydde musklene. Ortosen er dessuten utstyrt med en justermekanisme, som fra og med i morgen skal muliggjøre 15 grader's bøyning. Kjeder meg noe jævlig om dagen...har pløyd meg gjennom adskillige bøker.... litt kjedelig at jeg ikke kan kjøre bil, dessuten, blir rimelig stasjonær i sofaen... og det er ikke en eneste ny linje på tekst-TV nyhetene, uten at jeg fanger den opp umiddelbart... Den magiske dagen nå er 5 august, da kan jeg forhåpentligvis kaste min ortose, og i stedet konsentrere meg helt og holdent om min nevrose... De har varslet noen måneders opptrening, før jeg er like god som før... Ha en fortsatt fin sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juli 2003 #57 Del Skrevet 22. juli 2003 Dæven, dette har jeg ikke fått med meg før nå! :o For en gangs skyld er jeg helt seriøst medfølende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 22. juli 2003 #58 Del Skrevet 22. juli 2003 Oki! Da går d ihvertfall fremover, om ikke akkurat i lynets hastighet! D er ufattelig kjedelig å bli gående sånn, særlig når man er vant til å være i aktivitet. Hva m å aktivisere deg m å sette igang litt action her på KG som du kan underholde deg (og oss) m......Så kan du jo humpe litt mellom kontorstolen og sofaen.....Av den mer uskyldige typen action, er vi jo alltid mer enn åpne for nye typer ordleker.....Av den mer provoserende typen, er d vel alltids noen som står klar for hugg der også.... Litt kjedelig og stille på jobben om dagen, skjønner du.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 22. juli 2003 #59 Del Skrevet 22. juli 2003 :kysse: Trøstenusser til du er bra igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå