Gå til innhold

Sandman gipset, og på krykker!!


Sandman

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! :)

Må le litt av spekulasjonene her mens jeg har vært fraværende noen dager.. :ler:

Det må visst en oppklaring til... onsdag kveld i forrige uke var jeg jævlig uheldig... eller dum og uforsiktig...? En offroader-tur til skogs, på en kronglete og dumpete sti, fikk litt småkatastrofale følger.... det gikk fort, jeg ble kastet av sykkelen, landet med venstre ben under meg, og fikk en stygg vridning/knekk i kneleddet... hørte en lei lyd inni kneet, og en helt ubeskrivelig smerte.. plutselig så lignet ikke det venstre kneområdet lengre på det høyre...altså noe deformert.. og jeg kunne ikke flytte meg av flekken...

..heldigvis var jeg ikke alene, men jeg hadde noen tunge minutter mens min treningskompis fikk rekvirert hjelp...ambulanse kom til nærmeste bilvei, og jeg ble dratt på båre gjennom skogen... på sykehuset brukte ikke legen spesielt lang til på å ordinere innleggelse og operasjon dagen etter... tre muskler som går fra hoften og nedover, med feste under kneskålen, var revet tvert av... muskelendene hadde trukket seg midt opp i låret...

Operasjonen gikk rimelig greit, lammende bedøvelse fra naveln og ned, gjorde at jeg ikke merket noe smerte, og musklene ble sydd fast der de var festet fra før... deretter ble jeg gipset fra ankelen og opp i lysken... smertene på sykehuset første natten etter operasjonen, var ganske uutholdelige, til slutt ga de meg morfin rett inn i "uttaket" på håndbaken....da ble jeg ganske salig... :P ...ble utskrevet på fredag, etter litt krykke-trening...

Det var den sommeren, og den ferien....Plutselig er tilværelsen snudd opp ned...ting som vanligvis er enkle som helst i hverdagen, ble nå veldig kompliserte... med et låst kneledd, blir man rimelig handikappet..

Derfor er det andre ting enn KG som har opptatt meg de siste dagene, og det å komme seg ned på en stol foran en PC, og attpåtil skrive noe, er både smertefullt på andre måter ubehagelig...

...men håper dette er litt forklarende mht Sandman/Minnie-tråden... :ler:

Nå må jeg gi meg, men satser nok på å ta meg en tur innom KG av og til... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lmari

Næmmen - stakkars deg da?!?! Det hørtes ikke godt ut.......... :o

God bedring - må du ha gips lenge? Håper du kommer sterkere tilbake!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, så uflaks. (blåser deg på beinet og løper og henter en 4-pack Smirnof Ice)

Sender deg en trøste klem og mange helbredende og smertelindrende tanker. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dakars Sandman :kysse:

Den idretten altså...... :evil:

Du - mens du var på sykehuset - de sjekket ikke hodet ditt samtidig :oops:

(OBS - dette var bare en spøk altså :wink: )

Neida - slapp av og ta det med ro nå (nåja - du har vel strengt tatt ikke noe valg, har du vel??). Så stikker du innom oss når du har anledning :enig:

GOD BEDRING *blomsterbukett*

Klem fra

Usikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, høres ikke bra ut. God bedring da!

Og du, mens du sitter der med foten i gips, les en god bok eller to eller fler og kom med anbefalinger til oss davel. Bare et tips :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring, Sandman!

Synd med sommerplanene, men du klarte å skape endel spekulasjoner her inne da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. :o

Har ikke fått med meg noen Sandman/Minnie tråd, - er på hytta og låner bare nettilgang litt innimellom - men ønsker sandmannen riktig god bedring og en fortsatt god sommer!

:trøstegrafs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Næmmen, Sandman da - sååå uheldig går det nesten ikke an å være...Så leit med sommerplanene dine...

Ønsker deg god bedring og en fin sommer, beinet til tross!

Sender en trøsteklem din vei...

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da! :o Hørtes ikke videre gøy ut...

God bedring Sandman!

Håper du kan få noe fint ut av sommeren selv om planene dine gikk i vasken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du - mens du var på sykehuset - de sjekket ikke hodet ditt samtidig :oops:

Joda, de gjorde en grundig hodesjekk på meg, og jeg blir innlagt igjen om en uke for gipsing av hele hu'e... :ler: ...det burde vært gjort for lenge siden sa de...

...ellers....tusen takk for alle hyggelige hilsener....det varmer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God bedring Sandman.

(jeg har sagt det lenge - det er farlig å bedrive sport. Finn heller tak i en flaske "med noe godt" ! ) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alive

En stor klem og masse varme tanker om god bedring fra meg :wink:

Nyt sommer og ferie til å få slappet ordentlig av...ikke så mye annet å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Oj, da! Bra det ikke gikk verre (i den grad det er mulig), eks med hodet. Brukte du hjelm?

Vær forbredt på stinkende hus og plenty av hår under gipsen!! :sjarmor:

har hatt gips selv (på armen, da), og kan berolige deg med at det klødde ikke mye for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...