Gå til innhold

Sandman gipset, og på krykker!!


Sandman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hilde

Kjære Sandman

Beklager at jeg deltok i disse spekulasjonene om din person ... det var bare sånn at plutselig så stemte alt, liksom :ler:

Ønsker deg en rask og god bedring :)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg deltok i disse spekulasjonene om din person ... det var bare sånn at plutselig så stemte alt, liksom :ler:

Er det ikke slik rykter oppstår da? :roll:

Noen legger sammen 1 og 1 - og får hvertfall ikke 2! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde

Jo, Usikker :roll: det er sånn det oppstår rykter.

Når det gjelder at jeg beklaget meg til Sandman, så var det litt ironisk - jeg er ikke akkurat lei meg for å delta i spekulasjoner om personer som stikker seg så til de grader ut som de to gjør. Det var rett og slett en spøk, Usikker ... Sandman vet veldig godt at jeg deler hans oppfatning om diverse her inne - så jeg tror ikke du trenger engste deg for hans skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandman som sportsmann??? Trodde du var like stor sofagris som meg jeg :ler:

Nei da, skal ikke kødde jeg... god bedring a Sandman :D

Psst! hadde du vært smart nå så hadde du lagt ut adressa di... da hadde kåken blitt rent ned av KG damer i sykepleieruniform som ville ha dulla med deg :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, Usikker  :roll:  det er sånn det oppstår rykter.  

Når det gjelder at jeg beklaget meg til Sandman, så var det litt ironisk - jeg er ikke akkurat lei meg for å delta i spekulasjoner om personer som stikker seg så til de grader ut som de to gjør. Det var rett og slett en spøk, Usikker ... Sandman vet veldig godt at jeg deler hans oppfatning om diverse her inne - så jeg tror ikke du trenger engste deg for hans skyld.

Næmmen Hilde da - jeg tok det for en spøk jeg.......... og engster meg slettes ikke for Sandman på den måten. Skjønte godt både spøken og ironien jeg - og det tror jeg jammen at Sandman gjorde.

Svaret mitt var også ment som spøk og ironi - beklager hvis noen oppfattet det annerledes! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde

Javel ... så vanskelig er det å forstå ironi på Internett - da beklager jeg irritasjonen i "skrivingen" min, Usikker :)

Da klarte vi i det minste å hindre en slosskamp oss imellom :ler:

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det ingen slåsskamp?????? :o

Fanken å - jeg som har trent den siste timen........ *skuffet*

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg. HAr hatt kneskåla ute av ledd og det syntes jeg var jævla vondt, og jeg vet at det er vondt og våkne etter at de har tukla med kneledd. meg dopet de med så mye morfin at jeg fikk en ekstra natt på oppvåkningen, fordi jeg var så borte at jeg glemte og puste.

og det er no drit og gå med den gipsen, jeg måtte bare tre uker regner med at du må en del lenger. Det tar tid og få igjen styrken etterpå også.

Men det er jo sånt som kan skje da. Du får ha go bedring i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff 'a meg.....

God bedring, Sandman!

Det hørtes fryyyktelig vondt ut..... :-?

Jeg vet hvordan det er å ha stivgipset fot fra ankel til øverst på låret, så jeg føler virkelig med deg!!

Sender en klem, jeg! :kysse:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Lyst på en klem til da, kanskje ?

Må si jeg ble en smule overrasket over ditt valg av avatar denne gangen. Lenge leve kreativiteten !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tenke masse på deg Sandman :kysse:

Hørtes ikke særlig ok ut det der nei :grine:

Hilsen Cita.

Ps. Ser nå at det kanskje er på tide å bytte ut signaturen min.

Du har kanskje bevist en gang for alle, at den ikke "holder vann" :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

(Burde vel vurdere en trehjulsykkel neste gang? )

xeyes

Foreslår trehjulssykkel MED støttehjul jeg :briller:

Bare ment som et godt råd altså Sandman!!! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandman som sportsmann???

Kristian...å kalle meg sportsmann, er en fornærmelse mot de som ER sportsmenn :blunke:

...men at jeg en periode av mitt liv tilbrakte mye tid på et sykkelsete, og da var noe i nærheten av en sportsmann, er vel riktig... :)

...men som mosjonsform, så er jeg gått lei av landeveien, derfor blir(ble...) det blitt noen skogsturer dann og vann...

...heretter blir ludo min eneste form for mosjon.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian...å kalle meg sportsmann, er en fornærmelse mot de som ER sportsmenn :blunke:

Det var det jeg trodde :ler:

men, er rimelig sikker på at du slår alle verdensstjernene på 100 m med gipsa bein assa :D

...heretter blir ludo min eneste form for mosjon.... :ler:

Der er jeg djevelsk god assa.... skikkelig proff... tror jeg må være norges beste Ludo spiller :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...