Gå til innhold

kvalmen er borte...


Ira

Anbefalte innlegg

er nå 8 +2 på vei, og forrige uke forsvant plutselig den fæle kvalmen som jeg har hatt de siste ukene. Egentlig helt supert, men blir kjemperedd... Noe galt? Ville heller hatt kvalmen her - føler veldig usikkerhet nå.

Har hatt en MA tidligere og da forsvant kvalmen også - et par dager før UL der det viste seg at det ikke var noe mer liv.

skal på UL i morgen og frykter det verste... Har også mistet min oppblåste mage.. Huff blir helt rar av dette. Men har et ørlite håp langt inne i hjertet.

Andre som har opplevd lignende???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvalmen min forsvant brått når jeg var ca 12 uker på vei,ble utrolig stresset og reiste til legen. Ultralyden viste at alt var i orden med spiren :)

Og dagen etter var sannelig kvalmen tilbake også :gjeiper:

Alt er sikkert i orden med spiren din, lykke til på UL i morgen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var av og på-kvalm fra uke syv ca til uke 14, noen dager kjempekvalm og andre dager helt fin. Jeg tenkte aldri på om det kunne være noe galt, tvert i mot var jeg kjempeglad i de dagene jeg var i fin form.

Alt er sikkert helt fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja håper alt er ok, men skulle ønske jeg var over den magiske 12 uker'n... Men kan ikke gjøre noe med det uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg lykke til på UL. Vet hvor nervøs du er... :klemmer:

Hadde selv en MA for 6 måneder siden, men denne gangen går det fint. Krysser fingrene for et bankende hjerte !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dette har meg vært en helt uutholdelig dag.... Ikke UL før halv 2 - lenge å vente.

Heldigvis fikk vi se en "bamsemums" (sitat: legen) på 2 cm og et bankende hjerte!!!

Helt hærlig! Og så fikk vi se i 3D - helt utrolig. Armer og ben...

SKal tilbake om 2 uker - godt å få oppfølging!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig !!!! Husker jeg så to bamsemums selv åtte uker på veg :)

Nå må du kose deg med graviditeten, og ja, det er godt med god oppfølging !! Jeg har en tendens til å bekymre meg for mye, men prøver å si til meg selv at nå må jeg GLEDE meg over å være gravid :jepp:

Lykke til videre !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...