Gå til innhold

Aplaus til departementet


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nesten flaut at det ikke er kommet før nå i 2009- men bedre sent enn aldri!

Lettere utmelding

Meninger her inne rundt dette?

"statskirke" er jo en selvmotsigelse av gigantiske proporsjoner! Statskirka driver hor! "Gå ut av henne, mitt folk, for at dere ikke skal ha del i hennes synder, og for at dere ikke skal få noe av hennes plager!" Joh.åp. 18:4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CookieMonster
"statskirke" er jo en selvmotsigelse av gigantiske proporsjoner! Statskirka driver hor! "Gå ut av henne, mitt folk, for at dere ikke skal ha del i hennes synder, og for at dere ikke skal få noe av hennes plager!" Joh.åp. 18:4

Når det gjelder selve tråden, så synes jeg det er kjempebra. Tror det er veldig mange som er medlem fordi de ikke har giddet å melde seg ut. Det er jo feil å omtale norge som et kristent land når det er ca. 10% av nordmenn som er det. Dette vil nok ha en ganske stor effekt tror jeg.

Endret av Bolledeig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_siw_*

Endelig!!! Jeg har hatt lyst til å melde meg ut i en årerekke, men det har aldri blitt noe av. Frem og tilbake med dåpsattest osv, og ned til prestekontoret for å levere, det er mye styr og stell for veldig lite.

Nå blir det lettere å melde seg ut, men det beste hadde vært om alle ble automatisk utmeldt og måtte gå aktivt inn for å melde seg inn igjen, vi skulle ikke være nødt til å melde oss ut av noe vi aldri har meldt oss inn i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dåpsattest? Eg skreiv ut skjema herfrå og sendte det til den lokale menigheta per brev. Og vips så var eg utmeldt.

Eg trur denne ordninga får fleire til å vurdere og faktisk melde seg ut. Er vel mange som lar vere fordi at dei eigentleg ikkje har tatt noko standpunkt.

Endret av Hollow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glimrende.

Så fremt man faktisk blir utmeldt, da, og de ikke bare svarer jaaada, og så er du likevel innmeldt.

Jeg har prøvd å melde meg ut tre ganger, med samme skjema som linket til over, men neida. Ikke pokker. Når jeg har ringt for å sjekke, så er jeg jaggu medlem fremdeles, og jeg må nok sende inn et nytt skjema. GRRR!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...