Happy Feet Skrevet 14. februar 2009 #21 Del Skrevet 14. februar 2009 Uff, fredag den 13. hørtes ikke ut som noen god dag for deg. Håper du har en fin dag i dag og at gårsdagen er glemt. Så koselig med middagsgjester. Håper dere koser dere og har en fin kveld! Fortsatt god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drømmer Skrevet 15. februar 2009 #22 Del Skrevet 15. februar 2009 Snikleser står frem. Lykke til med prøvingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinKri Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #23 Del Skrevet 16. februar 2009 Koselig at du titter innom Happy Feet! Og velkommen hit drømmer, alltid koselig med nye fjes Intet nytt her i gården! Hadde middagsgjester på lørdag, det var kjempekoselig. Snuppa mi lekte så godt med sønnen deres, og hun var jo helt vill før hun skulle legge seg Hun sang ved middagsbordet og klappet for seg selv da hun var ferdig. Hun liker nok oppmerksomhet I går var det kun slappe-av-dag.. var litt deilig det også. Jeg skulle egentlig vært med ei venninne på snowboard-tur i dag, men økonomien strakk ikke til... Det hadde vært såååå godt med litt andre inntrykk etter noen måneder med ingen "utflukter".. men, men... får håpe på neste lønning da Ellers går det i samme tralten her... Jeg har en sååå spennende hverdag Blir vel kanskje mer spennende da prøvinga starter for fullt i mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. februar 2009 #24 Del Skrevet 18. februar 2009 Huff, det hørtes virkelig ikke ut som om du hadde en bra fredag 13. Men den påfølgende helgen hørtes jo kjempekoselig ut! Så synd at det ikke ble noen 2009-spire på dere, men nå krysser vi fingrene for en 2010-spire i stedet for. Fortsatt god onsdag til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinKri Skrevet 15. september 2009 Forfatter #25 Del Skrevet 15. september 2009 Er en stund siden jeg har vært her ser jeg..... Jeg la prøvinga på hylla en stund, men er klar igjen nå! Merker at jeg begynner å få det litt travelt... og det er ikke bra! Prøver å la være og stresse med det, men det er ikke akkurat så enkelt... Kommer sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. september 2009 #26 Del Skrevet 15. september 2009 Så hyggelig å se deg her igjen, LinKri! Jeg har tenkt på deg og lurt på hvordan det går med deg, skjønner du. Håper alt står bra til med deg og dine. Koselig at du er klar for prøvinga igjen. Jeg krysser fingrene og håper prøvertiden blir kort. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinKri Skrevet 15. september 2009 Forfatter #27 Del Skrevet 15. september 2009 Så koselig at du titter innom igjen Happy Feet Håper på full klaff neste periode.... fikk jo så klart TR i helga som var Regner egentlig med at det ikke går like fort som sist, for det klaffa fortere enn forventet. Tror nok Lillesnuppa ønsker seg en lillebror eller søster, i barnehagen her om dagen fortalte hun til en av de som jobber der at "lillebror skulle få den gamle senga hennes". Lurer på hvor hun tar alt i fra? Nå er det snart natta på meg... sliten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 25. september 2009 #28 Del Skrevet 25. september 2009 Innom og ønsker deg en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. september 2010 #29 Del Skrevet 14. september 2010 Heisann! Måtte bare innom og sjekke om du er LinKri som jeg vet av?! Men ser at du er her like ofte som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå