Gå til innhold

Linkri prøver å bli gravid..

LinKri

Anbefalte innlegg

Uff, fredag den 13. hørtes ikke ut som noen god dag for deg. :troest: Håper du har en fin dag i dag og at gårsdagen er glemt.

Så koselig med middagsgjester. Håper dere koser dere og har en fin kveld! :)

Fortsatt god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig at du titter innom Happy Feet! Og velkommen hit drømmer, alltid koselig med nye fjes :)

Intet nytt her i gården! Hadde middagsgjester på lørdag, det var kjempekoselig. Snuppa mi lekte så godt med sønnen deres, og hun var jo helt vill før hun skulle legge seg :ler: Hun sang ved middagsbordet og klappet for seg selv da hun var ferdig. Hun liker nok oppmerksomhet :ler: I går var det kun slappe-av-dag.. var litt deilig det også. Jeg skulle egentlig vært med ei venninne på snowboard-tur i dag, men økonomien strakk ikke til... :( Det hadde vært såååå godt med litt andre inntrykk etter noen måneder med ingen "utflukter".. men, men... får håpe på neste lønning da :)

Ellers går det i samme tralten her... Jeg har en sååå spennende hverdag :ler: Blir vel kanskje mer spennende da prøvinga starter for fullt i mars :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det hørtes virkelig ikke ut som om du hadde en bra fredag 13. :riste: Men den påfølgende helgen hørtes jo kjempekoselig ut!

Så synd at det ikke ble noen 2009-spire på dere, men nå krysser vi fingrene for en 2010-spire i stedet for. :Nikke:

Fortsatt god onsdag til deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Er en stund siden jeg har vært her ser jeg..... :sjenert:

Jeg la prøvinga på hylla en stund, men er klar igjen nå! Merker at jeg begynner å få det litt travelt... og det er ikke bra! :ler: Prøver å la være og stresse med det, men det er ikke akkurat så enkelt...

Kommer sterkere tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å se deg her igjen, LinKri! :klemmer: Jeg har tenkt på deg og lurt på hvordan det går med deg, skjønner du. ;)

Håper alt står bra til med deg og dine. Koselig at du er klar for prøvinga igjen. Jeg krysser fingrene og håper prøvertiden blir kort. :tommelsmil:

Ha en fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at du titter innom igjen Happy Feet :)

Håper på full klaff neste periode.... fikk jo så klart TR i helga som var :( Regner egentlig med at det ikke går like fort som sist, for det klaffa fortere enn forventet.

Tror nok Lillesnuppa ønsker seg en lillebror eller søster, i barnehagen her om dagen fortalte hun til en av de som jobber der at "lillebror skulle få den gamle senga hennes". Lurer på hvor hun tar alt i fra? :ler:

Nå er det snart natta på meg... sliten!

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...