Gå til innhold

Jeg aner ikke hvor jeg er på p-pillebrettet!


Haris Pilton

Anbefalte innlegg

Bah... Jeg går på loette, og når jeg skulle begynne på nytt brett sist hadde jeg bare et sånn "reservebrett" igjen som jeg begynte med midt på. Men jeg husker ikke hvor jeg begynte og hvilken uke, så jeg husker ikke om jeg nå har tatt de i 2 eller 3 uker, så jeg vet ikke når jeg skal begynne på sukkerpillene, om det er i morgen eller neste tirsdag.

Hva er trygt å gjøre?

Hoppe over sukkerpillene? Jeg må vel ta dem i 3 uker da også, så det kan vel også bli feil sånn sett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Er loette sånne piller som har ulike piller på brettet eller er alle like bortsett fra sukkerpillene? Er de like, så spiller det ingen rolle hvor du begynner.

Er det ulike piller, så tror jeg det beste du kan gjøre er å bare slutte å rote og ta ei uke pause f eks, og så starte på DAG 1 på et nytt brett. Og fortsette i rett rekkefølge.

Da er du jo trygg etter 8 dager. Akkurat nå er det ikke godt å si hva du er, om du tar litt piller her og litt piller der, og dette er sånne som er ulike piller for hver uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er loette sånne piller som har ulike piller på brettet eller er alle like bortsett fra sukkerpillene? Er de like, så spiller det ingen rolle hvor du begynner.

Er det ulike piller, så tror jeg det beste du kan gjøre er å bare slutte å rote og ta ei uke pause f eks, og så starte på DAG 1 på et nytt brett. Og fortsette i rett rekkefølge.

Da er du jo trygg etter 8 dager. Akkurat nå er det ikke godt å si hva du er, om du tar litt piller her og litt piller der, og dette er sånne som er ulike piller for hver uke.

Alle pillene er helt like. Har nå tatt de i enten 4 eller 5 uker uten pause.

Takk for svar :)

Er det noen man kan ringe og dobbeltsjekke? vet apoteket sånne ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bare fortsette å ta en uke til så er du sikker. Jeg går også på Loette, tar alltid et brett også fortsetter jeg på neste til det passer med mens. Men tar max 2 brett i gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...