Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det er sikkert ikke slik at man får vite det - ellers kan det jo oppstå litt hets rundt det - ikke vet jeg, men jeg har lest det er 5 jurymedlemmer.. (er det riktig?) og vil hver av dem få stemme på sin favoritt (slik av deres individuelle stemme teller 10% - hvis de er 5 blir jo det 50%) - eller må de bli enige om en favoritt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er forandret. Ikke like naturlig...

Og nei, Norge kan ikke noe for at produsentene har forandret grafikken, men det er forandret allikevel.

Jeg trodde da at alle land har en del å si hvordan sceneshow ser ut? Det er jo ikke bare produsentene som bestemmer hvilket bakgrunn man skal ha.

Jeg har lest i hvert fall en lang diskusjon om valg av bakgrunn i et annet lands media ;)

Skrevet

^ Men jeg har hørt at Norge ville ha en lys bakgrunn som skulle gjenspeile den norske sommernatta, men de fikk en mørk bakgrunn istedenfor..

Skrevet
Jeg trodde da at alle land har en del å si hvordan sceneshow ser ut? Det er jo ikke bare produsentene som bestemmer hvilket bakgrunn man skal ha.

Jeg har lest i hvert fall en lang diskusjon om valg av bakgrunn i et annet lands media ;)

Så vidt jeg har skjønt har alle landene kommet med ønsker, men ikke alle har fått det som de vil. Norge hadde for eksempel bedt om en bakgrunn som kunne ligne en norsk sommerkveld, men endte opp med en mørk julebakgrunn.

Gjest Gjest_fairytale_*
Skrevet

Snart braker det løs!! Gleder meg sånn!!

Gjest Gjest_S_*
Skrevet (endret)

heia norge!:-D

Innlegget er endret iht KGs regler.

kari, mod

Endret av Kari
Skrevet

Blir litt nervøs av denne opphausinga i media- off, for et forventningspress på den unge mannen! Det ligner jo ikke grisen.

Men jeg krysser alt jeg har og fyller i med rødvin. :5:

Snurr film.

Skrevet (endret)

Håper åpningsnummeret er bra! :D

Endret av ninuska_
Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor skal plutselig kordamene stå rundt Alexander på scenen? Jeg synes det virker veldig forstyrrende på showet ettersom det allereder er tre karer som danser rundt ham. Det gir en sterkere effekt uten at damene "klenger" seg på synes jeg! Dårlig valg.

Skrevet

Moskva er dødskult :)

Skrevet

Spesiell intro, men litt av en kroppsbeherskelse, det skal de ha.

Skrevet

Jakka hang fast i snora :fnise:

Skrevet

Jeg tror og håper alexander rybakk vinner! *håpe håpe*

Skrevet

Nå får vi høre fjorårets vinner låt..

Skrevet
Nå får vi høre fjorårets vinner låt..

Eg syns den var fin, eg :)

Skrevet

Han popgutten kan jeg godt ta med meg hjem. :sikle:

Skrevet

Han har forandret seg. Eller han har ny sveis :)

Skrevet

Er det playback? Han burde jo være mer anpusten etter løpingen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...