Haris Pilton Skrevet 9. februar 2009 #41 Skrevet 9. februar 2009 Hvis Alexander ikke går videre til Moskva nekter jeg å se Grand Prix i år. (egentlig overdriver jeg litt nå for jeg kommer aldri til å la klare å være å se det) Tone hadde nok ikke kommet videre til oslo spektrum hvis det ikke hadde vært for at hun er norsk kjendis, og veldig pen. Og det tror jeg ikke akkurat holder mål i moskva.
Pjukset Skrevet 9. februar 2009 #42 Skrevet 9. februar 2009 (endret) Jeg tror Tone kunne gjort det stort i internasjonale finalen. Jeg likte låta til Sunny, men tror ikke den akkurat er MGP materiale. Utfra det jeg har sett hittil tror jeg det er enten Tone, Velvet (pføyt) eller Alexander som går videre. Jeg personlig heier mest på Tone Men mener dere Alexander med fela eller han andre Alexander? Endret 9. februar 2009 av Pjukset
Gjest *Mim* Skrevet 9. februar 2009 #43 Skrevet 9. februar 2009 Jeg mener Alexander med fela. Synes Tone er helt nydelig og har en søt sang, men hun faller gjennom i forhold til Alexander. Hvem tror dere går videre fra oppsamlingsheatet?
Rosalie Skrevet 9. februar 2009 #44 Skrevet 9. februar 2009 Er det virkelig ingen som la merke til at Tone omtrent ikke traff en eneste tone? Vi kan virkelig ikke sende noen som synger surt til Moskva.... Heia Alexander Rybak! 1
FrizzleSizzle Skrevet 9. februar 2009 #45 Skrevet 9. februar 2009 Jeg er på et internasjonalt Grand Prix-forum hvor mange er veldig begeistret for Alexander Rybak og tror han kommer til å vinne hele driten. Bare vi har vett til å sende ham til Moskva først
Haris Pilton Skrevet 9. februar 2009 #47 Skrevet 9. februar 2009 Jeg er på et internasjonalt Grand Prix-forum hvor mange er veldig begeistret for Alexander Rybak og tror han kommer til å vinne hele driten. Bare vi har vett til å sende ham til Moskva først ohh, hvilket forum? :D
Gjest Jente22. Skrevet 9. februar 2009 #48 Skrevet 9. februar 2009 Heia Alexander :D Jeg ble så forelsket i sangen, opptreden og alt. Jeg synes han er den eneste som skiller seg ut i år, Tone er pen og slik, men ikke noen stor artist, hun er veldig overdrevent populær synes jeg da. Velvet er heller ikke så bra i mine ører, sangen er fengende når man hører litt men blir ganske fort veldig plagsom.. Han som synger på Norsk(Brønbo), kommer jo bare til å bli borte og vil aldri komme i en finale i moskova. Og han Aleksander S hadde en sang som typen likte, men jeg syntes den var helt grei. Tror jeg har vært gjennom alle..(utenom de som kommer videre fra siste sjansen) Så jeg stemmer nok vilt på Fairytale i den norske finalen.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #49 Skrevet 9. februar 2009 Sangen til Tone er veldig bra og hun er dritfin, men framførelsen kunne vært bedre. Hun får trene litt mer. Alexander R. er også bra. Håper imidlertid Tone vinner. Sangen kommer til å slå an, den. Alle de andre kan gå og legge seg. Det meste er ræva!
FrizzleSizzle Skrevet 9. februar 2009 #50 Skrevet 9. februar 2009 (endret) Haris Pilton; her er forumet. Trykk på Message board. Kult om du joiner, mange norske der, men jeg er eneste norske dame! Endret 9. februar 2009 av caskr
Gjest Gjest_jadda_* Skrevet 9. februar 2009 #51 Skrevet 9. februar 2009 Heia Alexander :D Jeg ble så forelsket i sangen, opptreden og alt. Jeg synes han er den eneste som skiller seg ut i år, Tone er pen og slik, men ikke noen stor artist, hun er veldig overdrevent populær synes jeg da. Velvet er heller ikke så bra i mine ører, sangen er fengende når man hører litt men blir ganske fort veldig plagsom.. Han som synger på Norsk(Brønbo), kommer jo bare til å bli borte og vil aldri komme i en finale i moskova. Og han Aleksander S hadde en sang som typen likte, men jeg syntes den var helt grei. Tror jeg har vært gjennom alle..(utenom de som kommer videre fra siste sjansen) Så jeg stemmer nok vilt på Fairytale i den norske finalen. Alexander R. er den eneste jeg husker fra lørdagen, den sitter så fast i hodet mitt og jeg tar meg i å nynne sangen stadig vekk. Sangen og stemmen hans bergtok meg med en gang. Om den er god nok til å vinne i utlandet, se det er noe helt annet men jeg liker den og tror den har potensiale. Tones sang husker jeg ikke i hele tatt dessverre.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #52 Skrevet 9. februar 2009 Her er Tones sang: http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/158017
Gjest Gjest_jadda_* Skrevet 9. februar 2009 #53 Skrevet 9. februar 2009 Beklager, den klarer ikke å viske bort Aklexander R. - jeg er forelsket. :rødme:
FrizzleSizzle Skrevet 9. februar 2009 #54 Skrevet 9. februar 2009 Er også forelsket i ham, ble det på lørdag. Siden jeg er for gammel, får jeg prøve å få adoptert ham :gjeiper:
Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 9. februar 2009 #56 Skrevet 9. februar 2009 Jeg liker Tones sang, men kjedelig fremførelse og syns stemmen hennes er for svak. Jeg heier absolutt på Alexander. Knallfin sang!!
Gjest dalieo Skrevet 9. februar 2009 #58 Skrevet 9. februar 2009 Jeg synes han er den eneste som skiller seg ut i år, Tone er pen og slik, men ikke noen stor artist, hun er veldig overdrevent populær synes jeg da. Enig. Sjekket ut begge på youtube nå (så det ikke på tv), og Tone står jo bare der. Hun er jo dødspen og alt det, men hun kommer ikke til å skille seg noe ut. Alexanders fremførelse var skikkelig show, synes jeg. Også fikk jeg frysninger i refrenget *harry*
Haris Pilton Skrevet 9. februar 2009 #59 Skrevet 9. februar 2009 Haris Pilton; her er forumet. Trykk på Message board. Kult om du joiner, mange norske der, men jeg er eneste norske dame! wæ, jeg forstår ingenting av det forumet!
Ole27 Skrevet 10. februar 2009 #60 Skrevet 10. februar 2009 Jeg er så hekta http://www.youtube.com/watch?v=wtVDRha4PIA
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå